Er du gift/forlovet/samboer med barnefar?

Gift. Lykkelig ja :) Alle har tunge/vanskelige dager, men det definerer ikke min lykke. Utfordringer hører med i et forhold. Begge må jobbe for det, mot samme mål :)
 
Gift, lykkelig og høygravid med atpåklatten. Vi kommuniserer godt og nyter det hverdagslige og fredlige liv.

(Med x var jeg gift og dypt ulykkelig. Vi har to barn, og var gjennom et rent helvete i mange år etter. Nå er all kommunikasjon oss i mellom minimert til det helt nødvendige.)
 
Lykkelig gift :)
 
Samboer, og vi er jevnt over lykkelige sammen :)
 
Gift. Har en del utfordringer, men vi står sterkt sammen likevel :)
 
Forlovet og samboere, fikk aldri rotet oss til bryllup før vi ble gravide. Har det veldig fint, selv om vi noen dager selvfølgelig ikke er stormende nyforelska som for 10 år siden.
 
Samboer, utrolig lykkelig, nyforelsket fortsatt etter 4 år og gravid med hans første og min 3dje (og attpåskatt) :)

Var ulykkelig gift med bf til de to jeg har fra før , så jeg nyter virkelig livet nå :Heartred
 
Samboer og lykkelig med det:) vi har våre utfordringer som alle andre par, men heldigvis ingenting vi ikke kan komme igjennom sammen:) og vi får jo håpe og tru det fortsetter sånn:)
 
Er samboer med barnefar , har 3 barn sammen og føler at vi er lykkelige sammen :) Selfølgelig noen utfordringer, men det tror jeg er nokså vanlig i ett forhold :)
 
Lykkelig gift med bestevennen fra studiene og venter vårt andre barn :Heartred
 
Gift ❤️ Lykkelig med alt det måtte innebære,altså alt må jobbes med for å fungere også ett ekteskap.
 
Samboer og lykkelig :) Regner med det dukker opp utfordringer underveis (vi har vært sammen i 1 år og 7 mnd), men vi kommuniserer godt, så det burde gå fint :)
 
Back
Topp