LittleBiii
Forumet er livet
Jaaille spennende tid nå
![]()
Det er veldig forståelig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaille spennende tid nå
![]()
Her har vi en som blir to nå i september og han skal bli storebror i januar.
Har en på 2,5, og han skal bli storebror på november
app
Så gøyDere er heldige! Jeg har veldig lyst på en lillesøster eller en lillebror til lillegutt på 2, men samboer er ikke helt klar for det enda
![]()
Både jeg og samboer har eldre søsken som er betydelig eldre enn oss, så vi mente det ville være best for guttungen å ha søsken som han faktisk kan leke med.Og å ikke ha unger under atten når man nærmer seg seksti er bare en pluss, hehe
![]()
Før så kunne jeg ikke skjønne at folk orket å få en til så fort etter første fødsel, men nå som mi er 2,5 år, så kjenner jeg meg litt stressa på å få en til. Synes liksom det er best om det ikke skiller så mye i alder, så de får glede av hverandre. Det ser man fort når de er i denne alderen hvor de ofte er så avhengig av andre for å aktivisere seg..![]()
Lyst å bli ferdig med det før jeg blir 30. Men med bare gutter her i huset føler jeg meg ensom,og en ny gutt på veg. Har så lyst på en liten jente, så blir nok nødt til å prøve på en ny når mini har blitt stor nok![]()
Her blir storebror 2år i desember og lillesøster er født 26.07.1319mnd og 6 dager i mellom, helt perfekt for oss
å nå ønsker jeg meg en til, noe som ikke kommer til å skje før noen år. Men vi skal nok ha flere barn
Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app
Åå, jeg ser denFår håpe du får oppfylt ønsket ditt om ei jente etterhvert når den tiden kommer da
![]()
Siden det er to jenter og en gutt i min søskenflokk og to gutter og en jente i samboern sin søskenflokk, satser jeg på at nr 3 blir jente![]()
Håper på detSå gøyDa vil de jo alltid ha noen å leke med oppigjennom
![]()
Håper på det
*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)
Storebror blir 3 år i januar og får en lillesøster ca 1.feb
Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14