Ellemelle1
Glad i forumet
Fikk TR i dag da. Det var kjipt, men som forventa. Så nå går vi snart inn i PP2. Må bare finne den berømte EL først [emoji13]
Lykke til i pp2 [emoji16]
Har du stabil syklus eller bruker du EL tester?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk TR i dag da. Det var kjipt, men som forventa. Så nå går vi snart inn i PP2. Må bare finne den berømte EL først [emoji13]
Lykke til i pp2 [emoji16]
Har du stabil syklus eller bruker du EL tester?
Takk! [emoji847] Jeg har ustabil og lange sykluser dessverre [emoji17] Alt fra mellom 33 til 72 dager. I følge appen har jeg IKM i uke 39 - en hel evighet til når man prøver [emoji47]
Vi har aktivt prøvd en runde nå, men siden i vinter har vi sagt at det som skjer det skjer ... [emoji23]
Qouter med å trykke på ei pil nede i høyre hjørne. Om du bruker appen da. Usikker på hvordan det er via web sia.
Ikke så veldig fersk etter 2 år, men ville bare ønske deg lykke til Jeg bruker appen Life og er veldig fornøyd, brukt den rundt 3 år nå
Lykke til i pp 2, håper syklusene dine ikke blir så lange[emoji5] Jeg fikk også TR i dag (etter å ha tatt siste pillebrett).