Er det noen andre helt ferske prøvere her? :) Vil gjerne skravle med noen :D

Har noen av dere begynt å "lage rede" allerede? Jeg har ikke klart å la være å kjøpe et par ting når det har vært supersalg :banghead:

Jeg har også handlet litt på salg.
Er nr 2 her, så kun små-ting (body, bamse, rangle, etc)
Har en liten "baby-box" hvor jeg legger alt.

For ikke å gå på en skikkelig smell, så sier jeg til meg selv at jeg kan gi det i gave til venner hvis vi ikke er så heldige å få en til.
Greit med nødutganger sånn i tilfelle :rolleyes:
 
Jeg har også handlet litt på salg.
Er nr 2 her, så kun små-ting (body, bamse, rangle, etc)
Har en liten "baby-box" hvor jeg legger alt.

For ikke å gå på en skikkelig smell, så sier jeg til meg selv at jeg kan gi det i gave til venner hvis vi ikke er så heldige å få en til.
Greit med nødutganger sånn i tilfelle :rolleyes:
Haha, godt jeg ikke er alene. Ja jeg og tenker gis bort (småting) eller selge hvis det ikke blir noen spire...
 
Hei!
Jeg blir også med :D Går inn i PP2 (pp3 etter SA) nå, og ingen barn fra før. Så vi prøver på nr 1 :)
Mensen forlater området i dag, og jeg satser på at jeg ikke ser den på et år ;-) Jeg drikker på grapefruktjuice og vi drar til Kroatia/Makarska neste helg for å få maks D-vitamin boost hos oss begge to :D
 
Har begynt å tenke på om jeg vil teste før IKM eller ikke. Leste her i sted at man kan få positiv test 10 dager etter eggløsning?
Bør man vente til IKM for å være "tryggere" med tanke på kjemisk graviditet, eller kan det like gjerne være kjemisk om testen slår ut på IKM?
Når tenker dere å teste?[emoji4]
 
Har begynt å tenke på om jeg vil teste før IKM eller ikke. Leste her i sted at man kan få positiv test 10 dager etter eggløsning?
Bør man vente til IKM for å være "tryggere" med tanke på kjemisk graviditet, eller kan det like gjerne være kjemisk om testen slår ut på IKM?
Når tenker dere å teste?[emoji4]
Du kan få positiv test enda tidligere enn 10 dpo hvis testen er sensitiv nok, men jo lenger du venter jo sikrere er svaret. En tidlig spontanabort regnes som en kjemisk graviditet frem til 5+0, så det er dessverre mulig også ca. en uke etter IKM (forutsatt normal lutalfase). Om du venter til IKM slipper du jo eventuelt å oppdage en kjemisk graviditet som skjer før det tidspunktet da.

Jeg har tenkt å teste 9 dpo :)
 
Du kan få positiv test enda tidligere enn 10 dpo hvis testen er sensitiv nok, men jo lenger du venter jo sikrere er svaret. En tidlig spontanabort regnes som en kjemisk graviditet frem til 5+0, så det er dessverre mulig også ca. en uke etter IKM (forutsatt normal lutalfase). Om du venter til IKM slipper du jo eventuelt å oppdage en kjemisk graviditet som skjer før det tidspunktet da.

Jeg har tenkt å teste 9 dpo :)

Tusen takk for oppklarende svar:)
 
Fersk prøver her også, tok ut spiralen 9/8;)
Jeg er 29 og har en sønn som snart blir 8, så dette er som å starte heelt på nytt for meg, har jo glemt alt..:D
Hvor bestiller dere graviditetstester fra?

Lykke til med prøvingen!!:)
 
Du kan få positiv test enda tidligere enn 10 dpo hvis testen er sensitiv nok, men jo lenger du venter jo sikrere er svaret. En tidlig spontanabort regnes som en kjemisk graviditet frem til 5+0, så det er dessverre mulig også ca. en uke etter IKM (forutsatt normal lutalfase). Om du venter til IKM slipper du jo eventuelt å oppdage en kjemisk graviditet som skjer før det tidspunktet da.

Jeg har tenkt å teste 9 dpo :)

Når er din IKM? :happy:
 
Samme her :wideyed: Tør ikke kjøpe et par sokker til 19kr engang :eek:

Hehe, sånn er jeg også! (Nesten)

...måtte kjøpe med en body fra reisen vi hadde i sommer. Pp1 var mens vi fortsatt var på ferie så hadde vært morsomt med en suvenir til babyen hvis det ble klaff på første forsøk [emoji12]
Men bortsett fra den venter vi med shoppingen til etter positiv test!
 
Hehe, sånn er jeg også! (Nesten)

...måtte kjøpe med en body fra reisen vi hadde i sommer. Pp1 var mens vi fortsatt var på ferie så hadde vært morsomt med en suvenir til babyen hvis det ble klaff på første forsøk [emoji12]
Men bortsett fra den venter vi med shoppingen til etter positiv test!
Samme her.. er faktisk 35 år og blandt de yngste i vennekretsen.. så jeg har ingen å gi det til, mine venner er ferdig med å få barn for å si det sånn :p
 
Back
Topp