En liten tråd om hva vi har gjort på i dag...:D

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Kjekt å vite hva dere gjør på om dagene:D

I dag tok mannen seg fri fra jobben så vi reiste relativt tidlig inn til byen i dag for noen ærender. Vi spiste deilig lunsj på kina restaurant,nam nam:D

Ellers har vi gått tur, hvor vi traff på disse to:
CIMG3755.JPG CIMG3756.JPG
Ellers daffing, lek og kos:D

Hva har dere gjort da:D?
 
Rolig morgen, etterfulgt av babysang, besøk til svigerinne for å hente storegutt, hjem - tok imot tre lam, laget middag, merket lam, la lillemor, koste med storegutt, så litt tv og heklet en lykt, nå skal jeg straks legge meg :p




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Rolig morgen, etterfulgt av babysang, besøk til svigerinne for å hente storegutt, hjem - tok imot tre lam, laget middag, merket lam, la lillemor, koste med storegutt, så litt tv og heklet en lykt, nå skal jeg straks legge meg :p






Sent from my iPhone using BV Forum
Lam:D? Gård?:)
 
Vi har bare kost oss hjemme i dag. Lillegutt har vært syk med feber denne uken, og er fortsatt ikke i form - litt sutrete enda og i kveld var han full av utslett:eek::(
Storesøster og jeg koste oss sammen på kjøkkenet, jeg laget middag og hun sutlet og styrte på i oppvaskekummen ;)
Før leggetid hadde vi kosetid i sofaen med barne-tv. Lillegutt elsker lille Jack :p :D
 
Haha, vi så også lille Jack for første gang i dag. Tror han syntes det var morsomt. Pappan her i huset tok seg også fri i dag, så vi dro på babysvømming og hadde det rett så koselig. Har ellers handlet maling og stash og venter på finvær sånn at vi kan begynne med det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Og så har jeg strikket ferdig en egenkomponert vest til lillemann. Veldig fornøyd med den altså.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Rolig morgen, etterfulgt av babysang, besøk til svigerinne for å hente storegutt, hjem - tok imot tre lam, laget middag, merket lam, la lillemor, koste med storegutt, så litt tv og heklet en lykt, nå skal jeg straks legge meg :p




Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe det høres moro ut, ta i mot lam :D
 
Vi har vært inne, lekt og ryddet huset sammen (i bæsesele) og bare kost oss. Hadde litt feber så da tok vi det rolig :) ImageUploadedByBV Forum1399068816.999920.jpg
Namnam eple :)
 
Vi har bare kost oss hjemme i dag. Lillegutt har vært syk med feber denne uken, og er fortsatt ikke i form - litt sutrete enda og i kveld var han full av utslett:eek::(
Storesøster og jeg koste oss sammen på kjøkkenet, jeg laget middag og hun sutlet og styrte på i oppvaskekummen ;)
Før leggetid hadde vi kosetid i sofaen med barne-tv. Lillegutt elsker lille Jack :p :D

Huff da, dakar lillebror:( Vet du hva utslettet kommer av da? God bedring til han:)<3
Lille Jack er stor stas her også:D
 
Haha, vi så også lille Jack for første gang i dag. Tror han syntes det var morsomt. Pappan her i huset tok seg også fri i dag, så vi dro på babysvømming og hadde det rett så koselig. Har ellers handlet maling og stash og venter på finvær sånn at vi kan begynne med det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Og så har jeg strikket ferdig en egenkomponert vest til lillemann. Veldig fornøyd med den altså.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så koselig med svømming:D
Har du bilde av vesten?=)
 
Huff da, dakar lillebror:( Vet du hva utslettet kommer av da? God bedring til han:)<3
Lille Jack er stor stas her også:D
Nei, jeg aner ikke hva det kommer av. Dukket bare plutselig opp - over hele kroppen! Er fortsatt full i utslett i dag :(
Virker ikke som om det plager han da, heldigvis.
 
Så koselig med svømming:D
Har du bilde av vesten?=)
Svømmingber stor stas. Festa tråder på vesten nå. Tenker den blir fin med hvitskjorte og sixpence til.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1399121822890.jpg
    1399121822890.jpg
    103,1 KB · Visninger: 25
Nei, jeg aner ikke hva det kommer av. Dukket bare plutselig opp - over hele kroppen! Er fortsatt full i utslett i dag :(
Virker ikke som om det plager han da, heldigvis.

Godt han ikke er plaget av det:)
 
Svømmingber stor stas. Festa tråder på vesten nå. Tenker den blir fin med hvitskjorte og sixpence til.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oi, sinnsykt fin da!! Så flink du er!:D
 
I dag har vært mye daffing og kos her:D Gått tur til nærbutikken som har snop til 6.90 fredager og lørdagen,så nå er kvelden reddet;)
Blir film, tacograteng og snop senere:D Weehooo!!
 
I dag har vært mye daffing og kos her:D Gått tur til nærbutikken som har snop til 6.90 fredager og lørdagen,så nå er kvelden reddet;)
Blir film, tacograteng og snop senere:D Weehooo!!

Nå fikk jeg lyst på smågodt! :D
Vi har vært en tur på kjøpesenter i dag. Kjøpt en forsinket bursdagsgave, ny vår/høstdress til snuppa, litt diverse til 17. mai (sløyfer osv.) og så jeg handlet inn til å lage vårruller. Ellers har jeg og lillebror trillet tur i regnet. Deilig med litt regn igjen synes jeg :D
 
Vi har bare kost oss hjemme i dag. Lillegutt har vært syk med feber denne uken, og er fortsatt ikke i form - litt sutrete enda og i kveld var han full av utslett:eek::(
Storesøster og jeg koste oss sammen på kjøkkenet, jeg laget middag og hun sutlet og styrte på i oppvaskekummen ;)
Før leggetid hadde vi kosetid i sofaen med barne-tv. Lillegutt elsker lille Jack :p :D
Nei, jeg aner ikke hva det kommer av. Dukket bare plutselig opp - over hele kroppen! Er fortsatt full i utslett i dag :(
Virker ikke som om det plager han da, heldigvis.

Hvor mange dager hadde han feber? Hvis det var 3 døgn med feber og etter det kom utslettet, så er det nok den 4(?) Barnesykdommen.. da kommer det så og si bare feber i 3 døgn, og et par dager med utslett.. helt ufarlig og ingenting man kan gjøre med det ;)
 
Hei hei :) ikke gjort så mye her.. styret på med ungene (bråkebøttene :p ), vært å handlet, laget mat, gjort husarbeid og nå sitter jeg fast i sofan med smågodt og battery :p :D Ønsker dere en god kveld :)
 
Back
Topp