Lenge siden jeg har skrevet ser jeg, men en liten oppdatering på tilstanden etter jeg skrev sist. Ble innlagt i 2 uker for å få væskebehandling og kvalmestillende. Fant endelig en kvalmestillende som virket helt greit på meg, selv om jeg fortsatt er kvalmen så er det mindre oppkast. Etter jeg ble skrevet ut måtte jeg på legekontoret for å ta urinprøve, registrere vekt, og få væsketilførsel. Så plutselig begynte jeg å småblød en dag. Det økte på de neste dagene og på dag 4 så rant blodet ned over låra. Jeg tok derfor kontakt med lege, som henviste meg til sykehuset. Alt var då greit med babyen den var blitt 7 cm lang. Blødningene sa legen jeg ville kunne ha hele svangerskapet uten at noe ville være gale. På onsdag som var begynte jeg på antibiotika mot uvi, men tror jeg har reagert på medisinen ettersom jeg har kastet mer opp etter dette. Helgen har vært helt forferdelig med mye oppkast og tull.
Ellers har jeg kjøpt meg en slik angel sound noe som både guttungen og mannen synes var kjekt. Hører fortsatt det litt for svakt, men det vil bli bedre etter hvert.
Til tross for mye vektnedgang, synes jeg at magen begynner å titte fram. I dag skal jeg til legen for å få væske og på svangerskapskontroll nr 2. En fin start på påskeuka. Ellers i påsken skal vi prøve å få flyttet en del ting bort til det nye huset, oppussingen begynner å ta form. Mannen min har virkelig stått på for å gjøre det fint fort. Han er veldig redd for vi skal miste igjen så han tar seg av alt sier han, jeg får ikke jobbe eller bære noe. Føler meg litt hjelpesløs men men, han har nok rett.