Enkefalos hopper i det igjen!

Det kan nok være lurt, ja. Det varierer jo sikkert litt fra sted til sted, og han gynekologen min er veldig populær, men det er vel ikke helt unormalt at det er litt ventetid på disse tingene. [emoji849]
Nei, er jo ikke sånn at det er noe som kan haste liksom....
 
CD 23 - PP 2

3200a0dd0126862c1e4cf2c053d1800f.jpg


Litt svakere test i dag, men fortsatt positiv :) Tempen har heller ikke hoppet enda. Skikkelig EL-smerter i dag også. Føler meg helt oppblåst i livmorområdet, og det er ubehagelig å sette seg. Brystvortene er ømme. Utrolig hvor tydelig denne kroppen er på å fortelle om EL for tiden altså. [emoji28] Skikkelig uvant.

Nå gleder jeg meg til FF sier jeg er 3 DPO slik at jeg kan legge vekk termometeret, for jeg stresser en del med å sovne "i tide" hvis jeg våkner for tidlig på natta til å tempe. Er helt klart ikke så vant til den rutinen lenger [emoji12]
 
Håper den timen kan brukes til en ultralyd av nestemann. :D
 
Heiaheia [emoji7][emoji7] Mai 19 - Here we come [emoji8] Eller blir det april på deg? Klarer ikke følge med helt [emoji28]
 
CD 24/1 DPO - PP 2

4ec6de363387386ceaec956eab47629d.jpg


4630f827dbf9ce27e838d24ebc66e7e7.jpg


Negativ test og temphopp i dag, så da regner jeg med at jeg er 1 DPO :D Det har dessverre vært ekstremt labert på aksjefronten. Mannen min er jo fortsatt sånn at han vil ta ting som det kommer og ønsker ikke å vite om EL. Det har jeg full respekt for. Han var ikke i mood i går, og da gadd jeg ikke å stresse med det. Vi fikk inn noen aksjer to dager før EL da, så på papiret er vi innafor. Vi får nå se. Jeg orker bare ikke å mase om det, i alle fall ikke så tidlig i prøvingen.
 
Heiaheia [emoji7][emoji7] Mai 19 - Here we come [emoji8] Eller blir det april på deg? Klarer ikke følge med helt [emoji28]
Hmm, jeg er ikke helt sikker, og jeg tør sjelden å sjekke terminkalkulatorer. Redd for å jinxe [emoji23] Men tror det akkurat blir mai evt, ja [emoji4] Åå, tenk om vi begge kunne hoppet over i terminforum nå [emoji7]
 
Hmm, jeg er ikke helt sikker, og jeg tør sjelden å sjekke terminkalkulatorer. Redd for å jinxe [emoji23] Men tror det akkurat blir mai evt, ja [emoji4] Åå, tenk om vi begge kunne hoppet over i terminforum nå [emoji7]

Hehe ja det er nok der feilen ligger hos meg siden jeg sjekker hver mnd [emoji23] Ja det hadde vært fantastisk [emoji173]️
 
Hehe ja det er nok der feilen ligger hos meg siden jeg sjekker hver mnd [emoji23] Ja det hadde vært fantastisk [emoji173]️
Ja, det er heeelt sikkert derfor! [emoji23][emoji23]
 
CD 24/1 DPO - PP 2

4ec6de363387386ceaec956eab47629d.jpg


4630f827dbf9ce27e838d24ebc66e7e7.jpg


Negativ test og temphopp i dag, så da regner jeg med at jeg er 1 DPO :D Det har dessverre vært ekstremt labert på aksjefronten. Mannen min er jo fortsatt sånn at han vil ta ting som det kommer og ønsker ikke å vite om EL. Det har jeg full respekt for. Han var ikke i mood i går, og da gadd jeg ikke å stresse med det. Vi fikk inn noen aksjer to dager før EL da, så på papiret er vi innafor. Vi får nå se. Jeg orker bare ikke å mase om det, i alle fall ikke så tidlig i prøvingen.
Men altså, om han ikke er "in mood" så anbefaler jeg conceive plus når el nærmer seg. Da lever sædcellene lengre og de får en litt lettere vei å gå [emoji6]
 
Men altså, om han ikke er "in mood" så anbefaler jeg conceive plus når el nærmer seg. Da lever sædcellene lengre og de får en litt lettere vei å gå [emoji6]
Jeg har faktisk den allerede, men glemmer å bruke den [emoji51] Kanskje jeg skal grave den fram fra nattbordsskuffen igjen [emoji12]
 
3 DPO - PP 2

Da var FF også enig i at jeg er DPO :)

a4c047a3bff3cd54286d63d48c5984e1.jpg


Som jeg elsker temping [emoji7][emoji28] Og slenger med denne ppens EL-tester også.

519f50992e9ae6839480ab7a38b95462.jpg


Da er det bare å komme seg gjennom noen dpo-dager før det skal testes. Har veldig lite tro på denne ppen, men overraskelser har vi jo fått før.. ;)
 
Last edited:
Hurra for dpo [emoji1] Følger spent med [emoji7]
 
The waiting begins :)
 
Back
Topp