En liten tråd om hva vi har gjort på i dag...:D

Håpe det ikke var noe alvorlig hos legen,og at alle er friske:)
Hva hadde dere til middag:D?
Må til tannlegen i morgen :/ sommer koteletter og fløtegratinerte poteter :)

Mamma til en prinsesse ♡

Åh, kun sjekk? Borring eller hva?:/
Nam, det hørtes deilig ut:D
Se hvordan jeg ser ut :( enten må de fikse tanna som en tannlege kanskje har ødelagt eller så vet jeg ikke hva de gjør med ødelagt kjeve jeg :/ Er hvertfall ikke vondt :) men hoven er jeg :p

Mamma til en prinsesse ♡

Vedlegg

• 1399921925763.jpg
    1399921925763.jpg
    74,2 KB · Visninger: 14
Se hvordan jeg ser ut :( enten må de fikse tanna som en tannlege kanskje har ødelagt eller så vet jeg ikke hva de gjør med ødelagt kjeve jeg :/ Er hvertfall ikke vondt :) men hoven er jeg :p

Huff da, lykke til iallefall:)

Fint bilde av dere da:D
Mamma til en prinsesse ♡

Tusen takk :) Tusen takk for det :D viser hvor lykkelig vi er ♡

Mamma til en prinsesse ♡

Ok:)Fikser du en caffe latte?:p:rolleyes:

Nei,ser den...tre barn og nært i alder:)

Haha jada, men tror den blir litt kald og bitter når den ankommer Bergen :P hahaha

Hehe ja, har vært sykmeldt det meste av graviditetene også, pga kvalme/oppkast og bekkensmerter..

Haha jada, men tror den blir litt kald og bitter når den ankommer Bergen :p hahaha

Hehe ja, har vært sykmeldt det meste av graviditetene også, pga kvalme/oppkast og bekkensmerter..

Liker iskaffe også jeg,så det går bra:P Haha

Aha,skjønner...Skal du tilbake i jobb igjen når Leoh begynner i barnehagen da?:)

Liker iskaffe også jeg,så det går bra:P Haha

Aha,skjønner...Skal du tilbake i jobb igjen når Leoh begynner i barnehagen da?:)

Jeg digger iskaffe :D hehe..

Jeg må tilbake i jobb nå i mai:eek::( eller kan hende det ikke blir før juni..

Nei:p haha.. men er nok bare til jeg før startet..jeg trivdes jo veldig godt når jeg jobbet sist :)

Hehe;) Skjønner du gjerne ikke er så gira, du er jo så vant med å være hjemmeværende mamma du:D
Viktig å trives i jobben sin:D

Hehe;) Skjønner du gjerne ikke er så gira, du er jo så vant med å være hjemmeværende mamma du:D
Viktig å trives i jobben sin:D

Ja, og trives godt som hjemmeværende mamma å:D men har desverre ikke råd til det.. hehe

Ja, og trives godt som hjemmeværende mamma å:D men har desverre ikke råd til det.. hehe

Nei, de færreste har jo råd til det da;)
Jeg skal nå iallefall være hjemme en stund til, og det er jeg sjeleglad for:D Har fått innvilget søknad med 1 år ulønnet permisjon:D Weehoo...Kommer til å ta noe ekstravakter på ettermiddager da:)

Nei, de færreste har jo råd til det da;)
Jeg skal nå iallefall være hjemme en stund til, og det er jeg sjeleglad for:D Har fått innvilget søknad med 1 år ulønnet permisjon:D Weehoo...Kommer til å ta noe ekstravakter på ettermiddager da:)

Høres jo kjempe bra ut da :D deilig å gå en så fin ordning ;)

Trilletur med mormor har skjedd idag :D begynte på antibiotika :D

Mamma til en prinsesse ♡

Back
Topp