Enkefalos hopper i det igjen!

Her vil jeg gjerne følge med! Vi starter nok og snart på nr. 2;)
Så koselig, Ønskebarn2017! :) Og så gøy at dere også snart skal begynne prøvingen på nr 2 :D Når tenker dere å begynne? Det er litt surrealistisk at man skal begi seg ut på dette sirkuset enda en gang.. [emoji23]
 
Så koselig, Ønskebarn2017! :) Og så gøy at dere også snart skal begynne prøvingen på nr 2 :D Når tenker dere å begynne? Det er litt surrealistisk at man skal begi seg ut på dette sirkuset enda en gang.. [emoji23]
Ja, gøy å følge de som er i samme sporet :happy: (galsskapen:hilarious:) vi begynner ved denne syklusen med hjemmeprøving, men må nok til IVF men må ned i vekt først. (Ikke noe klinikken har sagt, men pga sist gang og noen ekstra kg etter første barn så vil jeg ned i vekt før vi starter øve igjen.. flaut å ikke få pga noen kg liksom):)
 
Halloooo?![emoji12] Skal vi vente her i hele evigheten eller?[emoji23]
 
10 DPO - PP 1

Blendahvit test i dag også, og litt rosabeige utflod i ettermiddag/kveld. Jeg må definitivt begynne å tempe igjen, for denne usikkerheten med hvor mange dpo jeg er, er skikkelig irriterende [emoji14] Kan være alt fra 8-10 dpo nå, tenker jeg. Spotting 8 dpo er spennende, spotting og blenda test 10 dpo er et dårlig tegn. [emoji23]
 
Last edited:
Hvordan var test i dag?:)
Lurer jeg på og
Spennende dager!! :) følger spent med her! [emoji173]️
Tror vi alle er like spente som Enkefalos [emoji85]
Test test test!!!! [emoji87][emoji7]
Halloooo?![emoji12] Skal vi vente her i hele evigheten eller?[emoji23]
Hahaha! Dere altså [emoji23][emoji7] Det har bare gått i ett i hele dag, og siden det ikke var noe spennende å melde om, glemte jeg bort hele greiene [emoji85] Skal prøve å holde dere oppdaterte litt bedre framover [emoji87][emoji16]
 
Ja, gøy å følge de som er i samme sporet :happy: (galsskapen:hilarious:) vi begynner ved denne syklusen med hjemmeprøving, men må nok til IVF men må ned i vekt først. (Ikke noe klinikken har sagt, men pga sist gang og noen ekstra kg etter første barn så vil jeg ned i vekt før vi starter øve igjen.. flaut å ikke få pga noen kg liksom):)
Galskapen, ja.. [emoji23] Så spennende å prøve litt hjemme først :) Man hører jo stadig om de det plutselig klaffer for naturlig etter IVF.. ;) Krysser fingrene for dere [emoji173]️
 
11 DPO - PP 1

Ingenting spennende å meddele i dag heller. Blenda test, og sånn derre skygge-leting forsøker jeg å holde meg litt unna nå [emoji51] Det er jo fortsatt håp, men jeg tenker det nok ikke har klaffet denne gangen. Har mest begynt å se fram mot legetime i neste uke og forhåpentligvis henvisning til gyn. Spent på hva han kan hjelpe med og om jeg får de medisinene "jeg vil ha" [emoji28]
 
Kjedelig med blendatest, men spennende med legetime og forhåpentligvis både gyn-henvisning og etter hvert ditt eget prøve-apotek igjen. [emoji23][emoji85]
 
❤️❤️
 
Spennende tider forut da, uansett utfall av denne pp.
 
CD 1 - PP 2

Det var ingen vits i å ta noen test i dag, for i morges var tanta på plass. Helt greit og forventet nå. Da vil jeg egentlig tro at dpo'ene stemte med mindre jeg har fått kortere lutealfase nå da selvfølgelig. Okey, da blir det spennende med legetime :)
 
Grrr... manglende varsler altså :shifty:

Uansett, spennende tider i vente. PP1 var kanskje litt mye å håpe på uansett? :rolleyes:

Tenk at om ikke lenge (forhåpentlivis) kan det være en ny mini-falos på vei :dummy::dummy1:
 
Blir uansett spennende utover da
 
Så kjedelig. Når var det du hadde legetime ?
 
Back
Topp