....en liten en til - kanskje?

CD 14.

Denne natten har vært lang.. Våknet mye og vært urolig. Våknet i 05:00 tiden og tempet, da viste den 35,92 - altså enda lavere enn igår.
Når jeg tempet rundt 06:40 igjen (pleier å tempe rundt 07:00) var den på 36,17! Jeg våknet av noen ubehagelige smerter i venstresiden som føltes som eggløsning [emoji4]
Vi fikk til en runde igår kveld også, eller, i natt da [emoji57] Forhåpentligvis holder det til en ny spire [emoji173]
Så fort ff setter krysset begynner jeg på crinone!

5344f56aa95ac131a2005dac89c5db75.jpg
 
Fortsatt CD 14.

Tok el test nå. Streken kom med en gang så jeg justerte tilbake tempen til første måling. Litt usikker på hva som egentlig er riktig Jeg husker fra tidligere at jeg hadde tempdropp før el så jeg går for det [emoji4]
Tror ikke det blir noen flere aksjer idag da [emoji57] Klarte å slå ryggen min istad.. [emoji85]

Tenk at JEG skulle få el så tidlig!! Jeg tror ikke noe på det [emoji87] Godt jeg begynte å teste tidlig!
e8ae7a414dba60f410ad8321732917c9.jpg


Nå får vi bare håpe at det blir baby ut av dette [emoji173]
 
Wohoo, positiv test allerede jo[emoji16][emoji1319] Nå er d snart bare de nervepirrende 8-9-10 dagene igjen jo[emoji33][emoji1319][emoji1319][emoji1319]
 
Håper på spire :Heartred
God bedring og håper ryggen blir bra snart :)
 
Wohoo, positiv test allerede jo[emoji16][emoji1319] Nå er d snart bare de nervepirrende 8-9-10 dagene igjen jo[emoji33][emoji1319][emoji1319][emoji1319]
Blir vel 6 dager om jeg kjenner meg selv rett [emoji57] Herregud, tenk det. Så tidlig har jeg aldri hatt el før! [emoji87] Tok en el test til for å se om den ble svakere/negativ igjen, men den er enda sterkere! Forhåpentligvis skyter tempen i været i morgen [emoji1]
Hvordan går det med deg? [emoji173]
 
Blir vel 6 dager om jeg kjenner meg selv rett [emoji57] Herregud, tenk det. Så tidlig har jeg aldri hatt el før! [emoji87] Tok en el test til for å se om den ble svakere/negativ igjen, men den er enda sterkere! Forhåpentligvis skyter tempen i været i morgen [emoji1]
Hvordan går det med deg? [emoji173]

[emoji23] Ja, jeg venter i spenning[emoji12] Må jo bli baby av tidlig el og superpositiv test!
Skal begynnte å teste etter el i morgen, ellers er d lite nytt her[emoji85]
 
Last edited:
Haha, hva er d som skjer...ikke meningen å skrive flere poster[emoji23][emoji85]

Update 7 des:
Hvordan var test og temp i dag da?[emoji16]
 
Last edited:
Haha, hva er d som skjer...ikke meningen å skrive flere poster[emoji23][emoji85]

Update 7 des:
Hvordan var test og temp i dag da?[emoji16]
Hehehehe, kos med flere kommentarer [emoji1][emoji1]
Håper du får positiv el test i nær fremtid [emoji1]

Tempen droppet enda litt mer og fortsatt positiv el test, selv om den ikke var like sterk som i går. Tok den på morgenurin da, noe jeg veeeet jeg egentlig ikke skal siden lh-toppen er gjerne høyst utover dagen. Tenkte å ta en til senere idag om jeg får mulighet [emoji4]
Det er jo så ømt og vondt i egglederne nå, magen er oppblåst også så det frister LITE å legge inn aksjer [emoji23]
 
CD 15.

Fortsatt positiv el test idag tidlig. Tok den morgenurin. Ikke like sterk som igår da så forhåpentligvis blir den negativ i løpet av dagen [emoji4] Tempen droppet også. Håper egget veldig snart. Er så vondt og ømt i egglederne nå og magen er oppblåst [emoji85] Og trøtt!!! Dårlig kombinasjon når man skal lage barn [emoji38]

34bc328a536bfae1dc372a47fc68042b.jpg
 
CD 15 fortsatt.

El testen var negativ igjen ikveld så da er det bare å vente. Vente på at egget slipper og vente på å få teste.

Aksjer blir det ikke noe mer av denne omgangen. Det er så ubehagelig bare å ha 1-åringen på fanget [emoji85] Dessuten er jeg kvalm og helt utkjørt. Nesten litt redd for å være litt overstimulert [emoji15]
Uansett håper jeg på en liten mini spire i løpet av uke 51. Juleuka [emoji173]
Ikm blir 19.12 tror jeg.
 
Hehehehe, kos med flere kommentarer [emoji1][emoji1]
Håper du får positiv el test i nær fremtid [emoji1]

Tempen droppet enda litt mer og fortsatt positiv el test, selv om den ikke var like sterk som i går. Tok den på morgenurin da, noe jeg veeeet jeg egentlig ikke skal siden lh-toppen er gjerne høyst utover dagen. Tenkte å ta en til senere idag om jeg får mulighet [emoji4]
Det er jo så ømt og vondt i egglederne nå, magen er oppblåst også så det frister LITE å legge inn aksjer [emoji23]

D håper jeg også, ikke i nærheten av noe i dag hvertfall, så må nok smøre meg med tålmodighet denne gangen også[emoji849]
Dette blir d baby av vettu, så gøy med supetsterk el.test og mye som skjer der inne tydeligvis. Kjipt å høre at d er vondt og magen oppblåst, men jeg håper d betyr noe positivt[emoji6]
 
D håper jeg også, ikke i nærheten av noe i dag hvertfall, så må nok smøre meg med tålmodighet denne gangen også[emoji849]
Dette blir d baby av vettu, så gøy med supetsterk el.test og mye som skjer der inne tydeligvis. Kjipt å høre at d er vondt og magen oppblåst, men jeg håper d betyr noe positivt[emoji6]

Kjedelig! Fikk du svar på om du hadde el forrige syklus forøvrig? Håper du får el snart. Så utrolig kjipt å vente og vente og vente... [emoji51]

Tempen gikk opp idag så forhåpentligvis har egget sluppet og jeg er i dpo-land [emoji119] Lov å håpe at det holdt med aksjer i alle fall [emoji13]
Denne omgangen har vært skikkelig vond. Idag føles det ut som om egglederne mine på begge sider er hovne [emoji23] Det betyr vel noe bra? [emoji57]
 
CD 16. 1 dpo?

Tempen økte idag! Wohoo [emoji1] Håper det betyr at jeg nå er i dpo-land. Våknet jo tre timer før jeg skulle tempe sånn egentlig. Da har tempen 36.00. Når jeg tempet når jeg i utgangspunktet skal tempe var tempen på hele 36.46! Jeg la inn den første. Følte det var et altfor voldsomt hopp.

Føler meg ikke veldig bra idag heller. Smålig svimmel og det er akkurat som om egglederne mine på begge sider er hovne. Ømt.
Har ikke vært flere runder i høyet så jeg håper at det holdt med natt til onsdag [emoji4]
Så nå er det bare å vente. Så fort ff sier at egget definitivt har sluppet, begynner jeg på crinone [emoji4]

Første testen ryker nok neste uke ja [emoji51][emoji18]

2c613ff4ea88da98faeba2e7b369b5d7.jpg
 
CD 16. 1 dpo?

Tempen økte idag! Wohoo [emoji1] Håper det betyr at jeg nå er i dpo-land. Våknet jo tre timer før jeg skulle tempe sånn egentlig. Da har tempen 36.00. Når jeg tempet når jeg i utgangspunktet skal tempe var tempen på hele 36.46! Jeg la inn den første. Følte det var et altfor voldsomt hopp.

Føler meg ikke veldig bra idag heller. Smålig svimmel og det er akkurat som om egglederne mine på begge sider er hovne. Ømt.
Har ikke vært flere runder i høyet så jeg håper at det holdt med natt til onsdag [emoji4]
Så nå er det bare å vente. Så fort ff sier at egget definitivt har sluppet, begynner jeg på crinone [emoji4]

Første testen ryker nok neste uke ja [emoji51][emoji18]

2c613ff4ea88da98faeba2e7b369b5d7.jpg
Herlig! Gleder meg til test [emoji56]
 
Tenker du er 1dpo i dag ja :) Lykke til i dpo land og håper det ender i en spire :Heartred
 
Kjedelig! Fikk du svar på om du hadde el forrige syklus forøvrig? Håper du får el snart. Så utrolig kjipt å vente og vente og vente... [emoji51]

Tempen gikk opp idag så forhåpentligvis har egget sluppet og jeg er i dpo-land [emoji119] Lov å håpe at det holdt med aksjer i alle fall [emoji13]
Denne omgangen har vært skikkelig vond. Idag føles det ut som om egglederne mine på begge sider er hovne [emoji23] Det betyr vel noe bra? [emoji57]

Jepp, d hadde jeg, må ha vært rundt cd19, så er enda noen dager igjen til jeg er der denne syklusen[emoji28]
Har troen for dere denne syklusen gitt[emoji16][emoji1305] Høres ikke noe godt ut med skikkelig vonde eggledere da[emoji15] Håper det gir seg snart! Blitt noe bedre utover dagen?
 
Jepp, d hadde jeg, må ha vært rundt cd19, så er enda noen dager igjen til jeg er der denne syklusen[emoji28]
Har troen for dere denne syklusen gitt[emoji16][emoji1305] Høres ikke noe godt ut med skikkelig vonde eggledere da[emoji15] Håper det gir seg snart! Blitt noe bedre utover dagen?

Så bra at du hvertfall fikk konstantert el da [emoji1] Men såååå kjedelig å vente så lenge på el! Får du dagene til å gå?

De ble heldigvis bedre utover dagen. Kan fortsatt ikke dumpe ned i sofaen eller på en stol, men nå merker jeg de knapt ellers [emoji1] Hyggelig at du har troa da [emoji173] Håper det altså!
 
Back
Topp