Er dere klare for å få en til?

Her har vi en som blir to nå i september og han skal bli storebror i januar.

Så gøy :) Dere er heldige! Jeg har veldig lyst på en lillesøster eller en lillebror til lillegutt på 2, men samboer er ikke helt klar for det enda :p

Både jeg og samboer har eldre søsken som er betydelig eldre enn oss, så vi mente det ville være best for guttungen å ha søsken som han faktisk kan leke med. :) Og å ikke ha unger under atten når man nærmer seg seksti er bare en pluss, hehe :p

Både jeg og samboer har eldre søsken som er betydelig eldre enn oss, så vi mente det ville være best for guttungen å ha søsken som han faktisk kan leke med. :) Og å ikke ha unger under atten når man nærmer seg seksti er bare en pluss, hehe :p

Jeg tenker på samme måten.. De vil jo ha betydelig mer glede av hverandre om de ikke skiller så mye i alder :)
Det er sant det sistnevnte også ;) hehe

Før så kunne jeg ikke skjønne at folk orket å få en til så fort etter første fødsel, men nå som mi er 2,5 år, så kjenner jeg meg litt stressa på å få en til. Synes liksom det er best om det ikke skiller så mye i alder, så de får glede av hverandre. Det ser man fort når de er i denne alderen hvor de ofte er så avhengig av andre for å aktivisere seg.. :-)

Lyst å bli ferdig med det før jeg blir 30. Men med bare gutter her i huset føler jeg meg ensom,og en ny gutt på veg. Har så lyst på en liten jente, så blir nok nødt til å prøve på en ny når mini har blitt stor nok :P

Her blir storebror 2år i desember og lillesøster er født 26.07.13 :) 19mnd og 6 dager i mellom, helt perfekt for oss :) å nå ønsker jeg meg en til, noe som ikke kommer til å skje før noen år. Men vi skal nok ha flere barn :)

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app

Før så kunne jeg ikke skjønne at folk orket å få en til så fort etter første fødsel, men nå som mi er 2,5 år, så kjenner jeg meg litt stressa på å få en til. Synes liksom det er best om det ikke skiller så mye i alder, så de får glede av hverandre. Det ser man fort når de er i denne alderen hvor de ofte er så avhengig av andre for å aktivisere seg.. :)

Samme her :) Må være så koselig å ha tette barn som har stor glede av hverandre, og alltid vil ha noen å leke med :)

Lyst å bli ferdig med det før jeg blir 30. Men med bare gutter her i huset føler jeg meg ensom,og en ny gutt på veg. Har så lyst på en liten jente, så blir nok nødt til å prøve på en ny når mini har blitt stor nok :p

Åå, jeg ser den :) Får håpe du får oppfylt ønsket ditt om ei jente etterhvert når den tiden kommer da :)

Her blir storebror 2år i desember og lillesøster er født 26.07.13 :) 19mnd og 6 dager i mellom, helt perfekt for oss :) å nå ønsker jeg meg en til, noe som ikke kommer til å skje før noen år. Men vi skal nok ha flere barn :)

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app

Så gøy :) Da vil de jo alltid ha noen å leke med oppigjennom :)

Åå, jeg ser den :) Får håpe du får oppfylt ønsket ditt om ei jente etterhvert når den tiden kommer da :)

Siden det er to jenter og en gutt i min søskenflokk og to gutter og en jente i samboern sin søskenflokk, satser jeg på at nr 3 blir jente :D

Skrev akkurat et innlegg over her jeg hihi :)
Men Storebror blir 2 år i Oktober og lillebror kom i Juli i år :)

Back
Topp