Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går bra her, alt er som det pleierHvordan går det med deg trulte?
*Taster på app på mobilen*
Det går bra her, alt er som det pleier
Har lest gjennom hele dagboka di nå! Dumme helsevesen altså! Er helt sinnsykt at en må vente så lenge for å komme inn til samtale. Vertfall når dere har vært gjennom så mye <3 Krysser fingrene mine for dere! Kanskje ringe å høre om dere kan få time tidligere dersom der kommer inn noen avbestillinger? At dere kan komme inn dagen etter f.eks. Dere har jo blitt gravide før, så da kommer det til å skje igjen Vi er inne i vår 6pp nå, ingen fra før. Så håper håper at jeg blir gravid denne pp. 2 dpo i dag.Lenge siden jeg har vært på babyverden nå, jobber en del nå for tiden, så har ikke så god tid til ting. Ringte de på klinikken for å høre når vi evt skulle få komme inn for samtale og starte behandling. Vi fikk time i mai, synes det er veldig lenge å vente å jeg ble veldig lei meg. Vi har ikke råd til å gå privat heller. Så nå fortiden er livet dritt for å si det slikt. Ønsker snart noe mer positivt i livet, uten at alt skal være stress.
Vi står på ringelisten, så jeg håper vi får komme inn før.Har lest gjennom hele dagboka di nå! Dumme helsevesen altså! Er helt sinnsykt at en må vente så lenge for å komme inn til samtale. Vertfall når dere har vært gjennom så mye <3 Krysser fingrene mine for dere! Kanskje ringe å høre om dere kan få time tidligere dersom der kommer inn noen avbestillinger? At dere kan komme inn dagen etter f.eks. Dere har jo blitt gravide før, så da kommer det til å skje igjen Vi er inne i vår 6pp nå, ingen fra før. Så håper håper at jeg blir gravid denne pp. 2 dpo i dag.
Vi står på ringelisten, så jeg håper vi får komme inn før.