Er du gift/forlovet/samboer med barnefar?

Gift i 5 år, samboere i 8 :)
Vært stabilt lykkelig hele veien, selv med humper på veien er vi sterkere sammen enn noen sinne!
 
Vi er lykkelig gift. :Heartred Men det kommer ikke av seg selv! Jobber med forholdet hele tiden.
 
Forlovet og lykkelig :) selvsagt kan vi ha våre fighter i hverdagen, men etter en større 7årskrise og samtaler på familievernkontoret kom vi mye nærmere hverandre og skjønner vel at vi ikke blir kvitt hverandre :p kan ikke se for meg livet uten mannen :)
 
Vært sammen i 15 år, og gift i 11 år. Hatt våre opp å nedturer men alltid kommet oss gjennom de dårlige dagene også. Blir spennende og skulle være foreldre sammen. Å håper at vi er like flinke å se hverandre og hverandres behov når vi får barn sammen.
 
Samboer og er lykkelig:angelic: vi har selvfølgelig våre utfordringer og uenigheter, men aldri sånn at jeg har følt at forholdet skranter. Føler meg trygg og godt tatt vare på:) god kjæreste og en fantastisk far til mine barn

Jeg håper han en dag frir:shy:
 
Vi er gift, og jeg vil si lykkelig. Alle har vel noe, men alt i alt har vi det utrolig bra.
 
Gift! Gift i 4 år og sammen snart 7 :)
 
Lykkelige samboere ❤️ Skal egentlig gifte oss nesteår, men har fått termin mindre enn en uke etter bryllupet skal være - så det blir flyttet et år tenker jeg :)
 
Er gift med barnefar. Gifta oss da dattera vår var nesten 2 år:)
Har naturligvis våre utfordringer og tunge perioder, men vi har det godt sammen og har jobbet mye med forholdet vårt ❤️
 
Vi er samboere, med endel utfordringer. Men vi elsker hverandre og ungene, så vi står i det og en eller annen gang skal vi gifte oss, men det blir ikke før om noen år.
 
Lykkelig gift i over 8 år, sammen i snart 13
 
Forlovet og samboere. Venter vårt tredje barn ♥
Om vi er lykkelige.. Er i hvertfall ikke ulykkelig. Vi har det godt sammen, ler sammen, mye nærhet, blir litt irriterte på hverandre men sjelden at vi krangler eller er veldig uenige. Lite felles interesser, noe jeg tror vi begge liker fordi det gir muligheter for å være litt for oss selv. Men vi har veldig like verdier, og dét tror jeg er viktig.
 
Vært kjærester siden mars. Driver og flytter sammen nå. Har endel utfordringer i ny og ne men begge er stabile og sikre i at vi skal holde på hverandre og kjærligheten. Vi er glad i hverandre og er lykkelige innimellom og andre dager tunge dager hehe :)
 
Gift og lykkelig tvers igjennom :rolleyes:
Er på vårt 10’ende år sammen og venter vårt 3 barn.
Vi har det kjempe bra sammen, er fortsatt kjærester (ikke bare «mamma og pappa»), og han er min aller beste venn og støtte.
 
Samboer og lykkelig, selvom jeg kunne ønske meg mer kjærlighet.. han er bare ikke typen. Vi er begge «praktiske» men han overgår meg der :sorry:
 
Lykkelig gift, opplevd vår dose motgang men ekteskapet blir bare sterkere og sterkere :)
 
Back
Topp