En liten tråd om hva vi har gjort på i dag...:D

Oh,hva kjøpte du da?:) Du får legge ut bilder i shoppingtråden;)
Legger ut bilder i morgen jeg :) visste ikke at vi hadde slik tråd jeg :p

Mamma til en prinsesse ♡

Jepp, men elsker Bergen jeg så:D

Da er det jo ikke noe problem:D;) hehe.. har aldri vært der før jeg :( klassen min skulle dit på tur i 10 klasse, men jeg fikk ikke lov til å bli med:oops: pga "dårlig" oppførsel:P haha

Da er det jo ikke noe problem:D;) hehe.. har aldri vært der før jeg :( klassen min skulle dit på tur i 10 klasse, men jeg fikk ikke lov til å bli med:oops: pga "dårlig" oppførsel:p haha

Halden er i grunn en kjedelig by,det er litt for lite liv og mennsker der for min smak:P Så jeg savner aldri byen i seg selv, kun venner og familie:)
Du/dere må reise til Bergen!! Ta sommerferie her;):D
Haha, serr?:P Ka hadde du gjort?;)

Halden er i grunn en kjedelig by,det er litt for lite liv og mennsker der for min smak:P Så jeg savner aldri byen i seg selv, kun venner og familie:)
Du/dere må reise til Bergen!! Ta sommerferie her;):D
Haha, serr?:P Ka hadde du gjort?;)

Aldri vært der heller jeg :P tror jeg bare har sitti på med bil gjennom Halden;) (tror jeg da! Null stedsans:P ) blir nok sommerferie i bergen om noen år..men nå med småbarn som hater å kjøre bil lenger enn 30 min, så orker jeg ikke:P haha..

Hahaha fikk ikke bli med pga mye skulking og ble ofte sendt hjem fra skolen fordi jeg ikke hørte på lærerne:oops::p så det gikk visst utover orden og oppførsel;):P

Aldri vært der heller jeg :p tror jeg bare har sitti på med bil gjennom Halden;) (tror jeg da! Null stedsans:p ) blir nok sommerferie i bergen om noen år..men nå med småbarn som hater å kjøre bil lenger enn 30 min, så orker jeg ikke:p haha..

Hahaha fikk ikke bli med pga mye skulking og ble ofte sendt hjem fra skolen fordi jeg ikke hørte på lærerne:oops::p så det gikk visst utover orden og oppførsel;):p

Vel,hadde heller valgt ferietur til Bergen enn Halden:P Hm, eller...Halden kan jo kombineres med harrytur da;) Dessuten er det jo mange fine plasser nedover i Sverige.

Haha, uskikkelig altså:cool: Jeg var englebarnet på skolen og gav eple til frøkna mi på barneskolen:rolleyes:

Vel,hadde heller valgt ferietur til Bergen enn Halden:P Hm, eller...Halden kan jo kombineres med harrytur da;) Dessuten er det jo mange fine plasser nedover i Sverige.

Haha, uskikkelig altså:cool: Jeg var englebarnet på skolen og gav eple til frøkna mi på barneskolen:rolleyes:

Ja kunne tenkt meg til Bergen :) har også en venninne som akkurat har flyttet dit ;) men aaaaltfor langt unna!

Hahaha å din smiske-Lars! Hahaha :P var litt mer rampete på ungdomsskolen.. skikkelig skolelei ;):P hehe..

Ja kunne tenkt meg til Bergen :) har også en venninne som akkurat har flyttet dit ;) men aaaaltfor langt unna!

Hahaha å din smiske-Lars! Hahaha :p var litt mer rampete på ungdomsskolen.. skikkelig skolelei ;):p hehe..

Har du en venninne her, så bør dere nå iallefall ta turen:D
Ja, jeg var litt smiskete av meg:P Ble ikke skolelei før vgs jeg, klarte heldigvis komme meg ut med nogelunde karakter uansett:)

Har du en venninne her, så bør dere nå iallefall ta turen:D
Ja, jeg var litt smiskete av meg:P Ble ikke skolelei før vgs jeg, klarte heldigvis komme meg ut med nogelunde karakter uansett:)

Hehe ja egentlig! Men nytter ikke å ta en 8-10 timers biltur med de ungene vi har! Og ikke har vi plass til alle i en bil heller :P haha..

Det er bra du kom deg godt gjennom :D hehe.. med meg ble det bare surr :P ville heller ha det gøy med venner enn å sitte med nesa i bøker:eek::P

Har vært i Bergen en gang, på 10 klasse tur. :) Fin by :) Var i akvariet og tok fløybanen og hmm, sikkert noe mer :P mange år sia gitt.. følte meg plutselig gammel :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hehe ja egentlig! Men nytter ikke å ta en 8-10 timers biltur med de ungene vi har! Og ikke har vi plass til alle i en bil heller :p haha..

Det er bra du kom deg godt gjennom :D hehe.. med meg ble det bare surr :p ville heller ha det gøy med venner enn å sitte med nesa i bøker:eek::p

Dere får fly;) Er det ikke plass til alle bilsetene samtidig?:P Eller det at det blir sinnsykt trangt på en sånn lang tur?:)

Aha;) Joda, helt greit snitt og har nå fått meg en utdannelse. Så happysnappy jeg:D

Har vært i Bergen en gang, på 10 klasse tur. :) Fin by :) Var i akvariet og tok fløybanen og hmm, sikkert noe mer :p mange år sia gitt.. følte meg plutselig gammel :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det er vanlig med klasseturer til Bergen skjønner jeg, artig:D
Du var sikkert på fisketorget, ulriken, torgalmenningen osv:D
Gammel, neehh...neppe...Da er jeg det også vil jeg tro;) Haha

Dere får fly;) Er det ikke plass til alle bilsetene samtidig?:P Eller det at det blir sinnsykt trangt på en sånn lang tur?:)

Aha;) Joda, helt greit snitt og har nå fått meg en utdannelse. Så happysnappy jeg:D

Hehe joa, fly går det å.. men da må vi til oslo først :P nei er ikke plass til 3 bilseter..hehe vi har lyst å få tak i en bil med 3 "hele" seter bak..for sa skal det være akkurat plass :)

Hva er du utdannet som da? :)

Hehe joa, fly går det å.. men da må vi til oslo først :p nei er ikke plass til 3 bilseter..hehe vi har lyst å få tak i en bil med 3 "hele" seter bak..for sa skal det være akkurat plass :)

Hva er du utdannet som da? :)
Aha,skjønner:) Ka bil har dere nå da?:)

Jeg er vernepleier:D

Vært hos legen idag :/ snart begynne med middagen :)

Mamma til en prinsesse ♡

Back
Topp