Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig baby sjuk.
Har 3 så skal ikke klage så veldig. Føler meg veldig heldig og veldig glad jeg har fått de, men jeg føler meg ikke ferdig :/
Trodde det i en periode, helt frem til jeg trodde at et uhell var ute da visste jeg, det SKAL bli en til med tiden.
Håper på et vår/sommer barn siste gangen, men blir ikke lei meg om h*n blir et vinterbarn.
Har lyst å vente til det året minste frøkna, som er født i februar. Går siste året i BHG med å få siste slik at det passer med BHG og vi får plass
Uansett, blir glad om jeg i det hele tatt går en til og gjerne før fylt 35. Har i grunn satt en grense, men samtidig ikke
Mine barn er forresten gutt, snart 10, jente 5,5 og jente 2,5 år gamle. Jentene er begge født i februar. Eldste 29 og yngste 6 eldste barnet er født i oktober så derfor et ønske om et vår/ sommervarmen
Er du på desembergruppa på fb med meg? Hehe!Venter en liten i september og lillemor blir 2 i desember
Neei, viste ikke at det var en desember 11 gruppe på face engang! Inviter meg da?Er du på desembergruppa på fb med meg? Hehe!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg fikk en gutt 5 august. Nå er jeg faktisk gravid igjen Bare 5+4 da.... men veeldig koselig.Jeg kunne gjerne tenkt meg en liten en til snart... Lillegutt blir 2 år i begynnelsen av august, og jeg har kjempelyst på en liten en til, sånn at de ikke skiller så mye i alder
Noen av dere som har fått en til, eller som har ønsker om å få flere nå?
Her blir snuppa storesøster i september Ho sjøl blir 2 i desember, største broren 5 i september og mellomste blei 3 nå juli.
Anbefaler tette barn jeg da De elsker hverandre og har alltid noen å leke med. +++
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Her ble eldste 2 i februar, vi venter på lillebror/søster i desember
<3 appen <3
Her er snuppa nettopp blitt storesøster. Selv ble hun 2, 5 i går Hun har en storebror på 4 også ♥
Sendt fra mobilen min ♥
Jeg fikk en gutt 5 august. Nå er jeg faktisk gravid igjen Bare 5+4 da.... men veeldig koselig.
Åå, så koselig! Det blir vel stas for gutten din tenker jeg
Jeg er sååå babysyk nå jeg altså! hehe...
Så gøy at våre to gutter ikke skiller så mye i alder forresten
Så hærlig Her blir det nøyaktig 5 år mellom første og fjerde Skal bli så moro, gleder meg å høre flere med så mange tette!Det er utrolig gøy med tette barn vi har 21 mnd mellom nr 1&2, 12 mnd mellom nr 2&3 og så blir det ca 17 mnd mellom nr 3&4 altså 50 mnd (rett over 4 år) mellom første og siste.
Jente født 04.11.09 <3
Jente født 08.08.11 <3
Jente født 08.08.12 <3
LilleSpire ventes jan/feb 2014 <3