En ny graviditet

Litt el slim i dag, men fortsatt negativ el-test.
 
I dag er det nesten positiv el-test. Mer eg-slim og litt små smerter i nedre del av magen. Nå må el være rundt hjørne. Litt sent denne gangen, men så lenge den kommer så er det bra.
 

Vedlegg

  • DSC_1208.JPG
    DSC_1208.JPG
    528,5 KB · Visninger: 63
Tok en ny test nå i kveld og den viste positiv. Så nå er det bare å drømme seg vekk igjen. Klaffer det nå så vil vi ha termin 29 juli. Et sommerbarn. Vi har kjøpt billetter til Dolly Parton den 9 juli. Han jeg har fra før kom før tiden så det er en mulighet for det skjer igjen. Men skal nå komme meg gjennom en flott konsert og noen romantiske dager med min mann før termin. Dette tror jeg blir siste pp uten hjelp fra sykehuset, for etter denne gangen blir det sykehuset som tar over mesteparten av prøvingen for oss.

Et sommerbarn hadde vært fint, kunne i grunn ikke passet bedre. Nå er det bare å vente

Blir det en eller to
er det han eller ho
bare en test på do
vil avgjøre om det er no
 
Hvordan går det med deg trulte? :)

*Taster på app på mobilen*
 
Jeg er ikke gravid. Venter fortsatt på mensen, men den dukker vel opp snart. Nå er sædprøven innlevert, mine prøver er innlevert og vi venter bare på å bli kalt inn til samtale. Synes det er veldig lenge å vente på slik og skulle helst ønsket det var i går.

Har i grunn nok å tenke på når det gjelder det private også. Vi holder på å tenke på kjøp av hus muligens flytteplaner. I tillegg er begge i full jobb og dagene er hektiske. Jula nærmere seg og jeg gleder meg til å slappe av noen dager nå.
 
Det går bra her, alt er som det pleier

Så bra å høre fra deg igjen. Håper du snart får svar på prøvene deres!

*Taster på app på mobilen*
 
Lenge siden jeg har vært på babyverden nå, jobber en del nå for tiden, så har ikke så god tid til ting. Ringte de på klinikken for å høre når vi evt skulle få komme inn for samtale og starte behandling. Vi fikk time i mai, synes det er veldig lenge å vente å jeg ble veldig lei meg. Vi har ikke råd til å gå privat heller. Så nå fortiden er livet dritt for å si det slikt. Ønsker snart noe mer positivt i livet, uten at alt skal være stress.
 
Lenge siden jeg har vært på babyverden nå, jobber en del nå for tiden, så har ikke så god tid til ting. Ringte de på klinikken for å høre når vi evt skulle få komme inn for samtale og starte behandling. Vi fikk time i mai, synes det er veldig lenge å vente å jeg ble veldig lei meg. Vi har ikke råd til å gå privat heller. Så nå fortiden er livet dritt for å si det slikt. Ønsker snart noe mer positivt i livet, uten at alt skal være stress.
Har lest gjennom hele dagboka di nå! Dumme helsevesen altså! Er helt sinnsykt at en må vente så lenge for å komme inn til samtale. Vertfall når dere har vært gjennom så mye <3 Krysser fingrene mine for dere! Kanskje ringe å høre om dere kan få time tidligere dersom der kommer inn noen avbestillinger? At dere kan komme inn dagen etter f.eks. Dere har jo blitt gravide før, så da kommer det til å skje igjen :) Vi er inne i vår 6pp nå, ingen fra før. Så håper håper at jeg blir gravid denne pp. 2 dpo i dag.
 
Har lest gjennom hele dagboka di nå! Dumme helsevesen altså! Er helt sinnsykt at en må vente så lenge for å komme inn til samtale. Vertfall når dere har vært gjennom så mye <3 Krysser fingrene mine for dere! Kanskje ringe å høre om dere kan få time tidligere dersom der kommer inn noen avbestillinger? At dere kan komme inn dagen etter f.eks. Dere har jo blitt gravide før, så da kommer det til å skje igjen :) Vi er inne i vår 6pp nå, ingen fra før. Så håper håper at jeg blir gravid denne pp. 2 dpo i dag.
Vi står på ringelisten, så jeg håper vi får komme inn før.
 
Tror jeg skal ha eggløsning på mandag. Testen i dag var sterk, men ikke helt positiv.
 
Vi står på ringelisten, så jeg håper vi får komme inn før.

Åh, det håper jeg også dere får! :) Krysser fingrene for deg og snoker i dagboken din.
 
I helgen har jeg glemt å teste for eggløsning. Vi var på julebord i helgen, så det ble litt travelt. Glemte det rett og slett ut. Jeg tror nå det er i dag jeg skal ha eggløsning evt i morgen. Har lagt inn aksjene i helgen og håper på det beste. Begynner å synes det er masete å prøve og håper det i grunn bare klaffer når det klaffer. Skal ha mensen igjen rundt jul, på juleaften har jeg passert IKM, da skal jeg ta en graviditetstest. Skal prøve å holde meg til juleaften. Ingenting er vel bedre enn en flott overraskelse på jul og dersom den er negativ så er det så mye annet som er positivt denne dagen.
 
Tok en eggløsningstest nå i kveld og den var negativ. Det kan være den var positiv i går er usikker. Hadde eggløsningsslim på fredag. Spennende å se. Er veldig klar for å bli gravid nå, det passer perfekt inn med jobb og hjem. Vet det er lenge å vente til juleaften for å test dersom ikke tr dukker opp, men det hadde vært kjekt å gitt mannen en positiv test i gave.
 
Alle el testene jeg har tatt denne perioden er negative,hmm veldig rart. Kanskje jeg ikke har hatt el.
 
I dag fikk jeg positiv el test. Det ble en del dager senere enn hva jeg hadde trodd. Så alt kosen i helga gjør vel ingen nytte for denne testen o_O Blir vanskelig å gjøre noe med det nå, vi har fulle huset med besøk og litt alene tid nå er vanskelig. Får nå se, hadde sikkert ikke blitt gravid uansett.DSC_1234.JPG
 
ja det bilde var jo helt umulig å se noe på
 
Håper dere får sneket dere til ett aksjeinnlegg. :)

*Taster på app på mobilen*
 
I dag fikk vi svar fra klinikken om at sædprøven er normal. Vi har fått time 13.05.14 for å start prøverør. Føler det er lenge å vente. Håper nå det skjer noe før.
 
Back
Topp