Jeg er ikke helt ny her da, pp8 men er gjerne med på og skravle [emoji16]
Så bra, glad for flere skravlere![emoji16][emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke helt ny her da, pp8 men er gjerne med på og skravle [emoji16]
Er i pp2 så er ganske fersk. Har to barn fra før da, men er gjerne med på å skravle litt
SpennendeHei, fersk prøver her også. Har akkurat fått første "ordentlige" mens etter at jeg sluttet på p-piller. Gleder meg nå til å komme i gang med prøvingen [emoji5]
Kjipt når det ikke går seg til med syklusen, 72 dager må jo føles kjempelenge![emoji53]
Hvis du bor nært der du skal til gynekolog kan du jo ringe inn og si at du kan komme på kort varsel dersom noen avbestiller, hvis det er aktuellt for deg. Vet man kan gjøre det noen steder i helsevesenet hvertfall[emoji4]
Åh, du bruker eggløsningstester ja, da vet du vel ganske nøyaktig når IKM skal være ja, er ikke helt inne på alt dette syklusgreiene enda jeg.
Hei. [emoji1595]
Helt fersk prøver her, 1 ordentlige pp nå. Tror jeg skal være rundt EL disse dager, i følge Life appen [emoji4]
Sluttet på p-piller i juni.
Vi prøver på vårt første barn, så alt er nytt og spennende. [emoji16]
Jeg hadde kraftige mensblødninger.Kan jeg spørre hva som gjorde at du måtte svi av slimhinnene i livmor? Lykke til!!
Vi har aktivt prøvd en runde nå, men siden i vinter har vi sagt at det som skjer det skjer ... [emoji23]Heisann[emoji1309][emoji4]
Hvor lenge har dere prøvd?
Skjønner at man kanskje forventer ekstra å få positiv test fort når man har fått det flere ganger tidligere. Håper det klaffer for dere snart[emoji5]
Er det forresten noen som vil forklare meg hvordan man siterer flere i samme svar?
Lykke tilFersk prøver her! Aldri prøvd før, så dette blir nr 1 spennende og skummelt på en og samme tid!
Tusen takkLykke til
Uutholdelig egentlig å skulle vente i ca tre uker til med prøving, og blir jo ikke særlig utålmodig av å være her inneHeisann[emoji5][emoji1309]
Takk for tips, tror jeg må laste ned de dere har anbefalt og se hvilken jeg liker best[emoji5]
Lykke til med prøvingen når den starter[emoji4]
35(!)Hvor gamle er alle vi ferske prøvere da? [emoji16]
Jeg er 24 [emoji1365]
Hvor gamle er alle vi ferske prøvere da? [emoji16]
Jeg er 24 [emoji1365]