Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD6 her, så venter bare på at eltestingen skal starte. DPO-dagene er i det minste spennende, tiden før EL går bare treeeeigtHvordan går det med dere andre nå?
Velkommen til oss [emoji16] blir spennende [emoji173]Hei alle sammen Helt fersk prøver. Sluttet på p-pillene for én uke siden, 02.okt. Fikk bortfallsblødning 04.okt. Så nå er vi klare for å begynne å prøve Er 29, og det er første gang - utrolig spennende!
Jeg er også ny på prøverforum!Hei! Helt ny prøver her Er ca 7 dpo i pp1. Synes dagene går uutholdelig sakte. Tenkte å prøve å vente med testing til jeg var 10 dpo, men spørs om jeg klarer å vente så lenge. Har kjent litt stikking i magen i går og i dag, men det er nok bare tilfeldig siden det er så tidlig.
Jeg er også ny på prøverforum!
Jeg er 10 dpo idag, og fikk svaaaak strek.
Dagene er lange når man vil teste altså!
Jeg er i pp1, ja jeg drømmer like vilt som med første mann det er vel det eneste..Gratulerer med strek! er du i pp1? Har du merket noen symptomer?
Hei! Helt ny prøver her Er ca 7 dpo i pp1. Synes dagene går uutholdelig sakte. Tenkte å prøve å vente med testing til jeg var 10 dpo, men spørs om jeg klarer å vente så lenge. Har kjent litt stikking i magen i går og i dag, men det er nok bare tilfeldig siden det er så tidlig.
Heisann! Jeg er ny prøver Er 12 dpo i 1PP. IKM er 8 mai. Har en gutt født i juli 18, så det er først nå syklusen har blitt regelmessig. Ammer fremdeles en del så vet ikke om det påvirker noe. De to siste dagene har jeg vært bilsyk, det har jeg ikke vært siden forrige svangerskap. I stad gulpet jeg når jeg skulle ta på sko, det har jeg ikke gjort siden jeg var 4+2 med sønnen min. Nå har jeg litt ubehag i korsryggen og er kvalm på dag to. Skal prøve å vente til IKM med testing