Er du gift/forlovet/samboer med barnefar?

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av SnartAlene, 8 Mar 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Wappadoo Blir kjent med forumet

Og er du lykkelig? Eller har dere utfordringer?

2. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Gift. Lykkelig ja :) Alle har tunge/vanskelige dager, men det definerer ikke min lykke. Utfordringer hører med i et forhold. Begge må jobbe for det, mot samme mål :)

• Enig Enig x 1
  3. B82 Gift med forumet Vi som prøver :) ❤ Aprilbarna19 ❤

Gift, lykkelig og høygravid med atpåklatten. Vi kommuniserer godt og nyter det hverdagslige og fredlige liv.

(Med x var jeg gift og dypt ulykkelig. Vi har to barn, og var gjennom et rent helvete i mange år etter. Nå er all kommunikasjon oss i mellom minimert til det helt nødvendige.)

4. Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Sommerfuglene

Nei

5. MariaS Forumet er livet VIP Novemberlykke 2016 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Lykkelig gift :)

6. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Samboer, og vi er jevnt over lykkelige sammen :)

7. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Gift. Har en del utfordringer, men vi står sterkt sammen likevel :)

8. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 3 Sep 2020
  9. Klussedull Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna 2019 Junibarna 2019

Forlovet og samboere, fikk aldri rotet oss til bryllup før vi ble gravide. Har det veldig fint, selv om vi noen dager selvfølgelig ikke er stormende nyforelska som for 10 år siden.

10. Miss_30 Forumet er livet Septembergull'17

Samboere, forlovet og dagene går opp og ned

11. Anlipa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Septemberbarna 2019 VIP

Samboer, utrolig lykkelig, nyforelsket fortsatt etter 4 år og gravid med hans første og min 3dje (og attpåskatt) :)

Var ulykkelig gift med bf til de to jeg har fra før , så jeg nyter virkelig livet nå :Heartred

12. filifjonka Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Lykkelig gift med bf :love7

13. MarMa89 Flørter med forumet

Samboer og lykkelig med det:) vi har våre utfordringer som alle andre par, men heldigvis ingenting vi ikke kan komme igjennom sammen:) og vi får jo håpe og tru det fortsetter sånn:)

14. FrkBeis Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Er samboer med barnefar , har 3 barn sammen og føler at vi er lykkelige sammen :) Selfølgelig noen utfordringer, men det tror jeg er nokså vanlig i ett forhold :)

15. Skjermtrollet Forumet er livet Tilgangsansvarlig ❤ Aprilbarna19 ❤ Januar 2017

Lykkelig gift med bestevennen fra studiene og venter vårt andre barn :Heartred

16. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

Vi er gift.
    For det meste lykkelige, men litt utfordringer en gang i blant, men ingen store

17. Bliss_nr2 Elsker forumet Høsthjerter 2017 Sommerfuglene

18. Gundalillblåsokk Glad i forumet

Lykkelig gift med bestevennen min.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  19. Turbotrolla Elsker forumet Mailykke 2018 Septemberbarna 2019

Gift ❤️ Lykkelig med alt det måtte innebære,altså alt må jobbes med for å fungere også ett ekteskap.

20. Klumpen2018 Elsker forumet Desemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

Samboer og lykkelig :) Regner med det dukker opp utfordringer underveis (vi har vært sammen i 1 år og 7 mnd), men vi kommuniserer godt, så det burde gå fint :)

Del denne siden