Enkefalos hopper i det igjen!

CD 12 - PP 2

254b9f43484924d0ff01adf63c02962b.jpg


Helt svak test i dag også, men husket å tempe i det minste [emoji122] Nå har jeg jo ikke tempet på to år, så det kan jo hende min gjennomsnittstemp har endret seg siden da, men det er nok en temp jeg normalt ville tenkt at ikke har droppet skikkelig i påvente av EL enda. Men vi får se. Jeg frykter lang syklus denne gangen også..
 
Spennende dager fremover.
 
Følger spent med. :)
 
Ja, litt spennende er det [emoji4]

Men dere, hvordan var det med den tempingen hvis man tempet for tidlig eller for sent igjen? Hvor mye justerer man per time? Jeg klarer ikke å huske nøyaktig [emoji28][emoji85]
Ehh.... Det er jo faktisk individuelt.
Var det 0,05 pr halvtime? På meg mener jeg det i så fall var mer rett med 0,03
 
Ehh.... Det er jo faktisk individuelt.
Var det 0,05 pr halvtime? På meg mener jeg det i så fall var mer rett med 0,03
Ja, men jeg husker at jeg lå sånn cirka på "regelen". 0,05 per halvtime høres riktig ut [emoji4]
 
Ja, men jeg husker at jeg lå sånn cirka på "regelen". 0,05 per halvtime høres riktig ut [emoji4]
Jepp. Stemte sånn omtrent for meg og, men dårlig hvis det ble mange halvtimer. [emoji23]
 
CD 12 - PP 2

254b9f43484924d0ff01adf63c02962b.jpg


Helt svak test i dag også, men husket å tempe i det minste [emoji122] Nå har jeg jo ikke tempet på to år, så det kan jo hende min gjennomsnittstemp har endret seg siden da, men det er nok en temp jeg normalt ville tenkt at ikke har droppet skikkelig i påvente av EL enda. Men vi får se. Jeg frykter lang syklus denne gangen også..
Nå måtte jeg se to ganger, leste litt fort så det kunne jo vært en g-test ;)
Håper det klaffer for dere igjen! Her har vi ikke gått for noe testing enda, men etter mange års prøving så kjenner jeg kroppen godt.
 
Nå måtte jeg se to ganger, leste litt fort så det kunne jo vært en g-test ;)
Håper det klaffer for dere igjen! Her har vi ikke gått for noe testing enda, men etter mange års prøving så kjenner jeg kroppen godt.

Hehe, ja, jeg synes det er så forvirrende med de nye billigtestene hvor EL-testene er blå. Blått er jo g-testfargen! [emoji23] Dessverre ingen graviditet enda, men har heldigvis ingen voldsom hast. Så heldig du er som har en kropp som sender klare signaler! Her må det testing og temping for å skjønne seg på hva den driver på med [emoji28]
 
CD 16 - PP 2

3669213806f546680b304e1fab505aaa.jpg


3db74515316921b28076a6f5122dfa44.jpg


Ingenting spennende å melde om her i venteland [emoji849] Testene er svake, og det er foreløpig ingen tegn på EL. Muligens litt eggehvite i går, men det var så lite, så det teller knapt [emoji14] Vi ligger uansett dårlig an på aksjefronten siden vi pga varme og dårlig luft, ligger på hvert vårt rom for tiden [emoji28] I går var tempen tullehøy kl 5, så den gadd jeg ikke registrere en gang. Ikke så rart med tropenatta som var da. Litt vanskelige forhold for temping med dårlig søvn og varmt, men tror jeg skal kunne se en endring når EL endelig kommer. Når enn det blir da.. [emoji849] Jeg er heldigvis vant til dette. Og jeg føler null stress for å bli gravid enda. Det er hyggelig om det skjer, men det gjør ingenting hvis det drøyer litt heller. Bare godt å være i gang :D Men kjenner jeg meg selv rett, blir jeg nok tidsnok utålmodig.. [emoji23]
 
Hehe, ja, jeg synes det er så forvirrende med de nye billigtestene hvor EL-testene er blå. Blått er jo g-testfargen! [emoji23] Dessverre ingen graviditet enda, men har heldigvis ingen voldsom hast. Så heldig du er som har en kropp som sender klare signaler! Her må det testing og temping for å skjønne seg på hva den driver på med [emoji28]
Her spilte det ingen rolle hva jeg gjorde sist, gravid ble jeg ikke, så nå er hovedfokuset vekta og så får en eventuell graviditet komme som en hyggelig overraskelse ;)

Men ja, blå ELtester var litt feil ;)
 
Her spilte det ingen rolle hva jeg gjorde sist, gravid ble jeg ikke, så nå er hovedfokuset vekta og så får en eventuell graviditet komme som en hyggelig overraskelse ;)

Men ja, blå ELtester var litt feil ;)
Aha, skjønner! Man vet jo aldri.. Plutselig klaffer det. Men skjønner at fokuset ikke ligger helt der [emoji4] Har det litt på samme måte egentlig. Joda, det gikk naturlig her til slutt, men det var etter ekstremt mange forsøk på å få det til naturlig. Tviler på at det skjer med det første [emoji849] Tenk å bare kunne bestille seg baby'a.. [emoji14]
 
Aha, skjønner! Man vet jo aldri.. Plutselig klaffer det. Men skjønner at fokuset ikke ligger helt der [emoji4] Har det litt på samme måte egentlig. Joda, det gikk naturlig her til slutt, men det var etter ekstremt mange forsøk på å få det til naturlig. Tviler på at det skjer med det første [emoji849] Tenk å bare kunne bestille seg baby'a.. [emoji14]

4års prøving, 9 år uten prevansjon sist ;) men er ikke noe galt med oss, så kan jo være kroppen skjønner hva den skal gjøre!
 
Åh. Kjenner jeg savner litt den spenningen ved testing og prøving. Moro å kunne følge spent med på dere andre fram til vi bestemmer oss for å «give it a go» igjen :)
 
Back
Topp