Pepperkakemiks
Andre møte med forumet
Spennende! Har du bilde?
Barn fra før?
Hvis det er meg du sikter til, så har jeg bilde. Vi har ingen barn fra før Testet igjen i dag og fikk svakt i dag og!
Vi prøver på første nå! Hva me deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Har du bilde?
Barn fra før?
Absolutt ingenting tvil der, gratulerer så mye! [emoji4]Hvis det er meg du sikter til, så har jeg bilde. Vi har ingen barn fra før Testet igjen i dag og fikk svakt i dag og!
Gratulerer sier jeg, da! Den testen er jo klokkeklar Jeg har to gutter fra før
Gratulerer sier jeg, da! Den testen er jo klokkeklar Jeg har to gutter fra før
Hvis det er meg du sikter til, så har jeg bilde. Vi har ingen barn fra før Testet igjen i dag og fikk svakt i dag og!
Velkommen PP2 [emoji5]
Har noen av dere begynt å "lage rede" allerede? Jeg har ikke klart å la være å kjøpe et par ting når det har vært supersalg
Barnevogn, vognpose, dyne, ammepute, ammepute og ammestolHva har du kjøpt?[emoji7]
Barnevogn, vognpose, dyne, ammepute, ammepute og ammestol
Har noen av dere begynt å "lage rede" allerede? Jeg har ikke klart å la være å kjøpe et par ting når det har vært supersalg
Følte meg crazy når jeg gjorde det, men minst halv pris på alt jeg har kjøpt, vanskelig å la være [emoji7] Kjøpt en body, men det er for å gi den til samboeren når jeg har fått positivt testÅåå[emoji7][emoji7][emoji91] Jeg har bare bestilt noen bodyer som jeg kom over på tilbud! Men blir nok fort vekk mer [emoji56]
Hei Akkurat i gang med å prøve på baby nummer 2 Har en gutt på 4 år Tok ut hormonspiralen den 11/8, ikke hatt en eneste menstrasjon så lenge jeg hadde den, så dette blir spennende Synes det er kjempe givende og spennende å prate med andre prøvere også Kan jeg bare stille et litt dumt spørsmål? Hva betyr forkortelsene dpo og ikm osv?
For bra tilbud til at jeg klarte la være, alt for økonomisk...Jeg tør ikke helt å begynne å handle inn til baby enda. Venter til jeg først har fått positiv test [emoji4]
Følte meg crazy når jeg gjorde det, men minst halv pris på alt jeg har kjøpt, vanskelig å la være [emoji7] Kjøpt en body, men det er for å gi den til samboeren når jeg har fått positivt test
De har alt for mye fint på wish Butikker holder jeg meg litt unna pga sladder, vi holder prøving hemmelig... Men ei venninne med barn har vært skalkeskjulet mitt ved innkjøpTenkte jeg skulle få bestilt en til som jeg også kan gi til samboeren når jeg får positiv [emoji7] Jobber også rett vedsiden av en baby butikk, så er ofte innom og kikker [emoji56]
Sånn ser det ut hos meg også, i tillegg til dobbelt så mange graviditetstester [emoji23]