Ja xD ble ikke noe av igår pga tannfrembrudd
2015? ♡
Skjønner Det får man tidsnok tatt, viktigste er at snuppa deres har det bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja xD ble ikke noe av igår pga tannfrembrudd
2015? ♡
Koselig sagt jaSkjønner Det får man tidsnok tatt, viktigste er at snuppa deres har det bra
Oh, så spennende med ny jobb Hva jobber du med?
Min lønna permisjon går ut den 22 juli, og inni der har jeg også hatt ferie. Så går jeg over i ulønna permisjon i et år, men har sagt jeg kan ta noe ekstravakter på kveld og evt. natt på sikt( når han ikke ammes på natt lenger) fra den 22 juli.
Spennende med ny jobb vi får se hva nav får til etter behandling. Må behandles 1 år og håper det hjelper. Hvis ikke er det ikke sjans for meg å jobbe
2015? ♡
Så spennende, masse lykke til i morgen!
I Åsane er jeg kjent,bodde der nesten 3år før jeg traff mannen
Ja, er deilig å ha den muligheten
Skulle egentlig quote,men det gikk visst dårlig Haha
Takk for det ;-) har bodd i Åsane i mange år, pappa bor der ;-) gikk siste året på barneskolen og hele ungdomsskolen i Åsane hvor i Åsane bodde du?
Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
Bodd 2 ulike plasser, Mjølkeråen og Rolland
Artig, jeg har selv bodd på Toppe i ett år :-D og gikk på ungdomsskolen der ;-) hehe, verden er ikke stor :-D
Hehe, artig Jeg gikk ofte tur opp til matbutikken der.
Lykke til takk for det satser jo på detJa, det blir litt rart også.. Begynne helt på nytt igjen liksom
Uff, får håpe behandlingen hjelper da, så du blir bedre :-D
Tidlig oppe
Så gøy med nye ting selvom det bare er en hylle hehe
Jeg sto opp med Liana rundr 7 idag, Emira kom like etter når de var i barnehagen så fikk jeg støvsugd, satt på klesvask og brettet klær..og handlet
Ganske vanlig dag med andre ord hehe
Alt for tidlig Fikk meg en liten time igjen før vi fikk besøk da
Nye ting er alltid gøy! Kjøpte trappegrind også
Husarbeid må alltid tas! Jeg må vaske en del klær i morgen iallefall. Hoper seg fort opp!
Ja, det kan man trygt si Han klatrer vel ikke så mye enda, men han er veldig mye på oppdagelsesferder om dagen I sted her klarte han åpne ene skuffen i tv-benken og drar ut filmer på gulvet I tillegg har han oppdaget trappen ned til kjelleren og også opp på loftet...Og ser ut til at han vil både opp og ned, så han skal sette de opp i dag.
Ahhh, den er lei. Tørketrommel er genialt. Spesielt for sengetøy og håndkler!
Haha så gøy men nå som han har klart det, så må du bare bli klar for et rotete hus! haha.. for blir bare mer og mer av sånt husker når Liana begynte å åle seg, da var det rett bort til Emira sine bøker (som står på gulvhøyde) og rote dem utover, og velte lekelassa si og rote alle lekene utover hehe..
Ja jeg skal hvertfall ha tørketrommel så fort vi flytter til et hus
Haha, rot takler både jeg og mannen greit så Kan være temmelig rotehuer selv En annen ting som han syns var veldig gøy var å rive ut rene og bretta klær av kleskurven som jeg skulle legge på plass De måtte brettes på nytt for å si det slik Er bare herlig da, så den enorme utviklen dag for dag
Haha så flink han er som skal hjelpe mamma da haha..
Er veldig gøy med denne utviklingen ja tror mye kommer til å skje på engang med Leoh, gjorde det med Liana! Først når hun begynte å åle seg bortover, så skjedde det mye tett etter hverandre innen 1 mnd så krabbet hun ordentlig, reiste seg opp på knær ved å holde i ting og sette seg opp på rompa