Er dere klare for å få en til?

Blir veldig spennende :-)

Skikkelig baby sjuk. :P

Har 3 så skal ikke klage så veldig. :) Føler meg veldig heldig og veldig glad jeg har fått de, men jeg føler meg ikke ferdig :/
Trodde det i en periode, helt frem til jeg trodde at et uhell var ute :P da visste jeg, det SKAL bli en til :) med tiden.

Håper på et vår/sommer barn siste gangen, men blir ikke lei meg om h*n blir et vinterbarn.

Har lyst å vente til det året minste frøkna, som er født i februar. Går siste året i BHG med å få siste slik at det passer med BHG og vi får plass :)

Uansett, blir glad om jeg i det hele tatt går en til og gjerne før fylt 35. Har i grunn satt en grense, men samtidig ikke ;)

Mine barn er forresten gutt, snart 10, jente 5,5 og jente 2,5 år gamle. Jentene er begge født i februar. Eldste 29 og yngste 6 :P eldste barnet er født i oktober så derfor et ønske om et vår/ sommervarmen :)

Skikkelig baby sjuk. :p

Har 3 så skal ikke klage så veldig. :) Føler meg veldig heldig og veldig glad jeg har fått de, men jeg føler meg ikke ferdig :/
Trodde det i en periode, helt frem til jeg trodde at et uhell var ute :p da visste jeg, det SKAL bli en til :) med tiden.

Håper på et vår/sommer barn siste gangen, men blir ikke lei meg om h*n blir et vinterbarn.

Har lyst å vente til det året minste frøkna, som er født i februar. Går siste året i BHG med å få siste slik at det passer med BHG og vi får plass :)

Uansett, blir glad om jeg i det hele tatt går en til og gjerne før fylt 35. Har i grunn satt en grense, men samtidig ikke ;)

Mine barn er forresten gutt, snart 10, jente 5,5 og jente 2,5 år gamle. Jentene er begge født i februar. Eldste 29 og yngste 6 :p eldste barnet er født i oktober så derfor et ønske om et vår/ sommervarmen :)

Så gøy! :D Håper ønsket ditt om et vår/sommerbarn blir oppfylt :)

Her blir snuppa storesøster i september :) Ho sjøl blir 2 i desember, største broren 5 i september og mellomste blei 3 nå juli.

Anbefaler tette barn jeg da :) De elsker hverandre og har alltid noen å leke med. +++ ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her ble eldste 2 i februar, vi venter på lillebror/søster i desember:-)

<3 appen <3

Her er snuppa nettopp blitt storesøster. Selv ble hun 2, 5 i går :) Hun har en storebror på 4 også ♥

Sendt fra mobilen min ♥

Jeg kunne gjerne tenkt meg en liten en til snart... Lillegutt blir 2 år i begynnelsen av august, og jeg har kjempelyst på en liten en til, sånn at de ikke skiller så mye i alder :)

Noen av dere som har fått en til, eller som har ønsker om å få flere nå? :)
Jeg fikk en gutt 5 august. Nå er jeg faktisk gravid igjen:):) Bare 5+4 da.... men veeldig koselig.

Her blir snuppa storesøster i september :) Ho sjøl blir 2 i desember, største broren 5 i september og mellomste blei 3 nå juli.

Anbefaler tette barn jeg da :) De elsker hverandre og har alltid noen å leke med. +++ ;)

Så utrolig gøy! :D Jaa, er det jeg også tenker! Har såå lyst på en liten en til sånn at lillegutt kan få noen å vokse opp med, leke med og dele ting og hemmeligheter med :D

Jeg fikk en gutt 5 august. Nå er jeg faktisk gravid igjen:):) Bare 5+4 da.... men veeldig koselig.

Åå, så koselig! Det blir vel stas for gutten din tenker jeg :)
Jeg er sååå babysyk nå jeg altså! :P hehe...

Så gøy at våre to gutter ikke skiller så mye i alder forresten :)

Jaa ♡ Gutten vår blir 2 i August, og sånn som det ser ut nå blir han storebror i Mars 2014 :) Er en slik aldersforskjell vi har sett for oss hele tiden!

Mini her er født mars 11 og blir storebror i auguat/september. Så blir rundt 2,5 år mellom dem :). Heldigvis bare 6 uker igjen til termin :D gleden er stor her i huset vertfall. Bibbi inni magen t mamma :P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er utrolig gøy med tette barn :) vi har 21 mnd mellom nr 1&2, 12 mnd mellom nr 2&3 og så blir det ca 17 mnd mellom nr 3&4 :) altså 50 mnd (rett over 4 år) mellom første og siste.

Jente født 04.11.09 <3
Jente født 08.08.11 <3
Jente født 08.08.12 <3
LilleSpire ventes jan/feb 2014 <3

Det er utrolig gøy med tette barn :) vi har 21 mnd mellom nr 1&2, 12 mnd mellom nr 2&3 og så blir det ca 17 mnd mellom nr 3&4 :) altså 50 mnd (rett over 4 år) mellom første og siste.

Jente født 04.11.09 <3
Jente født 08.08.11 <3
Jente født 08.08.12 <3
LilleSpire ventes jan/feb 2014 <3
Så hærlig :) Her blir det nøyaktig 5 år mellom første og fjerde :) Skal bli så moro, gleder meg å høre flere med så mange tette!

Fikk Benjamin i mars 2011, og som du ser på signaturen min så er allerede andremann 1 år nå :P Hehe...
Men NÅ blir det pause en stund....

Back
Topp