Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner godt at det er mye du lurer på... Er ikke alle legene på Riksen som jeg har oppfattet som like ivrig på å svare på spørsmål. Noen mumler bare ned i papirene sine og vil ha deg ut igjen. Andre tar seg god tid. Kommer veldig an på hvem du treffer.Jeg er selv veldig stolt over å skal få komme på sykehuset å få hjelp til å bli gravid. Møter mye motstand i forhold til IVF forstår i grunn ikke det, ser ikke noe problem med det. Fra venner har jeg hørt: det vil ikke fungere, og det vil ødelegge forholdet deres. Takk for støtten
Fra familien: ser ikke vitsen med å få flere unger, dere kan vel ha det bra som dere har det.
Så nå... vi skal inn 20 februar dagen før jeg fyller 30 år. Fin bursdagsgave. Veien videre tror jeg at jeg ikke kommer til å si til så mange. De har ingenting med det og negative kommentarer kan de holde seg for godt for.
Mye annet som skjer i februar mnd. Vi vil kjøpe oss hus så vi håper vi får lån, sønnen vår må til sykehuset ettersom han kun har 40% hørsel så får vi se om de kan hjelpe han. Etter alt dette så er mnd ferdig og jeg håper prøvingen kan begynne.
Regner med jeg må si noe til jobben ettersom jeg sikkert må være vekke en del fra jobb.
Har så mye spørsmål rundt ivf når jeg kommer på sykehuset og håper det kan gi meg noen svar.
Hvor mye kommer jeg til å være sykemeldt?
Når en pleier å miste, settes det da inn 2 egg i håp om et overlever?
Kan en bli dårlige på hormonene?
Tenk hvis eggene de befrukter blir forvekslet med noen andre på laben, hva gjør en da?
Er et ivf svangerskap likt som et vanlig?
Det er så mye å lure på. Sikkert tusen spørsmål til jeg kunne ha funnet på.