Er det noen andre helt ferske prøvere her? :) Vil gjerne skravle med noen :D

Spennende! Har du bilde?

Barn fra før?

Hvis det er meg du sikter til, så har jeg bilde. Vi har ingen barn fra før :) Testet igjen i dag og fikk svakt i dag og!

Vi prøver på første nå! Hva me deg?
 

Vedlegg

  • IMG_6914.JPG
    IMG_6914.JPG
    607,6 KB · Visninger: 117
Har noen av dere begynt å "lage rede" allerede? Jeg har ikke klart å la være å kjøpe et par ting når det har vært supersalg :banghead:
 
Hei :) Akkurat i gang med å prøve på baby nummer 2 :D Har en gutt på 4 år :) Tok ut hormonspiralen den 11/8, ikke hatt en eneste menstrasjon så lenge jeg hadde den, så dette blir spennende :) Synes det er kjempe givende og spennende å prate med andre prøvere også :D Kan jeg bare stille et litt dumt spørsmål? Hva betyr forkortelsene dpo og ikm osv? :smiley-bounce022
 
Har noen av dere begynt å "lage rede" allerede? Jeg har ikke klart å la være å kjøpe et par ting når det har vært supersalg :banghead:

Jeg tør ikke helt å begynne å handle inn til baby enda. Venter til jeg først har fått positiv test [emoji4]
 
Ååå[emoji7][emoji7][emoji91] Jeg har bare bestilt noen bodyer som jeg kom over på tilbud! Men blir nok fort vekk mer [emoji56]
Følte meg crazy når jeg gjorde det, men minst halv pris på alt jeg har kjøpt, vanskelig å la være [emoji7] Kjøpt en body, men det er for å gi den til samboeren når jeg har fått positivt test :)
 
Hei :) Akkurat i gang med å prøve på baby nummer 2 :D Har en gutt på 4 år :) Tok ut hormonspiralen den 11/8, ikke hatt en eneste menstrasjon så lenge jeg hadde den, så dette blir spennende :) Synes det er kjempe givende og spennende å prate med andre prøvere også :D Kan jeg bare stille et litt dumt spørsmål? Hva betyr forkortelsene dpo og ikm osv? :smiley-bounce022

DPO er dager etter eggløsning. Så "DPO-land" er den frustrerende og spennende venteperioden fra eggløsning og frem til IKM. IKM er "ikke kommende mens", altså den dagen du forventer mens. IKM er ofte det som betegnes som "testedatoen" [emoji4]
 
Følte meg crazy når jeg gjorde det, men minst halv pris på alt jeg har kjøpt, vanskelig å la være [emoji7] Kjøpt en body, men det er for å gi den til samboeren når jeg har fått positivt test :)

Tenkte jeg skulle få bestilt en til som jeg også kan gi til samboeren når jeg får positiv [emoji7] Jobber også rett vedsiden av en baby butikk, så er ofte innom og kikker [emoji56]
 
Tenkte jeg skulle få bestilt en til som jeg også kan gi til samboeren når jeg får positiv [emoji7] Jobber også rett vedsiden av en baby butikk, så er ofte innom og kikker [emoji56]
De har alt for mye fint på wish ;) Butikker holder jeg meg litt unna pga sladder, vi holder prøving hemmelig... Men ei venninne med barn har vært skalkeskjulet mitt ved innkjøp :angelic:
 
Sånn ser det ut hos meg også, i tillegg til dobbelt så mange graviditetstester [emoji23]

Er greit å sikre seg [emoji23] Har en 100 pk med EL-test og 100 pk med G-test på vei i posten [emoji847]
 
Back
Topp