En ny reise :)

Takk for tilbakemelding. Setter jeg stor pris på! Ja, har lært meg dette med tiden,at bekymringer og sorg må til, men kan gjøre de bedre ved positiv tenkning og endring av tankesett. Mental trening . Jeg har også en samboer som er veldig opptatt av det samme så det hjelper på. Så vi tenker bare fremover:)

Så bra :-) Det er viktig det du sier. Ta sorgen og komme seg videre og ikke stå fast i elendigheten. Det er ikke lett, men det blir så mye bedre og produktivit :-)
Godt og ha en solid støtte i mannen sin. Man er to om det <3

Ingen fordring etter to Cytotec kurer. Skal på Utskrapning på mandag. Blir godt å bli ferdig med dette.

Får satse på det. Aldri vært i narkose før, så gruer meg til det.

Jeg har blitt operert i full narkose tre fire ganger. Jeg syns det var helt fantastisk. Du slukner relativ kjapt og når du våkner så er det som at du har vært borte i fem min.
Det kommer til og gå bra :-) Nå kan du starte på nytt og komme i gang igjen.

Jeg har blitt operert i full narkose tre fire ganger. Jeg syns det var helt fantastisk. Du slukner relativ kjapt og når du våkner så er det som at du har vært borte i fem min.
Det kommer til og gå bra :) Nå kan du starte på nytt og komme i gang igjen.
Betryggende å høre :) takk! Ja, gleder oss

JEg trodde jeg skulle ha utskrapning i går, men de fikk ikke plass til meg. Blir så irritert. Fikk ny time i morgen, men begynte å blø rett etter UL i går, så nå vet jeg ikke hva som skjer om jeg skal ha utskrapning eller om kroppen ordner opp selv. Får se hva de sier i morgen. Så lei nå.

Skjønner du ble skuffa:(. Blør du mye nå? Håper de tar deg inn i morgen, så du blir ferdig med det..:(

Skjønner du ble skuffa:(. Blør du mye nå? Håper de tar deg inn i morgen, så du blir ferdig med det..:(
ja, kan virke som SA ordner seg selv for er akkurat som en mens. Ringte ned på sykehuset og fikk beskjed om at de skal ta en UL undersøkelse til i morgen tidlig for å se om jeg trenger ingrepet eller om kroppen plutselig bestemte seg for å ordne opp selv. Det hadde jo vært det beste!

Da har jeg fått gjennomført utskrapningen. Det gikk fint. Deilig å kunne se fremover:)

Back
Topp