Enkefalos hopper i det igjen!

Sååå spennende det skal bli [emoji87]
 
Hurra for dpo[emoji7][emoji7][emoji122][emoji122][emoji122][emoji122] Jeg savner dpo land og testetøs tilstanden litt[emoji28][emoji41]
 
Hurra for dpo-land
 
Helt klart dpo.
Hurra for dpo [emoji1] Følger spent med [emoji7]
The waiting begins :)
Hurra for DPO!:D
Sååå spennende det skal bli [emoji87]
Hurra for dpo-land
Takk, folkens! [emoji7] Så herlige dere er! [emoji173]️
Hurra for dpo[emoji7][emoji7][emoji122][emoji122][emoji122][emoji122] Jeg savner dpo land og testetøs tilstanden litt[emoji28][emoji41]
Takk! [emoji173]️ Ja, det er unektelig litt spennende med testing og sånn da :D
 
8 DPO - PP 2

Første test er tatt, og den var blenda. Ingen symptomer å snakke om annet enn litt mensmurring i går og mye utflod. Det trenger egentlig ikke bety noe. Vi får se de neste dagene :)
 
Nå kjenner jeg spenningen stige på dine vegne [emoji173] føler du noen symptomer selv? [emoji3]
Åh, takk for at du tenker på meg Tjukka [emoji7] Har ingen symptomer av betydning, men det hadde jeg egentlig ikke den ppen jeg ble gravid heller, så vi får bare vente og se. Dagens test var i alle fall negativ, men det er tidlige dager :)
 
Så spennende[emoji122][emoji122][emoji122][emoji4]
 
Tidlig enda ja, jeg krysser fingrene. [emoji16]
 
8dpo ja.
nå det virkelig begynner bli spennende. Lykke til!
 
Så spennende[emoji122][emoji122][emoji122][emoji4]
Spennende tider her.

Tidlig enda.
Tidlig enda ja, jeg krysser fingrene. [emoji16]
8dpo ja.
nå det virkelig begynner bli spennende. Lykke til!
Krysser det som krysses kan [emoji7][emoji7]
Spennende :D Tidlig enda ;) Masse lykke til!
Tusen takk [emoji173]️
 
9 DPO - PP 2

Ingen spesielt spennende test i dag heller. Jeg så en skygge den første timen, men den var grå. Og da testen ble helt tørr, var den uansett borte. Jeg prøver å late som at jeg har blitt litt mer nøktern på strektydingen [emoji23] I alle fall når jeg vet hvordan det skal være når det faktisk klaffer skikkelig [emoji14]

Jeg synes sannsynligheten er relativt liten denne ppen uansett. Jeg har kanskje ikke skrevet det her, men jeg er ikke sikker på om det kom noen "soldater" den ene gangen vi prøvde på aksjer til riktig tid en gang. Så det føles litt ut som en sånn mellom-pp. [emoji849]
 
9 DPO - PP 2

Ingen spesielt spennende test i dag heller. Jeg så en skygge den første timen, men den var grå. Og da testen ble helt tørr, var den uansett borte. Jeg prøver å late som at jeg har blitt litt mer nøktern på strektydingen [emoji23] I alle fall når jeg vet hvordan det skal være når det faktisk klaffer skikkelig [emoji14]

Jeg synes sannsynligheten er relativt liten denne ppen uansett. Jeg har kanskje ikke skrevet det her, men jeg er ikke sikker på om det kom noen "soldater" den ene gangen vi prøvde på aksjer til riktig tid en gang. Så det føles litt ut som en sånn mellom-pp. [emoji849]

Fortsatt tidlig [emoji7][emoji7]
 
Back
Topp