Er dere klare for å få en til?

Mini her er født mars 11 og blir storebror i auguat/september. Så blir rundt 2,5 år mellom dem :). Heldigvis bare 6 uker igjen til termin :D gleden er stor her i huset vertfall. Bibbi inni magen t mamma :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så koselig! Det er vel stas å skulle bli storebror :) Tenk så mye glede de vil få av hverandre :D

Det er utrolig gøy med tette barn :) vi har 21 mnd mellom nr 1&2, 12 mnd mellom nr 2&3 og så blir det ca 17 mnd mellom nr 3&4 :) altså 50 mnd (rett over 4 år) mellom første og siste.

Jente født 04.11.09 <3
Jente født 08.08.11 <3
Jente født 08.08.12 <3
LilleSpire ventes jan/feb 2014 <3

Ååå, så gøy! Høres så koselig ut med flere tette barn :) Det må jo være litt hektisk og slitsomt også, men jeg tenker bare det at de små får jo så utrolig mye glede av hverandre... Og de får sikkert helt fantastiske forhold når de blir eldre i og med at de ikke skiller så mye i alder :)

Snuppa ble storesøster 25 mars i år. Hun blir selv 2 år i slutten av november :)
Er glad eg har to tette barn, men inrømmer lett at til tider er det et kaos og stressmareritt uten like!

Snuppa mi blir forhåpentligvis storesøster i mars 2014:) Om dette går bra:)
Blir da 2år og 5mnd mellom de.
Gleder oss masse til lille kommer, og er spent på hvordan snuppa tar det:)

Snuppa ble storesøster 25 mars i år. Hun blir selv 2 år i slutten av november :)
Er glad eg har to tette barn, men inrømmer lett at til tider er det et kaos og stressmareritt uten like!

Så koselig! Skjønner at det kan være stress og kaos, men regner med det er masse kos og glede også :)

Så koselig! Skjønner at det kan være stress og kaos, men regner med det er masse kos og glede også :)

Er uten tvil uendelig mye kos også. Hjertet smelter når storesøster koser, susser og leker med lillebror :)
Hun er så flink med han :D

Vi har to tette... En gutt født 14.10.11 og em jente født 03.10.12 ♡♡ Blir ikke flere her med det første :-)

Sent from my GT-I9300

Back
Topp