Er det noen andre helt ferske prøvere her? :) Vil gjerne skravle med noen :D

Kjøpe noe tørr jeg ikke nei ...
Men den dagen testen er positiv, om det skjer, skal jeg kjøpe ett eneste plagg! [emoji2] det har jeg gjort de andre gangene.

Nærmer seg EL her nå, og i mårra blir det babyklister "drink" [emoji23]
Får prøve det som prøves kan!

Hvordan ligger dere ann?

Et anna spm, snakker dere helt åpent om ELtester, ømme pupper, el slim osv med mannen?
Far til de 2 jeg har fra før brydde seg ikke. Jeg fikk forsyne meg når det var tiden i mnd for det. Men min nye vil vite alt,og jeg synes det er småkleint å snakke om [emoji23]
Jeg tør heller ikke kjøpe noe, Hehe :p deler det meste med mannen, men han er ikke like interessert i sånt! Si ifra når testen er positiv eller du har symptomet sier han :p

God morgen alle fine damer [emoji173]️ Hva er planen idag? Her blir det rydding og vasking, ikke helt motivert ennå men ...

Vi har bestemt oss for å prøve på nummer to. Spent på hvor lang tid det tar før det klaffer :D

Første pp nå:) er over el, ca 2 dpo, og venter ikm 18 september så det blir spennende :D

Tusen takk[emoji173]️ Har fortsatt ikke fått tilbake tr etter jeg mista [emoji33]

Uff det er så leit når man føler seg klar for å bare prøve igjen :arghh: For meg gikk det to eller tre måneder om jeg ikke husker feil, men tiden går så utrolig sakte når man venter på sånne ting. Håper den kommer snart for deg så dere kan få begynt igjen:Heartred

Uff det er så leit når man føler seg klar for å bare prøve igjen :arghh: For meg gikk det to eller tre måneder om jeg ikke husker feil, men tiden går så utrolig sakte når man venter på sånne ting. Håper den kommer snart for deg så dere kan få begynt igjen:Heartred

Vi begynte rett etter blødningene stoppet etter SA. så krysser fingrene for at det plasserer seg en spire nå [emoji7]

Hei :-) Jeg vil gjerne skravle. Sluttet på pillen for en uke siden. Fikk bortfallsblødning mandag, så regner med å snart være i gang med prøvingen :) Ble gravid på første forsøk med de to andre, så blir spennende å se denne gangen.

Hei :-) Jeg vil gjerne skravle. Sluttet på pillen for en uke siden. Fikk bortfallsblødning mandag, så regner med å snart være i gang med prøvingen :) Ble gravid på første forsøk med de to andre, så blir spennende å se denne gangen.

Velkommen og masse lykke til [emoji7] håper spiren sitter fort hos deg [emoji173]️

Back
Topp