Lam? Gård?
Jepp,.. Her hopper det rundt litt over 100 lam nå fine men ganske slitsomt også akkurat nå som det står på som verst gleder meg til de skal på beite
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lam? Gård?
Jepp,.. Her hopper det rundt litt over 100 lam nå fine men ganske slitsomt også akkurat nå som det står på som verst gleder meg til de skal på beite
Sent from my iPhone using BV Forum
Nå fikk jeg lyst på smågodt!
Vi har vært en tur på kjøpesenter i dag. Kjøpt en forsinket bursdagsgave, ny vår/høstdress til snuppa, litt diverse til 17. mai (sløyfer osv.) og så jeg handlet inn til å lage vårruller. Ellers har jeg og lillebror trillet tur i regnet. Deilig med litt regn igjen synes jeg
Hei hei ikke gjort så mye her.. styret på med ungene (bråkebøttene ), vært å handlet, laget mat, gjort husarbeid og nå sitter jeg fast i sofan med smågodt og battery Ønsker dere en god kveld
Trenger nok ikke alltid ha så mye planer dere,nok å ta seg til med 3 små uansett vil jeg tro Husarbeid er kjipt,men må jo tas.
Var smågodt her i går også, alt for mye sådan
Vet du hva? Det var akkurat slik det var! 3 dager med feber, relativt høy dag nr. 2. En dag "frisk" og så kom utslettet. Fortsatt utslett i dag, men det er mye mindre enn i gårHvor mange dager hadde han feber? Hvis det var 3 døgn med feber og etter det kom utslettet, så er det nok den 4(?) Barnesykdommen.. da kommer det så og si bare feber i 3 døgn, og et par dager med utslett.. helt ufarlig og ingenting man kan gjøre med det
Vet du hva? Det var akkurat slik det var! 3 dager med feber, relativt høy dag nr. 2. En dag "frisk" og så kom utslettet. Fortsatt utslett i dag, men det er mye mindre enn i går
Nå ble jeg så glad! Jeg var redd han var på vei til å få mine eksemplager
Storesøster her har ikke hatt det, så derfor kjente jeg det ikke igjen. Hun har vært svært lite syk egentlig, men regner med at lillebroren sikkert får gjennomgå litt mer ettersom hun går i bhgDa er jeg nesten sikker på at det er den sykdommen han har hatt den kalles også for tredagers-feberen.. du kan lese om den på nettet.. hehe.. utslettet forsvinner helt av seg selv og skal ikke være en plage for de fleste to av ungene mine har hatt det
Storesøster her har ikke hatt det, så derfor kjente jeg det ikke igjen. Hun har vært svært lite syk egentlig, men regner med at lillebroren sikkert får gjennomgå litt mer ettersom hun går i bhg
Vis vedlegget 59716
Gått tur til en kiosk i nærheten og kjøpt soft is i dag,nam nam
Nei, det trenger jo ikke være sånn. Men kjenner at jeg må forberede meg på at det kan bli sånnJa sjansen er stor for det..hehe men trenger ikke å være sånn de to minste her har vært veldig lite syke egentlig selvom to av barna går i bhg. Og minsten har bare vært småsnufsete i nesa 3 ganger til må så han har ikke tatt til seg noe spesielt enda
Nei, det trenger jo ikke være sånn. Men kjenner at jeg må forberede meg på at det kan bli sånn
Men nå er det faktisk ikke så lenge til han skal begynne selv... Usj, så fort tiden går!
Den 4. Barnesykdom kanskje?Nei, jeg aner ikke hva det kommer av. Dukket bare plutselig opp - over hele kroppen! Er fortsatt full i utslett i dag
Virker ikke som om det plager han da, heldigvis.
Nei der sier du noe.. hehe greit å vente seg at dem blir ofte syke, så kan man heller bli lettet over om dem ikke blir det
Huff nei ikke her heller han skal begynne 1 september her..
1. august her Om jeg ikke har fått meg jobb til da, så blir det ikke fulltid, men jeg må jo neste regne med at jeg har fått meg jobb. Håper bare han er noen lunde mobil til da!
Ja, regner med det går greit. Han skal begynne på storesøster sin avdeling, så sånn sett kommer det ikke til å være noen fremmede fjes for han. Han er jo med på henting og levering, og slår ofte av en "prat" med dem som jobber derEnda tidligere enn meg men det går stort sett helt fint da
Håper du får deg jobb da
Ja, regner med det går greit. Han skal begynne på storesøster sin avdeling, så sånn sett kommer det ikke til å være noen fremmede fjes for han. Han er jo med på henting og levering, og slår ofte av en "prat" med dem som jobber der