Erfaring med Letrozol?

Han ble veeelig glad :D ikke ofte han gråter men i kveld felte han noen tårer. Hvis du klarer å vente så er kanskje det best. Jeg eier bare ikke talmodighet til slik :p hadde prøvd den fra eBay :D har du mange tester liggende?

Det var nok bare en tullestrek. To helt hvite tester idag :(

Dumme tullestrek. Den var jo kjempe tydelig og?:( Men kan enda vær for tidlig for deg da :) hvor mange dpo er du nå?

Jaa, men må nok bare belage meg på at det ikke ble noe denne mnd :( å nå må jeg ha pause mnd igjen.. skjønner ikke helt hvorfor men.. kan jo være tidlig men tror egentlig at det bare ikke ble klaff denne mnd heller. Litt usikker på dpo men tror ca 10/11. Får prøve å ta en siste test over helgen. :)

Jaa, men må nok bare belage meg på at det ikke ble noe denne mnd :( å nå må jeg ha pause mnd igjen.. skjønner ikke helt hvorfor men.. kan jo være tidlig men tror egentlig at det bare ikke ble klaff denne mnd heller. Litt usikker på dpo men tror ca 10/11. Får prøve å ta en siste test over helgen. :)

Så teit det der med pausemåned :( kan enda være for tidlig ja! Virket ikke som egget festet seg før rundt 10/11 hos meg. Men nå verker jeg sykt i magen og kom blod på papiret :( blir alt for stresset av dette jeg!

Tatt ny test? Nå må det snart komme en spire hos deg <3

Tatt ny test? Nå må det snart komme en spire hos deg <3

Ja den var nok negativ :( CD27 nå så da er det bare å vente på tanta. Og håpe på at man kanskje får eggløsning i pausemnd også. Du får krysse fingrene for meg. Tar jo så sykt lang tid hvis jeg ikke har eggløsning i pausemnd. For da må jeg vente 60 dager før jeg kan ta Provera :(

Ja den var nok negativ :( CD27 nå så da er det bare å vente på tanta. Og håpe på at man kanskje får eggløsning i pausemnd også. Du får krysse fingrene for meg. Tar jo så sykt lang tid hvis jeg ikke har eggløsning i pausemnd. For da må jeg vente 60 dager før jeg kan ta Provera :(

Ånei :( krysser alt jeg har for at du får eggløsning i pausemåned. Har du spurt gyn om hvorfor du ikke bare kan starte rett på ny kur? Ting tar lang tid når man må vente så lenge ja..

Ånei :( krysser alt jeg har for at du får eggløsning i pausemåned. Har du spurt gyn om hvorfor du ikke bare kan starte rett på ny kur? Ting tar lang tid når man må vente så lenge ja..

Nei det var litt hektisk rundt meg når hun ringte så det ble ikke til at jeg spurte henne :/ nå blir det grapefrukt juice, solvipect osv osv neste syklus. Skal komme igang med temping også. Hvordan går det med den ny-gravide? :)

Nei det var litt hektisk rundt meg når hun ringte så det ble ikke til at jeg spurte henne :/ nå blir det grapefrukt juice, solvipect osv osv neste syklus. Skal komme igang med temping også. Hvordan går det med den ny-gravide? :)

Da så. Har tr kommet? Ja det må du! Jeg tok solvipect, spiste 2 grapefrukt til dagen og concieve pluss denne gang :p
Her går det greit :) Men blør litt hver dag så veldig bekymret for det og klarer på en måte ikke å glede meg så mye :( har vært hos legen og målt hcg da og skal tilbake igjen i morgen så får vi se om det er noen økning. Blir helt tullerusk i denne prosessen!

Da så. Har tr kommet? Ja det må du! Jeg tok solvipect, spiste 2 grapefrukt til dagen og concieve pluss denne gang :p
Her går det greit :) Men blør litt hver dag så veldig bekymret for det og klarer på en måte ikke å glede meg så mye :( har vært hos legen og målt hcg da og skal tilbake igjen i morgen så får vi se om det er noen økning. Blir helt tullerusk i denne prosessen!

Uffda, ja da skjønner jeg at du er bekymret. Greit å følge det opp hos legen da. Kanskje du skulle vært sykemeldt til blødningene gir seg? Det ble en venninne av meg :) hun blødde i nesten 10 uker da. Tanta er enda ikke kommer nei, hadde egentlig regnet med at ho skulle vært kommer til idag. Så vi får se.. blir bare mye tull fremover og ingen sjangser for å få det til i år desverre. Mannen min er utreist på jobb ved neste eggløsning (hvis syklusen er som den skal) hadde vært perfekt om den ble forskjøvet litt så vi kanskje fikk en mulighet i desember :P CD29 idag og ganske sikker på at eggløsning var på dag 13/14. Så om tanta ikke kommer denne uka så får jeg ta en ny test :)

@Nettea90 har du vært til lege idag ? hvordan gikk det ? ingen tegn til tanta her enda, så eggløsning må ha vært senere enn anntatt da. CD30 idag :P tester på lørdag dersom det ikke skjer noe til den tid :)

@Nettea90 har du vært til lege idag ? hvordan gikk det ? ingen tegn til tanta her enda, så eggløsning må ha vært senere enn anntatt da. CD30 idag :P tester på lørdag dersom det ikke skjer noe til den tid :)
Håper at tanta uteblir og tostreker vises :)

der kom tanta på besøk... Kjenner jeg vil grine :( Det vil altså si at neste eggløsning mest sannsynlig kommer rundt 2 desember og da er gubben bortreist på jobb... aaah, så irriterende at jobb, pcos og alt bare tuller det til for oss :( skal spørre legen neste gang om det virkelig er nødvendig med disse pausemnd annenhver syklus.. syns det haler ut tiden vår, og kanskje den syklusen jeg tar letrozol så er ikke gubben hjemme fra jobb :(

der kom tanta på besøk... Kjenner jeg vil grine :( Det vil altså si at neste eggløsning mest sannsynlig kommer rundt 2 desember og da er gubben bortreist på jobb... aaah, så irriterende at jobb, pcos og alt bare tuller det til for oss :( skal spørre legen neste gang om det virkelig er nødvendig med disse pausemnd annenhver syklus.. syns det haler ut tiden vår, og kanskje den syklusen jeg tar letrozol så er ikke gubben hjemme fra jobb :(
Neeeei :( vil begynne å grine med deg :(
Spør legen, og si at du ikke vil ha pausemnd! :p her må det gå unna :)

Neeeei :( vil begynne å grine med deg :(
Spør legen, og si at du ikke vil ha pausemnd! :p her må det gå unna :)

Ser iallefall dårlig ut for 2016 :( Godt å ha dere å "klage" litt til :P man føler seg jo bare helt hjelpesløs... man kan jo håpe at syklusen blir noe lengre i pausemnd så kanskje gubben kommer seg hjem. men jeg har mine tvil altså :( :( :wacky::wtf::meh:

@Nettea90 har du vært til lege idag ? hvordan gikk det ? ingen tegn til tanta her enda, så eggløsning må ha vært senere enn anntatt da. CD30 idag :p tester på lørdag dersom det ikke skjer noe til den tid :)

Hei ❤️ Trist å lese at TR kom! Hun skulle jo holde seg borte..:( Syns du bør ta en prat med gyn igjen ang pausemåned og deres situasjon. Ikke lett for å få det til å klaffe når han er så mye borte heller.

Her går det greit. Var hos legen på tirsdag og i går og målte hcg, men de har selvfølgelig stengt i dag så får ikke svarene før mandag. men tok en ny test i dag, da stod det "gravid 2-3" så håper at alt er greit inni der :) må lære meg å ikke stresse sånn. Kaos på jobb om dagen så skulle veldig gjerne vært hjemme, men har ikke samvittighet til det nå.

faktisk de to neste syklusene mine er mannen på jobb under eggløsning :(
Neineineinei :( er det ikke noe dere kan gjøre i det hele tatt for å forlenge syklusene litt slik at han er hjemme? :( årh så kjedelig.... ikke rart prøvingen drar ut altså :(

Back
Topp