Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skrev akkurat et innlegg over her jeg hihi
Men Storebror blir 2 år i Oktober og lillebror kom i Juli i år
Har en som blir 2 i oktober. I juni blir han storebror
Vi planlegge nestemainn, har ei på 3 år,en på 2 år å ei på 9 mnd,så på tide å få en t no
Koselig me så tette ja Vi synes det e supertOj, ja da er det på tide å få nestemann hehe.. Så gøy med så tette barn
Vi er i gang og prøver på nestemann. Hadde det klaffet på første forsøk hadde det blitt 2,5 år mellom de to minste. Det er 2 år og 4 måneder mellom de to vi har og det har funket helt greit. Det er i grunn OK, at det skiller noen måneder til mellom nr 2 og nr 3, for nr 2 er ikke like rask som storebroren når det gjelder utvikling (ikke noe galt, men bare i hver sin ende av gjennomsnittet tipper jeg), så da får han enda litt mer tid til å klare ting på egenhånd når han blir storebror.
Har ei som ble to i aug. Nettopp funnet ut at jeg er gravid igjen
Snuppa vår er nettopp blitt 2 år og spiralen ryker på tirsdag, så da er det bare å vente å se spennende
Vår 2011-skatt blir 2,5 i desember og da blir han også storebror. Gleder oss
Sent from my iPhone using BV Forum
Her ble hun storesøster for en mnd siden. Storesøster er 2 år 8mnd. Flott aldersforskjell her det ja
Sent from my iPhone using BV Forum
Den 17. Oktober ble lillejenta mi storesøster til lillebror ♡♡ så det ble ca akkuratt 22 mnd. Mellom de søte små
Legger ved ett bilde av de to skjønne ♥
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Får vite i neste uke om min lille blir storebror. Da blir det i så fall nesten 3 år mellom dem
ja, veldigÅ, så spennende