Er det noen andre helt ferske prøvere her? :) Vil gjerne skravle med noen :D

CD 6 her, i pp2.[emoji4] Forrige syklus som var første etter pilleslutt var nesten 40 dager, så aner ikke når jeg kan forvente eggløsning jeg[emoji849]

Hei! Har akkurat startet med prøvingen, eller dvs. sluttet på cerazette 1/8. Har enda ikke fått mensen, og lurer på hvor lenge dere ville gått før dere dro til legen?
Har tatt flere g-tester og alle er negative. Fant ikke eggløsning med tester heller, men tok en pause fra de og strekene var sterkere før enn de er nå på den :)

Hei alle sammen :greet025 Helt fersk prøver. Sluttet på p-pillene for én uke siden, 02.okt. Fikk bortfallsblødning 04.okt. Så nå er vi klare for å begynne å prøve :nailbiting: Er 29, og det er første gang - utrolig spennende!

Hei alle sammen :greet025 Helt fersk prøver. Sluttet på p-pillene for én uke siden, 02.okt. Fikk bortfallsblødning 04.okt. Så nå er vi klare for å begynne å prøve :nailbiting: Er 29, og det er første gang - utrolig spennende!
Velkommen til oss [emoji16] blir spennende [emoji173]

Hei! Helt ny prøver her :greet025 Er ca 7 dpo i pp1. Synes dagene går uutholdelig sakte. Tenkte å prøve å vente med testing til jeg var 10 dpo, men spørs om jeg klarer å vente så lenge. Har kjent litt stikking i magen i går og i dag, men det er nok bare tilfeldig siden det er så tidlig.

Hei! Helt ny prøver her :greet025 Er ca 7 dpo i pp1. Synes dagene går uutholdelig sakte. Tenkte å prøve å vente med testing til jeg var 10 dpo, men spørs om jeg klarer å vente så lenge. Har kjent litt stikking i magen i går og i dag, men det er nok bare tilfeldig siden det er så tidlig.
Jeg er også ny på prøverforum!:joyful:
Jeg er 10 dpo idag, og fikk svaaaak strek.
Dagene er lange når man vil teste altså!:shifty:

Heisann! Jeg er ny prøver :greet015 Er 12 dpo i 1PP. IKM er 8 mai. Har en gutt født i juli 18, så det er først nå syklusen har blitt regelmessig. Ammer fremdeles en del så vet ikke om det påvirker noe. De to siste dagene har jeg vært bilsyk, det har jeg ikke vært siden forrige svangerskap. I stad gulpet jeg når jeg skulle ta på sko, det har jeg ikke gjort siden jeg var 4+2 med sønnen min. Nå har jeg litt ubehag i korsryggen og er kvalm på dag to. Skal prøve å vente til IKM med testing :excited001

Spennende med helt nye :) jeg leser, tolker og venter! Skal ta ut spiralen om tre uker, så blir vel ikke prøver før det :)

:p:p
Heisann! Jeg er ny prøver :greet015 Er 12 dpo i 1PP. IKM er 8 mai. Har en gutt født i juli 18, så det er først nå syklusen har blitt regelmessig. Ammer fremdeles en del så vet ikke om det påvirker noe. De to siste dagene har jeg vært bilsyk, det har jeg ikke vært siden forrige svangerskap. I stad gulpet jeg når jeg skulle ta på sko, det har jeg ikke gjort siden jeg var 4+2 med sønnen min. Nå har jeg litt ubehag i korsryggen og er kvalm på dag to. Skal prøve å vente til IKM med testing :excited001

Så spennende! At du klarer å vente så lenge :nailbiting: Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dette hvis dette tar lang tid. Har googlet og lest meg i hjel på symptomer i helga. Nå ligger jeg på sofaen med tårer i øynene og kjenner på stikkene i magen, for TENK OM det faktisk er starten på et lite liv der inne? :love017 Samtidig vet jeg jo at det er tidlig å kjenne noe, og prøver å forberede meg mentalt slik at jeg ikke blir altfor skuffet dersom mensen dukker opp. Tar på psyken allerede dette her:p

Hei! Jeg er også ny her. CD 15 i dag og blinkende smiley på clearblue. Hatt EL symptomer en uke nå, så påtide EL skjer nå. PP1 med barn nr 2. En fra før på snart 2 år. Ammer også fortsatt så påvirker mulig en del. Blir nesten litt gærn av dette, ønsker så inderlig at det skal skje fort:)

Jeg er i PP1, EL i dag(eller i går). IKM 21.05. Tida kommer til å gå ulidelig sakte frem til jeg kan begynne å teste. Alt er nytt og spennende!

Back
Topp