En liten tråd om hva vi har gjort på i dag...:D

Oh, så spennende med ny jobb:) Hva jobber du med:)?
Min lønna permisjon går ut den 22 juli, og inni der har jeg også hatt ferie. Så går jeg over i ulønna permisjon i et år, men har sagt jeg kan ta noe ekstravakter på kveld og evt. natt på sikt( når han ikke ammes på natt lenger) fra den 22 juli.

Ja, blir spennende ;-) er utdannet prosessoperatør, og skal fra i morgen jobbe på motorfabrikken til Rolls Royce i Åsane ;-) har fra før vært innom både aluminium og jern industrien :-) litt "mannejobb " ;-) så deilig med så lang permisjon da, misunner deg den litt ja :-P hadde jeg hatt mulighet, så ville jeg også vært hjemme lengre.. Men blir nok godt å komme seg ut blant voksne folk også B-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Spennende med ny jobb :) vi får se hva nav får til etter behandling. Må behandles 1 år og håper det hjelper. Hvis ikke er det ikke sjans for meg å jobbe

2015? ♡

Ja, det blir litt rart også.. Begynne helt på nytt igjen liksom :-P

Uff, får håpe behandlingen hjelper da, så du blir bedre :-D

Så spennende, masse lykke til i morgen!
I Åsane er jeg kjent,bodde der nesten 3år før jeg traff mannen;)
Ja, er deilig å ha den muligheten:D

Skulle egentlig quote,men det gikk visst dårlig:P Haha

Så spennende, masse lykke til i morgen!
I Åsane er jeg kjent,bodde der nesten 3år før jeg traff mannen;)
Ja, er deilig å ha den muligheten:D

Skulle egentlig quote,men det gikk visst dårlig:P Haha

Takk for det ;-) har bodd i Åsane i mange år, pappa bor der ;-) gikk siste året på barneskolen og hele ungdomsskolen i Åsane :-) hvor i Åsane bodde du?

Takk for det ;-) har bodd i Åsane i mange år, pappa bor der ;-) gikk siste året på barneskolen og hele ungdomsskolen i Åsane :) hvor i Åsane bodde du?

Bodd 2 ulike plasser, Mjølkeråen og Rolland;)

Bodd 2 ulike plasser, Mjølkeråen og Rolland;)

Artig, jeg har selv bodd på Toppe i ett år :-D og gikk på ungdomsskolen der ;-) hehe, verden er ikke stor :-D

Ja, det blir litt rart også.. Begynne helt på nytt igjen liksom :-P

Uff, får håpe behandlingen hjelper da, så du blir bedre :-D

Lykke til :) takk for det :D satser jo på det

2015? ♡

Her var vi oppe rett før 06.00 i dag:coffee
Hadde besøk av ei venninne til lunsj, lang trilletur og ellers en tur på ikea:)
Endelig fant jeg noen hyller jeg likte som jeg skal plassere kokebøkene mine på:rolleyes:

Tidlig oppe:eek:
Så gøy med nye ting:D selvom det bare er en hylle :P hehe

Jeg sto opp med Liana rundr 7 idag, Emira kom like etter ;) når de var i barnehagen så fikk jeg støvsugd, satt på klesvask og brettet klær..og handlet :)
Ganske vanlig dag med andre ord :P hehe

Tidlig oppe:eek:
Så gøy med nye ting:D selvom det bare er en hylle :p hehe

Jeg sto opp med Liana rundr 7 idag, Emira kom like etter ;) når de var i barnehagen så fikk jeg støvsugd, satt på klesvask og brettet klær..og handlet :)
Ganske vanlig dag med andre ord :p hehe

Alt for tidlig:P Fikk meg en liten time igjen før vi fikk besøk da;)
Nye ting er alltid gøy!:D Kjøpte trappegrind også:)

Husarbeid må alltid tas! Jeg må vaske en del klær i morgen iallefall. Hoper seg fort opp!

Alt for tidlig:P Fikk meg en liten time igjen før vi fikk besøk da;)
Nye ting er alltid gøy!:D Kjøpte trappegrind også:)

Husarbeid må alltid tas! Jeg må vaske en del klær i morgen iallefall. Hoper seg fort opp!

Trappegrind er greit å ha når dem begynner med klatring ;) hehe..

Ja hvertfall denne klesvasken! Her går det stort sett i 1-2 maskiner om dagen :P har ikke tørketrommel heller, fordi vi har ikke plass :( :P

Ja, det kan man trygt si:P Han klatrer vel ikke så mye enda, men han er veldig mye på oppdagelsesferder om dagen:D I sted her klarte han åpne ene skuffen i tv-benken og drar ut filmer på gulvet:P I tillegg har han oppdaget trappen ned til kjelleren og også opp på loftet...Og ser ut til at han vil både opp og ned, så han skal sette de opp i dag.

Ahhh, den er lei. Tørketrommel er genialt. Spesielt for sengetøy og håndkler!

Ja, det kan man trygt si:P Han klatrer vel ikke så mye enda, men han er veldig mye på oppdagelsesferder om dagen:D I sted her klarte han åpne ene skuffen i tv-benken og drar ut filmer på gulvet:P I tillegg har han oppdaget trappen ned til kjelleren og også opp på loftet...Og ser ut til at han vil både opp og ned, så han skal sette de opp i dag.

Ahhh, den er lei. Tørketrommel er genialt. Spesielt for sengetøy og håndkler!

Haha så gøy:D men nå som han har klart det, så må du bare bli klar for et rotete hus!:P haha.. for blir bare mer og mer av sånt ;) husker når Liana begynte å åle seg, da var det rett bort til Emira sine bøker (som står på gulvhøyde) og rote dem utover, og velte lekelassa si og rote alle lekene utover :P :) hehe..

Ja jeg skal hvertfall ha tørketrommel så fort vi flytter til et hus :D

Haha så gøy:D men nå som han har klart det, så må du bare bli klar for et rotete hus!:p haha.. for blir bare mer og mer av sånt ;) husker når Liana begynte å åle seg, da var det rett bort til Emira sine bøker (som står på gulvhøyde) og rote dem utover, og velte lekelassa si og rote alle lekene utover :p :) hehe..

Ja jeg skal hvertfall ha tørketrommel så fort vi flytter til et hus :D

Haha, rot takler både jeg og mannen greit så:D Kan være temmelig rotehuer selv:eek: En annen ting som han syns var veldig gøy var å rive ut rene og bretta klær av kleskurven som jeg skulle legge på plass:rolleyes: De måtte brettes på nytt for å si det slik:cool: Er bare herlig da, så den enorme utviklen dag for dag:love2

Haha, rot takler både jeg og mannen greit så:D Kan være temmelig rotehuer selv:eek: En annen ting som han syns var veldig gøy var å rive ut rene og bretta klær av kleskurven som jeg skulle legge på plass:rolleyes: De måtte brettes på nytt for å si det slik:cool: Er bare herlig da, så den enorme utviklen dag for dag:love2

Haha så flink han er som skal hjelpe mamma da:D:P haha..

Er veldig gøy med denne utviklingen ja:D tror mye kommer til å skje på engang med Leoh, gjorde det med Liana! Først når hun begynte å åle seg bortover, så skjedde det mye tett etter hverandre :) innen 1 mnd så krabbet hun ordentlig, reiste seg opp på knær ved å holde i ting og sette seg opp på rompa ;)

Haha så flink han er som skal hjelpe mamma da:D:p haha..

Er veldig gøy med denne utviklingen ja:D tror mye kommer til å skje på engang med Leoh, gjorde det med Liana! Først når hun begynte å åle seg bortover, så skjedde det mye tett etter hverandre :) innen 1 mnd så krabbet hun ordentlig, reiste seg opp på knær ved å holde i ting og sette seg opp på rompa ;)

Hjelp og hjelp fru blom;) haha
Aha, alt samtidig ja:D

CIMG4829.JPG
Hihi;)

Back
Topp