Legger ut bilder i morgen jegOh,hva kjøpte du da?Du får legge ut bilder i shoppingtråden
![]()
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
![Stick Out Tongue :p :p](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f61b.png)
Mamma til en prinsesse ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legger ut bilder i morgen jegOh,hva kjøpte du da?Du får legge ut bilder i shoppingtråden
![]()
Legger ut bilder i morgen jegvisste ikke at vi hadde slik tråd jeg
Mamma til en prinsesse ♡
Artig daJodaMåtte jo opprette en jeg vettu
![]()
Jepp, men elsker Bergen jeg så![]()
Da er det jo ikke noe problemhehe.. har aldri vært der før jeg
klassen min skulle dit på tur i 10 klasse, men jeg fikk ikke lov til å bli med
pga "dårlig" oppførsel
haha
Halden er i grunn en kjedelig by,det er litt for lite liv og mennsker der for min smakSå jeg savner aldri byen i seg selv, kun venner og familie
![]()
Du/dere må reise til Bergen!! Ta sommerferie her![]()
Haha, serr?Ka hadde du gjort?
![]()
Aldri vært der heller jegtror jeg bare har sitti på med bil gjennom Halden
(tror jeg da! Null stedsans
) blir nok sommerferie i bergen om noen år..men nå med småbarn som hater å kjøre bil lenger enn 30 min, så orker jeg ikke
haha..
Hahaha fikk ikke bli med pga mye skulking og ble ofte sendt hjem fra skolen fordi jeg ikke hørte på lærerneså det gikk visst utover orden og oppførsel
![]()
Vel,hadde heller valgt ferietur til Bergen enn HaldenHm, eller...Halden kan jo kombineres med harrytur da
Dessuten er det jo mange fine plasser nedover i Sverige.
Haha, uskikkelig altsåJeg var englebarnet på skolen og gav eple til frøkna mi på barneskolen
![]()
Ja kunne tenkt meg til Bergenhar også en venninne som akkurat har flyttet dit
men aaaaltfor langt unna!
Hahaha å din smiske-Lars! Hahahavar litt mer rampete på ungdomsskolen.. skikkelig skolelei
hehe..
Har du en venninne her, så bør dere nå iallefall ta turen![]()
Ja, jeg var litt smiskete av megBle ikke skolelei før vgs jeg, klarte heldigvis komme meg ut med nogelunde karakter uansett
![]()
Hehe ja egentlig! Men nytter ikke å ta en 8-10 timers biltur med de ungene vi har! Og ikke har vi plass til alle i en bil hellerhaha..
Det er bra du kom deg godt gjennomhehe.. med meg ble det bare surr
ville heller ha det gøy med venner enn å sitte med nesa i bøker
![]()
Har vært i Bergen en gang, på 10 klasse tur.Fin by
Var i akvariet og tok fløybanen og hmm, sikkert noe mer
mange år sia gitt.. følte meg plutselig gammel
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Dere får flyEr det ikke plass til alle bilsetene samtidig?
Eller det at det blir sinnsykt trangt på en sånn lang tur?
AhaJoda, helt greit snitt og har nå fått meg en utdannelse. Så happysnappy jeg
![]()
Aha,skjønnerHehe joa, fly går det å.. men da må vi til oslo førstnei er ikke plass til 3 bilseter..hehe vi har lyst å få tak i en bil med 3 "hele" seter bak..for sa skal det være akkurat plass
Hva er du utdannet som da?![]()
Aha,skjønnerKa bil har dere nå da?
![]()
Jeg er vernepleier![]()
Haha en rød enhaha.. husker ikke så mye annet enn at det er en litt eldre suzuki
Ah okey![]()
Ok![]()
Og du jobber med?
Jobber i en café/kaffebarmen har ikke jobbet åå 2,5 år pga graviditeter og unger.. haha