Er du gift/forlovet/samboer med barnefar?

Vi er samboere og forlovet. Planen er å gifte oss en gang etter fødsel (året etter?);)
Vi er lykkelige, men har våre utfordringer vi og. Man må jo gi litt begge to for å få ting til å fungere. Tror ingen forhold er perfekte.
Heldigvis er jeg sammen med min aller beste venn :love017
 
Samboere og venter nr tre. Vi har det veldig fint sammen :Heartred
 
Jeg synes vi er ganske lykkelige samboere, men alle forhold har sine utfodringer og ting som må jobbes med :) Det tror jeg er normalt for det er en del av det å være menneske.
 
Jeg er lykkelig gift med min aller beste venn :love2 Vi har selvfølgelig dager hvor vi krangler eller er uenige, men ekteskapet er jo i gode og onde dager :laughing002
 
Vi er samboere, forlovet og jeg er gravid. Vi kan diskutere men krangler ikke. Vi er selv veldig stolte over hvor flinke vi er til å snakke om alt og få lufte ut alle tanker og frustrasjoner. Derfor får vi ordnet opp i alt før det blir en krangel. Så super lykkelig med denne mannen ❤ bryllup neste år ❤
 
12 året sammen så et stabilt og godt samboerskap. Høygravid med barn nr 2. Lykkelig, men ikke nyforelsket.
 
Samboer og lykkelig på 7. året♡
Storebror på snart 4 og lillebror ventes i juli:D
 
Samboer. Som regel lykkelig, men har selvfølgelig våre dager ;)
 
Gift og lykkelig, men selvfølgelig har man til tider utfordringer. :) Men vi finner alltid ut av det ❤️
 
Samboer og svært lykkelig :love7

For meg er det ikke så viktig å gifte seg. Han har nevnt noen ganger at han har lyst å fri, men at det tar litt tid med han. Hvis han noen sinne frir, svarer jeg selvfølgelig ja til det :Heartred Men det går helt fint om vi "bare" forblir samboere for alltid også.
 
Samboer:) og vi har langt flere gode dager enn dårlige dager så vill tørre å påstå at vi er lykkelige:)
 
Gift i 5år straks.
Vi har det helt fint sammen selvom vi møter på hindringer å utfordringer. Men sammen er vi sterke! :)
 
Gift og lykkelig.
Ingen utfordringer annet en hverdagens hamsterhjul :)
 
Vi er gift! Har det veldig bra sammen, men må også jobbe for det i perioder. Merker det at å bli foreldre gjør noe med forholdet, både på godt og vondt.
 
Samboere.
Men han er MYE borte pga jobb, så føler egentlig ikke at vi bor sammen.
Savner hverandre ofte og rekker aldri å bli "lei" hverandre pga all pendlinga hans.
Trives ikke med situasjonen, men det er snart jobbskifte på han og han kommer til å være mye hjemme, så det blir nytt og spennende :) Gleder meg til det!
Føler meg 90% alenemamma slik ting er nå, det er ikke lett. Spesielt ikke nå som det kommer en ny liten bebis om 2 1/2 mnd
 
Back
Topp