LittleBiii
Forumet er livet
Ja nå m jeg nesten være klar Få uker igjen!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Så gøy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nå m jeg nesten være klar Få uker igjen!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Her er det no stopp...
2011 snuppa ble storesøster no i mai
Så no har jeg 5, en snart 16åring, en 12åring, en som blir 3 no i august, en som blir 2 i slutten på september og minste på 3mnd.
Men ja anbefaler de tette har så mye positivt
Snuppen blir 2 år i desember, å har ei tulle på 3 mnd Elsker tilværelsen med to tette, å det går overraskende bra
surrer rundt på tlf da vel
Min blir 2 i desember. Har akkurat begynt å prøve å få en til.
Gutt 11
Baby 14?
Så gøy Moro å høre at alle sier det går så bra med tette barn.. For man hører jo ofte om det at det er bare stress og kaos! Men jeg vet med meg selv at jeg ville elsket å ha tette barn Jeg har en gutt på 2 år og kunne veldig veldig gjerne tenkt meg en liten en til snart... Problemet er bare at sambo ikke er helt klar for det enda
Jupp, juni'11-gutten vår blir storebror i desember. Merkelig hvor fort graviditet nr.2 flyr egentlig, ukene raser avgårde og jeg glemmer litt at det faktisk kommer en baby til! Men det blir stor stas - og overraskelse siden vi ikke vet om det er gutt eller jente
Største her er født i august 2011 og han ble storebror den 11.april i år, men lillebror døde under fødselen:-(......
Så nå prøver vi på nr 3
Skal jo si at enkelte dager er hektiske, men det er det med bare en aleine og Men vi angrer ikke ett sekund på at vi fikk nr to så tett innpå storebror Å jeg har vært gressenke så å si hele tiden siden lillesøster ble født da sambo er langtransport sjåfør, så å være alene med to tette går overraskende bra
Du får komme med de beste argumentene på hvorfor neste er bra nå.
*jo eldre de blir jo mer sjalusi blir det.
*jo tettere de blir, jo mer leker de sammen
*De får mere glede av hverandre når de er tette enn når det er stort sprike
*vi selv blir eldre, å da blir det tyngere både som gravid og som små barnsforeldre.
Det er bare noen fine argument Er såå mange flere gode argument
surrer rundt på tlf da vel
Nå er det stopp i noen år! 2,5 år mellom mine, og det er tett nok føler jeg!
♥ Emil220211 ♡ Vilde180713 ♥
Ja. Første kom i nov 2011. Nr to håper vi kommer i begynnelsen av mai. 2014.
Ååå, så gøy