Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo takk gratulerer så mye til deg også. Du ser veldig kjent ut på bilde, men feil ende av landet til at jeg kjenner deg. Nå må vi bare gjøre som de på sykehuset sa til meg; knipp igjen og hold pusten. Dette skal vare i 9 mnd.Gratulerer såååå mye
Håper denne pp er deres og at den sitter hele veien ut!! Skal du få noe oppfølgning, gå på noe medisiner eller noe?Jeg synes det er veldig merkelig å vite at jeg er gravid, men har ikke klare symptomer på det. Bare venter på når jeg skal begynne å blø. Jeg klarer liksom ikke å tenke positivt selv om jeg har lyst til det. Er så kjedelig når tidligere erfaringer skal ødelegge for framtidlige gleder.
Nei ikke i forhold til at vi har mistet, de klarer ikke å finne ut av det blodprøver å alt har vært greie. Eneste medisiner jeg skal ha er kvalmestillende, kanskje sondeernæring hvis det blir behov. Ellers skal jeg ringe til legen en gang i uken for å fortelle hvordan det ligger an. Jeg kunne i grunn tenkt meg en tidlig ultralyd for å berolige meg om alt er som det skal, men der er jo ikke noe en bare får regner jeg med.Håper denne pp er deres og at den sitter hele veien ut!! Skal du få noe oppfølgning, gå på noe medisiner eller noe?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Håper du får tidlig ultralyd, hvis ikke kan du jo vurderer å gå privatNei ikke i forhold til at vi har mistet, de klarer ikke å finne ut av det blodprøver å alt har vært greie. Eneste medisiner jeg skal ha er kvalmestillende, kanskje sondeernæring hvis det blir behov. Ellers skal jeg ringe til legen en gang i uken for å fortelle hvordan det ligger an. Jeg kunne i grunn tenkt meg en tidlig ultralyd for å berolige meg om alt er som det skal, men der er jo ikke noe en bare får regner jeg med.
Jo sant nok, vi bor bare så langt fra byer at vi må ta en hel dag fri for å kjøre og ta båt, men ser det litt an ennå. Er uansett litt tidlig ennå. Kan høre med legen når eg ringer hun på mandag, hvordan det vil virke. Dersom jeg blir dårlig og må legges inn så tar de ul for å se om barnet har det bra.Håper du får tidlig ultralyd, hvis ikke kan du jo vurderer å gå privat