Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det, kjekt noen finner nytte av dagboken min. Synes det er kjekt å dele erfaringer. Ikke så mye som skjer her i gården ennå. Er nå igang med utredningen. Ellers skal jeg ha eggløsning til helgen så kanskje jeg blir heldig, hvem vet.Hei så kjekt å lesa din dagbok.. Hoppas att du får en liten en i armarna din snart.. Eg følger med å leser dagboken din.. Spennandes .
Det må du gjerne gjøre, håper de klaffer for dere også snart. Dagene og ukene blir så ekstra lenge å vente på en baby når en er prøver synes jeg, men til slutt må det vel gå fint.Lykke til videre!
Jeg har vært igjennom 3 år med prøving, først alene, så sammen med en haug med sjukepleiere og leger, men det virket ikke for meg den gangen.
Nå prøver jeg igjen, vil gjerne følge med på deg, se hva som skjer her, hvis det er greit
Speinnanes Krysse fingran for at du har en spire i magenBegynner å tenke på at jeg håper jeg er gravid nå. Har ikke lyst å vente så mye lenger og vet at utredning og behanlingen vil gjøre at det blir lang tid før vi evt vil få et barn. Så jeg krysser fingrene mine og håper og ønsker for det beste. 2 dop; ingen tegn.