Enkefalos hopper i det igjen!

Åh. Kjenner jeg savner litt den spenningen ved testing og prøving. Moro å kunne følge spent med på dere andre fram til vi bestemmer oss for å «give it a go» igjen :)
Ja, selv om jeg var gørrlei sist, så var det jo gøy med litt spenning hver måned [emoji56] Og foreløpig koser jeg meg med testingen (selv om jeg allerede er oppgitt over denne kroppen som funker så dårlig til å lage egg [emoji12]). Det blir spennende å følge deg når dere en gang begynner igjen også :D
 
Hvordan går det? Får du inn tempe rutinen igjen?
Det går bra! Ingen EL i sikte enda, men jeg har fått inn temperutinen nå. Om ikke annet, så er det deilig å ha litt kontroll på det i alle fall :) Skal skrive et innlegg nå.
 
CD 21 - PP 2

Hei fra Fru Diplomat i Venting [emoji14]

fd056a74996c11da119b9407bd547fab.jpg


ba8c7e120e83bb73add00e88520c4d91.jpg


Her skjer det ikke mye med testene, gitt [emoji849] (Nederste test er ikke tørr på bildet.) Jeg har hatt EL-slim i noen dager nå da, så jeg håper det nærmer seg, men jeg er ganske oppgitt over denne treige kroppen allerede [emoji57] Godt vi ikke har noen hast.. [emoji14]

I går ringte de meg fra gyn, men jeg fikk ikke tatt den fordi jeg var på jobb, så skal få ringt dem i dag. Spent på å høre når jeg kan få time! I starten tenkte jeg at jeg kanskje ikke trengte time hos gyn sånn med en gang, men nå midt inni en lang syklus, er jeg VELDIG glad for at jeg allerede har ordna meg henvisning [emoji14]
 
CD 21 - PP 2 forts.

Ganske klare EL-smerter i løpet av dagen i dag og mye slim/watery. Tok en ny EL-test på tidlig ettermiddag pga dette, siden det jo er da LH er på det høyeste. En anelse sterkere, men langt ifra positiv. Vi får se. Skjønner ikke hvis det ikke er noe på gang nå altså [emoji849] I så fall må vi raska på med aksjene [emoji51]

Fikk ringt gyn, og de hadde ikke time før 30.....OKTOBER! [emoji33][emoji849] Har helt glemt hvor tregt alt er i det offentlige [emoji28][emoji85] Enda godt vi ikke har dårlig tid da [emoji14] Det er forsåvidt helt greit, for da har jeg litt tid på meg til å se hvordan syklusene er når vi prøver uten hjelp. Men det hadde selvfølgelig ikke gjort noe om det hadde vært en eller to måned tidligere [emoji14]
 
30.oktober var lenge til altså....

Ser ut som siste testen er litt sterkere. Hender jeg opplevde at det plutselig ble mye stigning, ikke alltid gradvis..
 
CD 22 - PP 2

Pussig med en kropp som faktisk sender ut signaler på hva som skjer [emoji16][emoji122] (May it last!)

9529e9c16d2df0128c0fde67bebe55dd.jpg


Ingen tvil om at dagens test er positiv i alle fall. Håper egget slipper nå da, men alle tegn tilsier det. Vi fikk lagt inn aksjer i går, og så håper jeg på en runde eller to til før vi gir oss [emoji4] Flaks at det ble kjøligere i lufta og at vi igjen ligger i samme seng [emoji23]
 
30.oktober var lenge til altså....

Ser ut som siste testen er litt sterkere. Hender jeg opplevde at det plutselig ble mye stigning, ikke alltid gradvis..
Ja, synes det var litt i overkant lenge. Da hun sa at hun så på timer litt langt fram i tid, tenkte jeg liksom to-tre uker [emoji849] Følte meg passe dum [emoji28]

Og jepp, sånn pleier min kropp å være også. Kan gå fra supersvak til supersterk over natta. Endelig positiv i dag :D [emoji122]
 
Tre mnd ventetid er lenge. Men det er vel samtidig egentlig helt normalt? I alle fall min oppfatning. Men jeg er ferdig med slikt.

Krysser fortsatt fingrene for at du ikke trenger den timen jeg [emoji3]
 
Så spennende å følge deg! :D Vi havner nok ganske likt i DPO-land! Krydder fingrene nå.
 
Når jeg ser du må vente 3mnd på time hos gyn, kanskje jeg også burde ordne meg en henvisning da? Gidder ikke bestille time hos fastlegen til celleprøve når jeg uansett må via gyn for henvisning ;)
 
CD 22 - PP 2

Pussig med en kropp som faktisk sender ut signaler på hva som skjer [emoji16][emoji122] (May it last!)

9529e9c16d2df0128c0fde67bebe55dd.jpg


Ingen tvil om at dagens test er positiv i alle fall. Håper egget slipper nå da, men alle tegn tilsier det. Vi fikk lagt inn aksjer i går, og så håper jeg på en runde eller to til før vi gir oss [emoji4] Flaks at det ble kjøligere i lufta og at vi igjen ligger i samme seng [emoji23]
Så positiv som den kan få blitt! Kos dere ;)
 
Tre mnd ventetid er lenge. Men det er vel samtidig egentlig helt normalt? I alle fall min oppfatning. Men jeg er ferdig med slikt.

Krysser fortsatt fingrene for at du ikke trenger den timen jeg [emoji3]

Takk! [emoji173]️ Ja, tre mnd er nok ganske normalt. Mener å huske det var sånn sist jeg ønsket time hos gyn også. Veldig glad for at jeg ordnet henvisning med en gang og ikke bare så det an. [emoji28] Jepp, du er absolutt ferdig med det, heldige du!
 
Når jeg ser du må vente 3mnd på time hos gyn, kanskje jeg også burde ordne meg en henvisning da? Gidder ikke bestille time hos fastlegen til celleprøve når jeg uansett må via gyn for henvisning ;)
Det kan nok være lurt, ja. Det varierer jo sikkert litt fra sted til sted, og han gynekologen min er veldig populær, men det er vel ikke helt unormalt at det er litt ventetid på disse tingene. [emoji849]
 
Oioi her er det bare en ting å gjøre ;)
Japp! Håper jeg får med meg mannen på en runde i kveld også [emoji56] Han må vel ane ugler i mosen når det er helt tørke, for så å ville to dager på rad (han ønsker ikke vite om EL) [emoji23][emoji23]
 
Ingen tvil om at EL er på vei her nei :)
Lykke til med prøvingen, vi vet alle at det kan gå av seg selv ;)
 
Ingen tvil om at EL er på vei her nei :)
Lykke til med prøvingen, vi vet alle at det kan gå av seg selv ;)
Takk [emoji8] Nei, det er jo det som gjør at man ikke helt klarer å la være å håpe litt.. [emoji28] Time will show!
 
Back
Topp