Er det noen andre helt ferske prøvere her? :) Vil gjerne skravle med noen :D

Samme her.. er faktisk 35 år og blandt de yngste i vennekretsen.. så jeg har ingen å gi det til, mine venner er ferdig med å få barn for å si det sånn :p

Jeg har mulighet til å gi bort til venner om noen år vil jeg tro (har flere yngre venninner). selv om jeg ikke er overtroisk på noen som helst måte er jeg mer redd for at vi jinxer det om vi kjøper og forbereder mye [emoji23]
 
Jeg har mulighet til å gi bort til venner om noen år vil jeg tro (har flere yngre venninner). selv om jeg ikke er overtroisk på noen som helst måte er jeg mer redd for at vi jinxer det om vi kjøper og forbereder mye [emoji23]
Sant det.. kjøper ikke et plagg! Tør ikke. Ingen som kan fortelle meg om vi er så heldige å bli gravide noen gang. Jeg håper virkelig jeg får en positiv test innen 2017 er over.
 
Kjøpe noe tørr jeg ikke nei ...
Men den dagen testen er positiv, om det skjer, skal jeg kjøpe ett eneste plagg! [emoji2] det har jeg gjort de andre gangene.

Nærmer seg EL her nå, og i mårra blir det babyklister "drink" [emoji23]
Får prøve det som prøves kan!

Hvordan ligger dere ann?

Et anna spm, snakker dere helt åpent om ELtester, ømme pupper, el slim osv med mannen?
Far til de 2 jeg har fra før brydde seg ikke. Jeg fikk forsyne meg når det var tiden i mnd for det. Men min nye vil vite alt,og jeg synes det er småkleint å snakke om [emoji23]
 
Kjøpe noe tørr jeg ikke nei ...
Men den dagen testen er positiv, om det skjer, skal jeg kjøpe ett eneste plagg! [emoji2] det har jeg gjort de andre gangene.

Nærmer seg EL her nå, og i mårra blir det babyklister "drink" [emoji23]
Får prøve det som prøves kan!

Hvordan ligger dere ann?

Et anna spm, snakker dere helt åpent om ELtester, ømme pupper, el slim osv med mannen?
Far til de 2 jeg har fra før brydde seg ikke. Jeg fikk forsyne meg når det var tiden i mnd for det. Men min nye vil vite alt,og jeg synes det er småkleint å snakke om [emoji23]

Min mann lever på en rosa sky om at alt skjer naturlig så lenge man har sex [emoji28] Har snakket litt med han om EL, tester osv, men han er langt ifra like giret som meg. Han er forståelsesfull for at jeg er mer opphengt i det enn han er, men han er ikke interessert i å lære alt om EL, temping, utflod, slim, DPO, IKM etc [emoji85]
 
Jeg bestillte graviditetstester fra billigtester og fikk de nå i helgen, har noen erfaring med disse?[emoji5] Babyplan heter de.
Ser det står på de at man kan teste 1 dag etter forventet mens, men også at man kan teste fem dager før men det gir ikke sikkert resultat. Er disse testene mindre sensitive enn andre tester? Eller skriver de det bare slik for å "sikre seg"?
Hadde liksom planer om å teste litt før IKM, ikke mye tålmodig her i gården[emoji28]
 
Hei :)

Jeg er helt fersk prøver for første gang og syns dette er såå spennende! Jeg er redd for å mase hull i hodet til samboeren og derfor tenkte jeg at det kanskje var lurt å finne noen å skravle anonymt med på nett:smiley-ashamed008

Jeg er akkurat ferdig med et pillebrett og har lastet ned en app som sier at jeg har IKM 17 september. Liker ikke den appen så godt forresten, noen som har tips til gode apper? :)

Jeg må inrømme at jeg ikke føler meg som en ordentlig prøver enda siden den neste uka er "trygg" uansett, og er spent på når det virkelig gå opp for meg :)

Håper noen har lyst til å skravle med meg ;) :happy093

Hei og velkommen ! :greet025

Jeg er i samme situasjon som deg, maser og prater hull i hodet på forloveden :laughing002
Vi har akkurat begynt å prøve, har eggløsning ca 3 september og IKM 18 september så det er skikkelig spennende og masse masse masse tanker og følelser som kan fort bli for mye for en stakkars mann som skal bli pappa.
 
Jeg bestillte graviditetstester fra billigtester og fikk de nå i helgen, har noen erfaring med disse?[emoji5] Babyplan heter de.
Ser det står på de at man kan teste 1 dag etter forventet mens, men også at man kan teste fem dager før men det gir ikke sikkert resultat. Er disse testene mindre sensitive enn andre tester? Eller skriver de det bare slik for å "sikre seg"?
Hadde liksom planer om å teste litt før IKM, ikke mye tålmodig her i gården[emoji28]

Jeg brukte dem når jeg skulle sjekke om jeg var gravid i 2015, og de ga både utslag når jeg ikke var gravid og ikke utslag når jeg faktisk var det, så jeg stoler ikke på dem :confused:

Kjenner på det at man klør etter i fingrene etter å bare få vite så fort som mulig, men man er like gravid eller ikke om du tester når mensen er for sen, men igjen de testene er veldig billige så er man litt testgal så er de greie å ha så det ikke går utover økonomien, men ta ordentlige tester når du "kjenner" ordentlige symptomer som at mensen uteblir, kvalm, rar eller hva de skulle være ;)
 
Er vår første pp på barn nr 2:) har veldig uregelmessige sykluser for tiden, forrige syklus var på 45. Nå er jeg vel på syklusdag 42. Tok test i dag og syns jeg skimter to streker på billigtesten, men på digital var den negativ :/
f2d802ba4af6c1ec24aeef54b36cd809.jpg


Disse brukte jeg også før, men jeg klarte ikke stole ordentlig på dem for det var stor forskjell på resultat fra strips til strips :confused:
Følte noen av dem var mindre sensitive enn vanlige clearblue tester og andre ga utslag når jeg hadde kjempe lite hcg.
 
Hei og velkommen ! :greet025

Jeg er i samme situasjon som deg, maser og prater hull i hodet på forloveden :laughing002
Vi har akkurat begynt å prøve, har eggløsning ca 3 september og IKM 18 september så det er skikkelig spennende og masse masse masse tanker og følelser som kan fort bli for mye for en stakkars mann som skal bli pappa.

Spennende, vi har faktisk forventet eggløsning og IKM på akkurat samme dager[emoji6] Jeg vet ikke om mine datoer stemmer da, har akkurat slutta på p piller så har bare regnet ut fra 28 dager syklus[emoji5]
 
Jeg brukte dem når jeg skulle sjekke om jeg var gravid i 2015, og de ga både utslag når jeg ikke var gravid og ikke utslag når jeg faktisk var det, så jeg stoler ikke på dem :confused:

Kjenner på det at man klør etter i fingrene etter å bare få vite så fort som mulig, men man er like gravid eller ikke om du tester når mensen er for sen, men igjen de testene er veldig billige så er man litt testgal så er de greie å ha så det ikke går utover økonomien, men ta ordentlige tester når du "kjenner" ordentlige symptomer som at mensen uteblir, kvalm, rar eller hva de skulle være ;)

Det var jo greit å høre, må være utrolig kjipt å få utslag hvis man faktisk ikke er gravid. Jeg har kjøpt CB digital også så om/når jeg får positiv test kommer jeg nok til å ta den også litt nærmere IKM[emoji5]
Sant det at man er like gravid om man venter eller ikke[emoji28] Tenkte ikke teste sånn kjempetidlig, men kanskje rundt 12 dpo feks[emoji5]
 
Spennende, vi har faktisk forventet eggløsning og IKM på akkurat samme dager[emoji6] Jeg vet ikke om mine datoer stemmer da, har akkurat slutta på p piller så har bare regnet ut fra 28 dager syklus[emoji5]

Så spennende, da må vi følge litt med hverandre ! ;)
Jeg vet heller ikke med sikkerhet om EL dagen stemmer, men vi koser oss nå her og der så vi "treffer" på en eller annen måte.
Han vil helst at det skal skje så fort som mulig for han synes det blir mindre stressende om alt bare klaffer og vi kan begynne å
forberede ting til bebis i stedet for at vi må "stresse" i flere måneder med bare første del av bebisreisen, og jeg vil jo det samme så det er godt å vite :D

Etter p-pille slutt kan alt skje, så det er jo kjempe spennende for dere:smiley-bounce012
 
Det var jo greit å høre, må være utrolig kjipt å få utslag hvis man faktisk ikke er gravid. Jeg har kjøpt CB digital også så om/når jeg får positiv test kommer jeg nok til å ta den også litt nærmere IKM[emoji5]
Sant det at man er like gravid om man venter eller ikke[emoji28] Tenkte ikke teste sånn kjempetidlig, men kanskje rundt 12 dpo feks[emoji5]

Ja, jeg kjenner veldig på det jeg også :D Jeg tror vi skal prøve å bare ta det så "naturlig" som mulig og kommer mensen så kommer den og når den plutselig ikke gjør det så skal jeg love deg penge flyr :angelic:
 
Så spennende, da må vi følge litt med hverandre ! ;)
Jeg vet heller ikke med sikkerhet om EL dagen stemmer, men vi koser oss nå her og der så vi "treffer" på en eller annen måte.
Han vil helst at det skal skje så fort som mulig for han synes det blir mindre stressende om alt bare klaffer og vi kan begynne å
forberede ting til bebis i stedet for at vi må "stresse" i flere måneder med bare første del av bebisreisen, og jeg vil jo det samme så det er godt å vite :D

Etter p-pille slutt kan alt skje, så det er jo kjempe spennende for dere:smiley-bounce012

Det må vi[emoji6] Godt å vite at man vil det samme ja[emoji5]
Jeg tror min kommer til å bli litt overrasket hvis det klaffer med en gang[emoji28]
Ja, det er superspennende!
 
Det må vi[emoji6] Godt å vite at man vil det samme ja[emoji5]
Jeg tror min kommer til å bli litt overrasket hvis det klaffer med en gang[emoji28]
Ja, det er superspennende!

Ja det har ikke vi så stor forventning til hellee, eller det vil si jeg er mer realistisk mens han kjenner på at han har superpowers ;)

Vi har endelig begynt i hvertfall så nå føler jeg at det uansett går videre :happy: Vi er også for øyeblikket i syden, vært her i 2 uker og har 1 uke igjen, så det hjelper mye på lysten og det at alt foreløpig går veldig naturlig for seg.
 
Er det noen her av prøvere som har tanker om hvordan treffe best under akten? Tanker om orgasme under akten? Hva dere gjør etter akten?

Tanker om noe har bedre eller dårligere effekt enn noe annet? :)



Forloveden maste sist om at jeg måtte ligge med alt høyt så tyngdekraften kunne hjelpe på og lot meg ikke flytte på meg før jeg begynte å klage på blod i hodet :laughing002
 
Er det noen her av prøvere som har tanker om hvordan treffe best under akten? Tanker om orgasme under akten? Hva dere gjør etter akten?

Tanker om noe har bedre eller dårligere effekt enn noe annet? :)



Forloveden maste sist om at jeg måtte ligge med alt høyt så tyngdekraften kunne hjelpe på og lot meg ikke flytte på meg før jeg begynte å klage på blod i hodet :laughing002
Orgasme skal visst være en fordel, men å ligge med rumpa høyt har ikke noen bevist effekt.
Vår plan er sex med orgasme annen hver dag i to uker :)
 
Back
Topp