Er dere klare for å få en til?

Her har vi to barn med to års mellomrom. Helt perfekt:)
Mannen min er helt ferdig, men jeg hadde syntes det hadde vært koslig med en runde til med prøving, gravid, fødsel og babytid. Der er vi helt forskjellige, for nettopp det er grunnen til at mannen ikke orker ;) hehe. Men vi har egentlig ikke lyst på flere barn, er bare alt rundt som er vemodig å tenke på at en ikke skal få oppleve igjen-sannsynligvis.

Men blir snart tante nå, så år kose meg med den babyen:)

Høres helt perfekt ut også :D Jeg og mi søster skiller to år og vi har alltid vært bestevenner :D Jeg har alltid ønsket meg tette barn, men sambo er visst ikke helt klar for nestemann :( Så jeg får bare krysse fingrene for at jeg ikke må vente altfor lenge...

Ahh, okei... ser den da :) Men du får jo en liten tantebaby som du kan "låne" av og til, og det er jo alltid kjempe koselig :D

Datteren min er nå 1,8 år og jeg venter en jente 11 september. Har mellom disse to graviditetene hatt to spontanaborter.

Gleder meg til å ha baby igjen!

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Så gøy med to små prinsesser! :) Men veldig trist at du måtte oppleve spontanabortene :(
Skjønner veldig godt at du gleder deg til å ha en liten baby igjen! For det samme gjør jeg... (bare jeg må få sambo med på laget først :P Han er ikke heeeelt klar for nr 2 enda :( )

Ååå, så gøy! :) Skjønner at det kan være litt arbeid, men er jo som du sier, at det er mye kos med det også^^, Jeg har alltid ønsket meg tette barn, men sambo er ikke helt klar for nr 2 enda, så jeg håper for all del ikke jeg må vente aaaaltfor lenge med å få nestemann... Er så babysyk jeg nå altså! :P
Det var ikke vi heller.. Må innrømme at ingen av ungene var planlagt, men de er verdens fineste små mirakler :)
Er per dags dato veldig glad for at jeg fikk de når jeg gjorde :)

<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3

Det var ikke vi heller.. Må innrømme at ingen av ungene var planlagt, men de er verdens fineste små mirakler :)
Er per dags dato veldig glad for at jeg fikk de når jeg gjorde :)

<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3

Det var ikke vår lillegutt heller... men er enig med deg, er verdens fineste mirakel :D
Gleder meg bare til å få enda et mirakel, når den tiden kommer ;)

Her er også nr to på gang. Har termin i slutten av desember og det vil bli ca 26 mnd mellom barna. Tror det er en fin aldersforskjell, gleder meg veldig :-D

App ☆

Her er også nr to på gang. Har termin i slutten av desember og det vil bli ca 26 mnd mellom barna. Tror det er en fin aldersforskjell, gleder meg veldig :-D

App ☆

Ja, det syns jeg høres veldig perfekt ut :D Misunner alle som får nr 2 nå! Jeg er så babysyk!! :P

Så gøy :) Har det gått greit med to tette? Jeg ser for meg at det kan være litt slitsomt, men må jo være veldig koselig når de kan vokse opp sammen i så tette aldre :)
Jo, det er slitsomt til tider... men de har så mye glede av hverandre at det veier opp.. :)

Har et "kull" til med psuedotvillinger, de er det 20mnd mellom... Og de er som knoll og tott, veldig knyttet til hverandre :) forskjellig kjønn det også.. :)

Så gøy! Du er en heldig mamma du som har så mange småtroll å våkne opp til hver dag :) Gleder meg til jeg kan få nestemann, sånn at lillegutt får noen å leke med, og dele tingog hemmeligheter med :) Har alltid hatt lyst på mange barn!

Har en gutt født i oktober 2011, og han blir storebror i oktober :-D

Ja det blir det, har termin en dag og lillegull er født dagen etter :) Så blir veldig spennende,om den ikke kommer før tiden :-)

Back
Topp