Er dere klare for å få en til?

Vi planlegge nestemainn, har ei på 3 år,en på 2 år å ei på 9 mnd,så på tide å få en t no ;)

Vi er i gang og prøver på nestemann. Hadde det klaffet på første forsøk hadde det blitt 2,5 år mellom de to minste. Det er 2 år og 4 måneder mellom de to vi har og det har funket helt greit. Det er i grunn OK, at det skiller noen måneder til mellom nr 2 og nr 3, for nr 2 er ikke like rask som storebroren når det gjelder utvikling (ikke noe galt, men bare i hver sin ende av gjennomsnittet tipper jeg), så da får han enda litt mer tid til å klare ting på egenhånd når han blir storebror.

Vi er i gang og prøver på nestemann. Hadde det klaffet på første forsøk hadde det blitt 2,5 år mellom de to minste. Det er 2 år og 4 måneder mellom de to vi har og det har funket helt greit. Det er i grunn OK, at det skiller noen måneder til mellom nr 2 og nr 3, for nr 2 er ikke like rask som storebroren når det gjelder utvikling (ikke noe galt, men bare i hver sin ende av gjennomsnittet tipper jeg), så da får han enda litt mer tid til å klare ting på egenhånd når han blir storebror.

Så gøy og spennende :) Håper spiren setter seg snart da! Lykke til :)

Snuppa vår er nettopp blitt 2 år og spiralen ryker på tirsdag, så da er det bare å vente å se:) spennende:)

Vår 2011-skatt blir 2,5 i desember og da blir han også storebror. Gleder oss❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Her ble hun storesøster for en mnd siden. Storesøster er 2 år 8mnd. Flott aldersforskjell her det ja :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Den 17. Oktober ble lillejenta mi storesøster til lillebror ♡♡ så det ble ca akkuratt 22 mnd. Mellom de søte små

Legger ved ett bilde av de to skjønne ♥
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1384907702418.jpg
    1384907702418.jpg
    49 KB · Visninger: 24
Får vite i neste uke om min lille blir storebror. Da blir det i så fall nesten 3 år mellom dem:)

Back
Topp