Er du gift/forlovet/samboer med barnefar?

Forlova og lykkeleg :happy: Møter gjerne på utfordringar i ny og ne, men me kjem oss gjennom dei :facepalm:
 
Forlovet med barnefar, vi har et barn og venter ett. Vært sammen 5 år, har aldri kranglet, er enig om de viktige tingene. Våre største utfordringer er vel kanskje mat, jeg er ekstremt kresen, og da veldig kjedelig i matveien, han elsker mat å smake ny mat. Vi er både like og ulike, og har det veldig bra.
 
Lykkelig gift med mannen som er far til våre tre barn ja. Klart vi har våre utfordringer og må jobbe med forholdet og livet som alle andre, men vi er lykkelige sammen og har ikke problemer.
 
Forlovet :) Det går jo opp og ned i forholdet, men vi har det gøy sammen og er stort sett lykkelige:love2 Men det er mye jobb å få det til, men nå har vi det bedre enn på lenge, vært sammen i snart 8 år :)
 
Gift, blir 7 år nå i april ❤️ og fremdeles veldig forelsket. Har to flotte barn sammen.
 
Vi var ikke lykkelige som samboere, så vi er nå hver for oss. :)
 
Samboer og lykkelig. Han er mann i mitt liv og jeg setter uendelig pris på han. Nå er ikke livet en dans på roser og alt er ikke rosenrødt, men vi har det veldig godt sammen ❤️
 
Lykkelig gift. Kjærester i 10 år. :) Vi krangler lite, er bestevenner og trives i hverandres selskap. Jeg er stort sett bare fornøyd med partneren min, rett og slett, selv om det alltid finnes forbedringspunkter.
 
Gift, vært sammen i 12 år. Har oppturer og nedturer som alle andre. Har mange hunder sammen, nå blir det en prinsesse <3
Gleder oss veldig.
 
Samboere og lykkelig ❤️ vært sammen i 9 år, og ja vi har hatt en del opp og nedturer, men kommer oss alltid sterkere ut av det, og sånn ellers har vi det veldig bra sammen og er lykkelige sammen. Håper snart på forlovelse, men han er en treging så det skjer vel aldri.
❤️
 
Gift med ham ja. Har et solid forhold og er veldig glad i ham. Men vi har hatt noen ganske store kriser også i løpet av årene, hvor jeg nesten har tvilt på om det ordner seg... Men det har det gjort :)
 
Samboer, og har våre utfordringer, men er lykkelige fordi om :)
 
Samboer, vært sammen i 14 år og er fortsatt veldig lykkelige :)
 
Back
Topp