Erfaring med Letrozol?

Jaa herregud sååå rosa og fine!! :D ta en digital :)
Ja erfarte også god støtte her inne mens vi prøve, var også prøver siden mai 15 og vi fikk klaff sist mnd :)
Med de beskjedene fra gyn er det jo kjempe gøy at dere har fått det til på egenhånd :) kanskje det også har gjort at dere slappet litt mer av mtp at dere har fått time til forsamtale :)
Med de testene ser det ikke ut til at dere trenger den samtalen nei :)
Tar meg lov til et lite gratulerer :D

Så kjekt når det endelig klaffer når man har prøvd så lenge :) hvor langt er du på vei nå? har dere fortalt det til mange? :D
Tror det er sant det du sier. Har ikke stresset med noe denne måneden, og på en måte "gitt opp" og vet vi får hjelp fra januar av. Håper sånn at vi slipper ivf og at det faktisk er en spire inni der :)

Så kjekt når det endelig klaffer når man har prøvd så lenge :) hvor langt er du på vei nå? har dere fortalt det til mange? :D
Tror det er sant det du sier. Har ikke stresset med noe denne måneden, og på en måte "gitt opp" og vet vi får hjelp fra januar av. Håper sånn at vi slipper ivf og at det faktisk er en spire inni der :)
Slik var det også for meg med førstemann, ventet på time til sykehuset for utredning og da satt spira :) så tror den avslappinga har en del å si for prøvingen :)
Ja kjempe gøy når det endelig klaffer etter utallige nedturer :)
idag er jeg 9+0, allerede 5 uker siden jeg fant ut av det men det føles ut som det var i går, enda hvor sakte dagene går :p
Har kun fortalt det til mine foreldre og sjefen på jobb :) mamma er min andre arbeidsgiver og pga formen måtte vi fortelle det ;)
Venter nok noen uker til før vi forteller fler :)
Skal på fest med hele familien i helga, så håper å lure de trill rundt slik at vi kan holde på hemmeligheten en stund til :) vertfall til etter UL i slutten av mnd :)
Håper virkelig at det er en spire som trives inni der nå slik at dere kan legge hele prøvingen på hylla og nyte graviditeten :D har troa på en spire jeg! :)

Da er det vel bekreftet da...:D
image.jpeg

Slik var det også for meg med førstemann, ventet på time til sykehuset for utredning og da satt spira :) så tror den avslappinga har en del å si for prøvingen :)
Ja kjempe gøy når det endelig klaffer etter utallige nedturer :)
idag er jeg 9+0, allerede 5 uker siden jeg fant ut av det men det føles ut som det var i går, enda hvor sakte dagene går :p
Har kun fortalt det til mine foreldre og sjefen på jobb :) mamma er min andre arbeidsgiver og pga formen måtte vi fortelle det ;)
Venter nok noen uker til før vi forteller fler :)
Skal på fest med hele familien i helga, så håper å lure de trill rundt slik at vi kan holde på hemmeligheten en stund til :) vertfall til etter UL i slutten av mnd :)
Håper virkelig at det er en spire som trives inni der nå slik at dere kan legge hele prøvingen på hylla og nyte graviditeten :D har troa på en spire jeg! :)

Helt sykt! så morsomt at det samme skjedde med deg :D fantastisk! Flinke dere er som holder det hemmelig. Skjønner at moren din fikk vite det fort da :) Kjenner det blir litt vanskelig å holde ting hemmelig nå med julebordsesongen, spekemat osv. Må komme på noen kreative ideer :p

Helt sykt! så morsomt at det samme skjedde med deg :D fantastisk! Flinke dere er som holder det hemmelig. Skjønner at moren din fikk vite det fort da :) Kjenner det blir litt vanskelig å holde ting hemmelig nå med julebordsesongen, spekemat osv. Må komme på noen kreative ideer :p
Ja det er morro og se at det samme skjer flere :D det er de første 2 ukene som er vanskelig å holde hemmelig, alt er så nytt og det eneste du lnaker er å bare rope det høyt ut!! :p men når vi bare kom over den så er det igrunn ikke så vanskelig, sett bort fra den dårlige formen :p glad jeg er kommet såppas langt til julebordsesongen at vi fint kan si det høyt da :) spekemat liker jeg ikke så null problem her :)
Rart hvilke ideer man kommer på for å slippe unna når man er gravid :D alt virker så logisk å selvfølgelig når man prøver å lure seg unna :p det er vell litt av sjarmen med de 3 første mbd? ;)

Jaaaaa!! :D sa jo at en digital ville slå ut på de positive testene du hadde idag tidlig :D Gratulerer!!! :D
Fortalt det til mannen da? :D

Tusen takk :D ja dere hadde rett :D nei mannen kommer ikke hjem før i 10 tiden så står her og tripper :p har pakket inn testen med et par sokker med "i love dad" regner med han blir temmelig sjokkert. Han aner virkelig ingenting :p

Det var det jeg viste :) nå kan jeg rope graaaatulerer :) :) hva sa mannen?

Tuusen takk <3 :) han kommer hjem om en times tid. Skal oppdatere dere om reaksjonen :D går kanskje mer opp for meg og da. Jeg blir normalt rørt for alt, mens nå er jeg helt nummen og tror bare testene er noen andres :p

Tuusen takk <3 :) han kommer hjem om en times tid. Skal oppdatere dere om reaksjonen :D går kanskje mer opp for meg og da. Jeg blir normalt rørt for alt, mens nå er jeg helt nummen og tror bare testene er noen andres :p

Såå gøy :-) du får ta bilde av testen å ramme inn å gi han i farsdagsgave på søndag ;) er så morsomt å se at det faktisk gikk for dere selv om gyn var negativ, så det var bra du sto på ditt og ville prøve en siste gang :-) ;) det lover håp for oss andre med sånne historier :-)

Såå gøy :) du får ta bilde av testen å ramme inn å gi han i farsdagsgave på søndag ;) er så morsomt å se at det faktisk gikk for dere selv om gyn var negativ, så det var bra du sto på ditt og ville prøve en siste gang :) ;) det lover håp for oss andre med sånne historier :)

Ja godt forslag :p hadde vært morsomt om jeg klarte å vente med å gi han gaven til søndag, men det klarer jeg ikke :p
Ja helt sykt! Hun sa og at kvaliteten til mannen var så dårlig at vi nok heller ikke hadde klart det dersom alt var i orden med meg. Tydligvis fart i en av de da ;) håper bare spiren klamrer seg fast nå frem til sommeren. Blir helt stresset!
krysser fingrene for at det er en spire som lurer seg hos deg og. Skal du ta test igjen i morgen? :) Jeg er skikkelig spent etter den testen du fikk i morges :D

Tusen takk :D ja dere hadde rett :D nei mannen kommer ikke hjem før i 10 tiden så står her og tripper :p har pakket inn testen med et par sokker med "i love dad" regner med han blir temmelig sjokkert. Han aner virkelig ingenting :p
Ååå så spennende! :D kan tenke meg han blir overrasket og superglad!! :D

Ja godt forslag :p hadde vært morsomt om jeg klarte å vente med å gi han gaven til søndag, men det klarer jeg ikke :p
Ja helt sykt! Hun sa og at kvaliteten til mannen var så dårlig at vi nok heller ikke hadde klart det dersom alt var i orden med meg. Tydligvis fart i en av de da ;) håper bare spiren klamrer seg fast nå frem til sommeren. Blir helt stresset!
krysser fingrene for at det er en spire som lurer seg hos deg og. Skal du ta test igjen i morgen? :) Jeg er skikkelig spent etter den testen du fikk i morges :D

Nei det hadde nok ikke jeg heller klart, ville ropt det ut med en gang jeg :P han blir nok veeeldig gla kan jeg tenke meg til :) jeg vet ikke om det er vits i å ta ny test imorgen? Den var jo veeeldig svak idag, og egentlig redd for at det bare var den der berømte tullestreken som ofte er på disse testene. Har en fra ebay liggende, kunne jo prøvd med den i morgen tidlig pluss en av de jeg tok idag bare for å sammenligne...

Nei det hadde nok ikke jeg heller klart, ville ropt det ut med en gang jeg :p han blir nok veeeldig gla kan jeg tenke meg til :) jeg vet ikke om det er vits i å ta ny test imorgen? Den var jo veeeldig svak idag, og egentlig redd for at det bare var den der berømte tullestreken som ofte er på disse testene. Har en fra ebay liggende, kunne jo prøvd med den i morgen tidlig pluss en av de jeg tok idag bare for å sammenligne...

Han ble veeelig glad :D ikke ofte han gråter men i kveld felte han noen tårer. Hvis du klarer å vente så er kanskje det best. Jeg eier bare ikke talmodighet til slik :p hadde prøvd den fra eBay :D har du mange tester liggende?

Han ble veeelig glad :D ikke ofte han gråter men i kveld felte han noen tårer. Hvis du klarer å vente så er kanskje det best. Jeg eier bare ikke talmodighet til slik :p hadde prøvd den fra eBay :D har du mange tester liggende?
Ååå så koselig <3 ja har ganske mange av de fra ebay ser jeg nå + 15 strimler fra billigetester, så er vell bare å svi av noen de neste dagene :P

Back
Topp