En liten tråd om hva vi har gjort på i dag...:D

Tusen takk:D
Ja, godt du sier det, da de fleste sier mest pappan...Eneste jeg får høre, "han har virkelig din nese Synnøve".:P Haha...

Haha men er veldig vanlig at små barn ligner på pappan sin :D;) men på det bilde av dere sammen, så var dere like hvertfall :D

Haha men er veldig vanlig at små barn ligner på pappan sin :D;) men på det bilde av dere sammen, så var dere like hvertfall :D

Hihi, ok:)
Så koselig, jeg må ramme det inn og henge opp. Der ser du svigermor!! Vi ligner, se se se!! :P

Ja;) Første hun sier når vi treffes er alltid: " Åh, guud...se Øystein(svigerfar) der er han...han er som spyttet ut av vår sønn":P

Hahah greit å høre det av og til.. men man blir litt lei å:P Emira har mye trekk fra pappan, og alle sa heeeeletida "hun er SÅ lik pappan".. haha.. trenger ikke trykke sannheten inn i trynet hver gang?!:P hahaha neida:P

Snuppa må først sove så skal jeg rydde og vaske :)

2015? ♡

Hahah greit å høre det av og til.. men man blir litt lei å:p Emira har mye trekk fra pappan, og alle sa heeeeletida "hun er SÅ lik pappan".. haha.. trenger ikke trykke sannheten inn i trynet hver gang?!:p hahaha neida:p

Ja, det er liksom det. Hver jævla gang!!:P haha...
Jeg liker jo også at veslegutt er lik på faren, for all del..Jeg elsker jo pappan...men si det tredvetusen ganger blir litt too much for Synnøve;)

Ja, det er liksom det. Hver jævla gang!!:P haha...
Jeg liker jo også at veslegutt er lik på faren, for all del..Jeg elsker jo pappan...men si det tredvetusen ganger blir litt too much for Synnøve;)

Haha enig :P fint å høre noe annet av og til også ;):D

Hun får leke og jeg rydde :) funker fint det og :)

2015? ♡

Siste dagen i permisjon, og den skal nytes til det fulle :-D Før det er jobb igjen i morgen.. Flytting så tiden har flydd :-S Blir en spennende dag i morgen, siden jeg begynner i ny jobb :-D Når begynner dere andre snupper? Noen som har begynt allerede?

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Siste dagen i permisjon, og den skal nytes til det fulle :-D Før det er jobb igjen i morgen.. Flytting så tiden har flydd :-S Blir en spennende dag i morgen, siden jeg begynner i ny jobb :-D Når begynner dere andre snupper? Noen som har begynt allerede?

Oh, så spennende med ny jobb:) Hva jobber du med:)?
Min lønna permisjon går ut den 22 juli, og inni der har jeg også hatt ferie. Så går jeg over i ulønna permisjon i et år, men har sagt jeg kan ta noe ekstravakter på kveld og evt. natt på sikt( når han ikke ammes på natt lenger) fra den 22 juli.

Spennende med ny jobb :) vi får se hva nav får til etter behandling. Må behandles 1 år og håper det hjelper. Hvis ikke er det ikke sjans for meg å jobbe

2015? ♡

Back
Topp