Er det noen andre helt ferske prøvere her? :) Vil gjerne skravle med noen :D

Lykke til i pp2 [emoji16]

Har du stabil syklus eller bruker du EL tester?

Takk! [emoji847] Jeg har ustabil og lange sykluser dessverre [emoji17] Alt fra mellom 33 til 72 dager. I følge appen har jeg IKM i uke 39 - en hel evighet til når man prøver [emoji47]
 
Men bruker EL-tester ja [emoji5][emoji1360]
 
Takk! [emoji847] Jeg har ustabil og lange sykluser dessverre [emoji17] Alt fra mellom 33 til 72 dager. I følge appen har jeg IKM i uke 39 - en hel evighet til når man prøver [emoji47]

Okei [emoji20] Vanskelig når kroppen er så ustabil!

Min forrige syklus var på 42 dager. Spennende å se hvor lang den jeg er inne i nå blir (CD 18 i dag).
 
Ikke så veldig fersk etter 2 år, men ville bare ønske deg lykke til :D Jeg bruker appen Life og er veldig fornøyd, brukt den rundt 3 år nå :)
 
Vi har aktivt prøvd en runde nå, men siden i vinter har vi sagt at det som skjer det skjer ... [emoji23]

Qouter med å trykke på ei pil nede i høyre hjørne. Om du bruker appen da. Usikker på hvordan det er via web sia.

Hehe, fort å bli utålmodig likevell[emoji6]
Takk, fikk det ikke heil til, men skal prøve litt mer[emoji5]
 
Ikke så veldig fersk etter 2 år, men ville bare ønske deg lykke til :D Jeg bruker appen Life og er veldig fornøyd, brukt den rundt 3 år nå :)

Takk[emoji5] 2 år, det må være tungt å prøve så lenge, håper virkelig det klaffer snart for deg!
[emoji171] Takk for tips, lastet ned flere av de som er tipset om her, og så langt er Flo favoritten[emoji5]
 
Jeg vil gjerne være med og skravle :)Jeg er 27 (snart 28) år, og har kommet til PP4. Har rukket å bli gravid to ganger, men gleden har dessverre vært kortvarig.
 
Lykke til i pp 2, håper syklusene dine ikke blir så lange[emoji5] Jeg fikk også TR i dag (etter å ha tatt siste pillebrett).

Takk! [emoji5] Krysser fingrene for at neste syklus er en av de korte Så nå starter prøvingen for deg for første gang?
 
Så koseligt! jeg og er redd for å skravle hull i hode på samboren så er nok trygt å være her inne, som man gjerne har noen å skravle med :love7 Jeg også er hellt ny :smiley-bounce022 var ferdig med 1pp for 9 dager siden!
Testet skyggestrek/svak rosa strek. Men i går kom mensen. Men testen viste det samme i dag. Svak men med antydning til farge.
Håper det går rette veien for oss alle her inne
 
Hei, jeg vil være med! Jeg og mannen prøver på nummer tre! PP1 så ikke holdt på så lenge enda, men da begge gutta satt på første forsøk begynner jo jeg å bli utålmodig allerede, jeg!
 
Jeg er skravlelysten! Føler ikke jeg har hatt noen å prate om prøving med, skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på forum før nå :taunt014 Vi bestemte oss for å prøve fra forrige syklus, men da fire dager etter el. Så lite hell der! Har vært i dpo-land de siste dagene og bare testet negativt.

Men så fikk jeg særdeles vondt i puppene og masse murringer på lørdag. Så testet på søndag 9dpo. Det ble negativ test. Testet igjen i går og fikk svak positiv! Krysser fingrene :nailbiting:
 
Spennende! Har du bilde?

Barn fra før?
 
Back
Topp