Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så pene dere er syns dere var like også jeg
Tusen takk
Ja, godt du sier det, da de fleste sier mest pappan...Eneste jeg får høre, "han har virkelig din nese Synnøve". Haha...
Haha men er veldig vanlig at små barn ligner på pappan sin men på det bilde av dere sammen, så var dere like hvertfall
Hihi, ok
Så koselig, jeg må ramme det inn og henge opp. Der ser du svigermor!! Vi ligner, se se se!!
Hahaha ja må ha et bevis!
Ja Første hun sier når vi treffes er alltid: " Åh, guud...se Øystein(svigerfar) der er han...han er som spyttet ut av vår sønn"
Hahah greit å høre det av og til.. men man blir litt lei å Emira har mye trekk fra pappan, og alle sa heeeeletida "hun er SÅ lik pappan".. haha.. trenger ikke trykke sannheten inn i trynet hver gang?! hahaha neida
Ja, det er liksom det. Hver jævla gang!! haha...
Jeg liker jo også at veslegutt er lik på faren, for all del..Jeg elsker jo pappan...men si det tredvetusen ganger blir litt too much for Synnøve
Snuppa må først sove så skal jeg rydde og vaske
2015? ♡
Haha enig fint å høre noe annet av og til også
Er en del klær xD
2015? ♡
Siste dagen i permisjon, og den skal nytes til det fulle :-D Før det er jobb igjen i morgen.. Flytting så tiden har flydd :-S Blir en spennende dag i morgen, siden jeg begynner i ny jobb :-D Når begynner dere andre snupper? Noen som har begynt allerede?
Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
Ja xD ble ikke noe av igår pga tannfrembruddAha, skal brettes og legges på plass da eller?
Det tror jeg er den kjedligste oppgaven i heimen
Spennende med ny jobb vi får se hva nav får til etter behandling. Må behandles 1 år og håper det hjelper. Hvis ikke er det ikke sjans for meg å jobbeSiste dagen i permisjon, og den skal nytes til det fulle :-D Før det er jobb igjen i morgen.. Flytting så tiden har flydd :-S Blir en spennende dag i morgen, siden jeg begynner i ny jobb :-D Når begynner dere andre snupper? Noen som har begynt allerede?
Sent from my D6503 using BV Forum mobile app