Erfaring med Letrozol?

Da kan vel jeg bli med i denne tråden snart jeg og. Om det ikke klaffet denne runden, skal jeg hente ut letrozol på mandag.

Hei ❤️ Trist å lese at TR kom! Hun skulle jo holde seg borte..:( Syns du bør ta en prat med gyn igjen ang pausemåned og deres situasjon. Ikke lett for å få det til å klaffe når han er så mye borte heller.

Her går det greit. Var hos legen på tirsdag og i går og målte hcg, men de har selvfølgelig stengt i dag så får ikke svarene før mandag. men tok en ny test i dag, da stod det "gravid 2-3" så håper at alt er greit inni der :) må lære meg å ikke stresse sånn. Kaos på jobb om dagen så skulle veldig gjerne vært hjemme, men har ikke samvittighet til det nå.

Ja skal ta meg en prat med henne neste gang hun plinger på :) Har lest noe om primolut eller noe sånt som kan forlenge syklusen ettersom jeg forsto.. Men jeg skal bruke tiden nå på å være i litt mer aktivitet, ta av meg noen kilo. det sies jo det skal hjelpe når man har PCOS :)

Skjønner du tenker sånn. men du må også tenke på hva som er best for deg og din lille inni magen, uanset hvordan det er på jobb :)

Neineineinei :( er det ikke noe dere kan gjøre i det hele tatt for å forlenge syklusene litt slik at han er hjemme? :( årh så kjedelig.... ikke rart prøvingen drar ut altså :(

Mulig, har lest noe om noe som heter primolot eller noe sånt som skal forlenge syklusen. skal snakke med henne neste gang hun ringer og spørre om det. også at jeg helst ikke vil ha disse pausemnd siden mannen min jobber som han gjør. så drar det tiden veeeeldig ut føler vi. Men skal bruke tiden nå på litt mer aktivitet og prøve å ta av meg noen kilo. det sies jo det skal hjelpe også når man har PCOS. Når jeg ble gravid med datteren min hadde jeg akkurat tatt av 8 kilo, og vips sto jeg med positiv G.test :) må bare prøve det man kan :)

Mulig, har lest noe om noe som heter primolot eller noe sånt som skal forlenge syklusen. skal snakke med henne neste gang hun ringer og spørre om det. også at jeg helst ikke vil ha disse pausemnd siden mannen min jobber som han gjør. så drar det tiden veeeeldig ut føler vi. Men skal bruke tiden nå på litt mer aktivitet og prøve å ta av meg noen kilo. det sies jo det skal hjelpe også når man har PCOS. Når jeg ble gravid med datteren min hadde jeg akkurat tatt av 8 kilo, og vips sto jeg med positiv G.test :) må bare prøve det man kan :)
Ja må bare spørre og grave så mye som mulig :) håper du slipper pausemånedene :)
Ja det er noe med det, jeg tok også av meg 10 kilo forrige gang før jeg satt med positiv test. Så vektnedgang/ aktivitet og avslapping vet jeg at har effekt, men føles umulig når man står midt oppi det..

Ja må bare spørre og grave så mye som mulig :) håper du slipper pausemånedene :)
Ja det er noe med det, jeg tok også av meg 10 kilo forrige gang før jeg satt med positiv test. Så vektnedgang/ aktivitet og avslapping vet jeg at har effekt, men føles umulig når man står midt oppi det..

Ja man må det :) Skal hoppe i det nå, vet jeg kan hvis jeg vil. tok av meg 17 kilo i fjor vår, noe er kommet på igjen.. men nå skal det av. :)

krysser fingrene for deg :) Hvor ligger du ann nå da ? mange DPO ?

10 dpo i dag. Tr mest sannsynlig i morgen eller søndag :) Så får se hva det blir til. Skal teste når jeg kommer hjem i natt :)

10 dpo i dag. Tr mest sannsynlig i morgen eller søndag :) Så får se hva det blir til. Skal teste når jeg kommer hjem i natt :)
Det blir spennende. Må få høre hvordan det går :) har du kort lutealfase? Husk at den kan være negativ i natt men positiv igjen imorgen tidlig. Krysser fingrene for en tydelig babystrek :)

Det blir spennende. Må få høre hvordan det går :) har du kort lutealfase? Husk at den kan være negativ i natt men positiv igjen imorgen tidlig. Krysser fingrene for en tydelig babystrek :)

Ja, den er litt kort. Fikk lutinus av gyn også, til evt neste runde.

Skimter faktisk streker på den i dag :O
Spennende om gynturen min egentlig var forgjeves.. (La oss håpe på det :p)

Ja, den er litt kort. Fikk lutinus av gyn også, til evt neste runde.

Skimter faktisk streker på den i dag :O
Spennende om gynturen min egentlig var forgjeves.. (La oss håpe på det :p)

Hva er lutinus? For å forlenge lutealfasen? Har du bilde av testen? Spennende :D

Hva er lutinus? For å forlenge lutealfasen? Har du bilde av testen? Spennende :D

Progesteronstøtte :)

b5c3dd5599c0735b537e9a53d8eb2c1a

Det er etter noen timer da :p

Wow!!! Har du tatt en ny test? Den så jo virkelig positiv ut :o :)

Ja. Var positiv den og! Digital slo dog ikke ut da - men så var ikke streken sååå sterk innen tidsfristen heller. Bare synlig. Kun etter tørking den ble så tydelig. :p
Er nok gravid, før jeg rakk prøve noe medisiner! Får bare håpe den holder seg der. Hvis ikke blir det full medisin-pp!

Ja. Var positiv den og! Digital slo dog ikke ut da - men så var ikke streken sååå sterk innen tidsfristen heller. Bare synlig. Kun etter tørking den ble så tydelig. :p
Er nok gravid, før jeg rakk prøve noe medisiner! Får bare håpe den holder seg der. Hvis ikke blir det full medisin-pp!

tipper digital slår ut mandags morgen ;) Så gøy :D

Back
Topp