Er det noen andre helt ferske prøvere her? :) Vil gjerne skravle med noen :D

Så fint at noen har blåst liv i en slik tråd igjen! Jeg har også nettopp sluttet på pilla. Bor i utlandet for tiden, og kommer hjem i starten av juni. Jeg og samboer er utrolig klare for å sette i gang prøvingen på nummer en når jeg kommer hjem igjen :happy:

Hei
Er helt ny her. Jeg lurer på om det er nødvenig med en legetime før man begynner og prøve å bli gravid? Er frisk og rask så ser ikke noe behov for det. Har dere noen tips så setter jeg pris på det.

Hei
Er helt ny her. Jeg lurer på om det er nødvenig med en legetime før man begynner og prøve å bli gravid? Er frisk og rask så ser ikke noe behov for det. Har dere noen tips så setter jeg pris på det.

Det trodde jeg også, men nei :) De kontrollerer alt når du er blitt gravid, eller dere stadfester at man ikke kan bli gravid på egenhånd.

Det trodde jeg også, men nei :) De kontrollerer alt når du er blitt gravid, eller dere stadfester at man ikke kan bli gravid på egenhånd.

Tusen takk Ett kjapt google søk så kom det opp masse man skulle ta opp med legen. Og tenkte med en gang at dette ikke kunne stemme. Har hatt konsinering og på sist etter kontroll så spurte jeg om jeg kunne bli gravid nå. Hun sa ja. Og ikke noe mer enn det. Så synes der var merkelig at hun ikke nevnte noe om noen undersøkelse på det.

Jeg er ny her inne Vi prøver på nr4 ❤️ Er litt spennt og føler jeg fort kommer til å prate ørene av mannen så da er det helt super å finne et fristed som dette ❤️
Det gikk veldig fort med de første 3! nå er vi på pp3 og håper TR holder seg langt unna i juni

Jeg er også helt ny her inne! Vi er inne i vår første prøveperiode og jeg er 5-6 dager dpo. Er så spent at jeg holder på å sprekke. Vet det kan ta lang tid før det klaffer, men jeg klarer likevel ikke å være litt forhåpningsfull. Hvordan i all verden skal jeg få den neste uken til å gå før jeg kan teste?? I need help!

Jeg er også helt ny her inne! Vi er inne i vår første prøveperiode og jeg er 5-6 dager dpo. Er så spent at jeg holder på å sprekke. Vet det kan ta lang tid før det klaffer, men jeg klarer likevel ikke å være litt forhåpningsfull. Hvordan i all verden skal jeg få den neste uken til å gå før jeg kan teste?? I need help!

Jeg var helt lik deg forrige prøveperiode, var min første det (så er inne i vår andre). Klaffet ikke på vår første, ble så utrolig skuffa.. så denne runden her tenker jeg at heller ikke går så får jeg heller bli positivt overraska.. men hjelper å sitte på forum å lese og scrolle nedover andres opplevelser og prate med folk her :hungry::happy:

Back
Topp