Er du gift/forlovet/samboer med barnefar?

Lykkelig gift med medmor til lille frø i magen :Heartred
 
Gift. ❤ I bunn og grunn lykkelig, men som alle forhold må det jobbes med.
 
Samboere, og lykkelige :) Har det mye bedre nå, graviditeten var tøff, og det slet på forholdet. Men nå er jeg meg selv igjen, og da har vi det utrolig bra sammen :)
 
Er lykkelig gift med barnefar :) Klart vi har utfordringer, men er gode på å snakke sammen og prøver å løse ting før det blir for store problemer :)
 
forlovet.. selvfølgelig er det ting vi er uenige om, men vi er flinke å ta det opp på en konstruktiv måte, så vi har det veldig bra sammen :) på de årene vi har vært sammen har vi vel bare hatt en ordentlig krangel, så vi har vært flinke
 
Ja, jeg betegner meg som lykkelig gift, med barnefar. Jeg tenker at alle par har utfordringer til tider, det er det som gjør en sterke sammen. Det å finne ut av problemer sammen, finne løsninger sammen, snakke sammen, det er med på å gjøre et forhold sterkere. Mannen og jeg har vært sammen i 14 år nå. Ja, vi har virkelig hatt våre utfordringer, men jeg kunne aldri i verden tenkt meg å være uten han. Han er min beste venn, en fantastisk mann og en fantastisk pappa til guttene våre. Han er en sta, sær tulling, men han er min særing, og shit som jeg elsker han. :)
 
Samboere og forholdsvis lykkelige vil jeg tro. Har det bra :)
 
Vi er forlovet. Vi har begge sider som irriterer den andre og vi har hatt våre problemer, men nå har vi det veldig bra. :)
 
Gift, vi har det bra sammen, venter nr 3 ilag, jeg har ei fra før:)

Jeg blir veldig dårlig når jeg er gravid, så han har virkelig stått sammen med meg i de dårlige dager og:Heartred
 
Samboere. Har våre utfordringer, som de fleste andre, men jevnt over har vi det ganske så bra :Heartpink
 
Forlovet og samboere på 8. året. Har det veldig bra, vi ler mye sammen og gjør mye sammen og prater bra sammen. Jeg er fortsatt forelsket i ham ennå.
 
Jepp, samboer og forlovet med barnefar til alle 4- og veldig lykkelig. Er dog ikke rosenrødt og det går opp og ned, men vært sammen i 13 år og vi er sterke sammen:Heartred
 
Samboer og stort sett lykkelig. Ikke alt vi er enige i, men vi klarer å snakke sammen. Vi er stort sett i harmoni da...! Snakker om å gifte oss etterhvert, muligens til neste år eller året etter der igjen.

Har et barn fra før og termin i dag (har jo tross alt bikka midnatt).
 
Samboer. Vi er lykkelige til vanlig, men med to små og en til på vei samtidig som vi driver å pusser opp litt (har akkurat flyttet) har vi hatt lykkeligere dager. Men det handler mer om at vi begge er slitne enn at vi ikke har det bra sammen.
 
Back
Topp