I går hadde jeg virkelig en dårlig dag, i dag er ikke ting så mye bedre. Fikk beskjed av husverten at de skal selge huset og vi må flytte. Veldig kjedelig og det gjore meg veldig stresset. Vi har begge gode jobber, men har ikke egenkapital for å få lån. Det er ikke så veldig gode leiemuligheter i nærheten og vi må flytte fra bygda. Jeg har også lite lyst til å pakke ned alt for å flytte. Så dersom noen har den sjette sans og klare å finne ut hvordan dette vil gå så skrik ut. Føler ellers jeg får liten tid til trening og familieliv etter jeg har begynt å jobbe mer og jobben tapper meg fra energi. Vet at alt dette ikke var baby relatert, men hadde så mye frustrasjon inni meg som jeg måte få ut nå.
Ellers babyrelatert; Jeg er nå 4 dpo om jeg ikke tar helt feil. Tegn, hmm ikke så mye i grunn. Går en del på do, men det kan jo være andre grunner til også. Tidligere har jeg blitt fort kvalm, litt tidlig ennå, men håper jeg snart blir kvalmen. Litt rart å ønske at jeg blir kvalm, men det pleier å være et bra tegn for graviditet for meg. Jeg har en følelse om at jeg ikke er gravid, men det trenger nødvendigvis ikke stemme. Jeg høres veldig negativ ut i dette innlegget, men det er ikke meningen er bare så mye store endringer i livet mitt om dagen som virkelig gjør meg stresset.
Uff set let ikkje bra. De me huset... De Fixar seg ska du se.. Tenk positivt å kryssa fingrarna.. Får hoppas spiren har klort seg fast... Eg e i prøve perioden selv og så får senda god tankar