Smily
Elsker forumet
Ja, kjedelig. Får prøvesvaret i morgen dag![]()
Stemmer det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kjedelig. Får prøvesvaret i morgen dag![]()
Jeg sliter endel med, om man kan kalle det ettervirkninger etter MA en og Saen. Jeg er nok over gjennomsnittet bekymret, noe som gnager dypt inni meg og gjør meg urolig.Jeg har vanskelig for å forstå at kroppen min skal greie å "lage" barn. Og etter to misslykkede gjør ikke det saken bedre. Var hos legen med en gang jeg fant ut at vi var gravide for å høre om hva jeg kunne få av hjelp for å "roe nervene"Stemmer detDet er jo ihvertfall greit å kunne få svar på!
Men har du noen "negative" symptomer nå? Altså har du noen grunn som gjør deg bekymret nå? Nå høres det veldig feil ut syns jeg, men jeg lurer bare på om det er noe som tilsier at det går åt skogen igjen. For jeg blir bekymret når du er det...can`t help it...
TakkDette går veien kjære ♡ det er jeg helt overbevist om ♡
Blir spennende å se stigningen i morgen![]()
Jeg sliter endel med, om man kan kalle det ettervirkninger etter MA en og Saen. Jeg er nok over gjennomsnittet bekymret, noe som gnager dypt inni meg og gjør meg urolig.Jeg har vanskelig for å forstå at kroppen min skal greie å "lage" barn. Og etter to misslykkede gjør ikke det saken bedre. Var hos legen med en gang jeg fant ut at vi var gravide for å høre om hva jeg kunne få av hjelp for å "roe nervene"
Derfor får jeg nå en hcg måling for å gi meg ro i kroppen. Og etterhvert tidlig UL.
Det er ingenting som tilsier at det skal gå galt. Hadde supre verdier på hcg ved sist måling. Symptomene er der, kommer og går. Er nok mest det mentale jeg må jobbe med.
Rart hvordan hendelser kan sette sånne spor hos et menneske.
Takk for tanken, men ikke bekymre deg for meg, du skal jo lage barn du nå![]()
AbsoluttTakkjeg har troen på at det er vår tur nå! Men greit med noe som kan berolige meg litt ekstra. Hvordan er formen din?
Skjønner veldig den nervøsiteten din, har det på samme måte selv. Særlig dette med murringer. Jeg fikk nesten så smått panikk i dag da det begynte å murre litt i magen, og det varte ca 3 sekund lengre enn det har brukt å gjøre så langt Takk for beroligende ord. Det hjalp! Du sier noe der. Og i morgen jeg jeg 5+0 altDette går så fint atteSkjønner veldig den nervøsiteten din, har det på samme måte selv. Særlig dette med murringer. Jeg fikk nesten så smått panikk i dag da det begynte å murre litt i magen, og det varte ca 3 sekund lengre enn det har brukt å gjøre så langt
Men jeg vet jo at det bare er livmora som jobber og strekker seg, og helt normalt å oppleve de første ukene. Når man har litt prøverhistorie, må man liksom minne seg selv på at de aller fleste svangerskap går bra
Når man har kommer forbi IKM er det såååå mye større sannsynlighet for at det skal gå bra enn at det ikke skal gå bra
![]()
Høres bra utAbsoluttdu fortjener all den oppfølgingen du kan få!
Min form er fin egentlig. Er dårlig litt sånn på og av, men jeg klarer meg veldig bra nå som jeg har ferie![]()
Ja, nå skal det holdeJeg kan i grunn forstå at man sliter med det assåDet er jo en nedtur man ikke ønsker og ihvertfall ikke flere ganger.
Så bra at alle symptomene er av de braOg sånn skal det fortsette!
Vi kom akkurat hjem fra en kort ferietur, men skal bare være hjemme nå siste ferieuken. Du begynner ferien din når jeg er ferdig med min du daHøres bra uter du i Norge eller skal du ut i verden? Begynner på to uker ferie i slutten av denne uken jeg
![]()
Ja, jeg tror og det skal gå fint for alle denne gangenTakk for beroligende ord. Det hjalp! Du sier noe der. Og i morgen jeg jeg 5+0 altoddsen øker
skumle de murringene, tenkte ikke noe over det første gang, men nå blir jeg skrekkslagen. Blir nok bedre med tiden
tror det skal gå fint for alle denne gangen . Hvordan er formen din?
Hurra for 5 uker!! Det er en stor milepælUke 6: 5+0
Murringer som kommer og går i dag.
Litt antydning til kvalme.
Ømme bryst.
Trøtthet.
Ikke fått svar på hcg i dag, må vente til i morgen.
Legesenteret ba meg ringe tilbake nærmere 1400 og når jeg ringer tilbake så er de stengt, kjenner jeg blir mektig irritert!
Om du leser litt lengre ned på innlegget la jeg inn akkurat nå at etter å ha sendt faks av alle ting ringte de meg tilbakeHurra for 5 uker!! Det er en stor milepæl
Hvordan er det mulig at de ber deg ringe tilbake når de har stengt??!? Så utrolig dårlig og useriøst!de BØR bare ha klart svar til deg i morgen
![]()
Se der jaOm du leser litt lengre ned på innlegget la jeg inn akkurat nå at etter å ha sendt faks av alle ting ringte de meg tilbake
Jeg ligger nøyaktig en uke etter deg![]()
Er det høyere enn normalt? Legen skal ringe meg opp Ila uka så ser vi. Kanskje i uke 8også pratet vi om. Mest interessert i tidlig ul etter ferien egentlig for å se hjertetSe der jaså kjekt da!!
det var jo utrolig høyt. Så deilig!
ingen tvil om heftig stigning der i alle fall
skal du sjekke hcg flere ganger?
Jeg tror det er ganske høyt, men det et jo ekstremt store variasjoner. Jeg pleier å se på denne tabellen her:Er det høyere enn normalt? Legen skal ringe meg opp Ila uka så ser vi. Kanskje i uke 8også pratet vi om. Mest interessert i tidlig ul etter ferien egentlig for å se hjertetnå er jeg bare så lettet
![]()
Å nå ble jeg litt rørt. Kanskje det er en jente inni der.. Takk for oversiktJeg tror det er ganske høyt, men det et jo ekstremt store variasjoner. Jeg pleier å se på denne tabellen her:I følge den var medianen av hcg-nivået til kvinnene 871 ved 20 dpo, men det ble rapportert verdier opp til 18000. Det sier jo litt om hvilke variasjoner det er snakk om![]()
![]()
Jeg husker forresten jeg leste en artikkel for en stund siden på forskning.no om at kvinner som var gravide med jentefostre produserte mer hcg enn kvinner som var gravide med guttefostre. Kanskje du bærer på en liten jente![]()