....en liten en til - kanskje?

Lykke til denne pp og med Letrozol start :)
 
CD 2.

Trodde kanskje jeg skulle slippe litt billig unna med mensen denne gangen. Var bare blodslim for det meste igår og lite smerter. Idag er en helt annen historie [emoji85] Jeg craver karbohydrater uten sidestykke! Jeg blir sur på mannen for småting. Altså, vi hadde en greie igår kveld hvor jeg reagerte på en liten ting, han ble sur og sa ifra, og her sitter jeg enda og er sur! Helt bak mål [emoji57]
Og kramper. Trøtt. Ikke en god dag idag [emoji13]

I morgen tar jeg min første doble dose med letrozol. Neste uke bestiller jeg tempmåler og tester. Så er det bare å sette på sikkerhetsbeltet og la galskapen ta overhånd.. [emoji51][emoji38]

Blir spennende de neste dagene hvordan du reagerer da[emoji51] Håper d går greit!
Anbefaler å bestille tester i dag, 50% på alt fra babyplan (kode: BF7) på billige-tester.no. Kanskje du har sett d ute på forumet, men tenkte å bare nevne d her også[emoji23] (jeg gikk på en gigasmell[emoji51][emoji85])
 
Blir spennende de neste dagene hvordan du reagerer da[emoji51] Håper d går greit!
Anbefaler å bestille tester i dag, 50% på alt fra babyplan (kode: BF7) på billige-tester.no. Kanskje du har sett d ute på forumet, men tenkte å bare nevne d her også[emoji23] (jeg gikk på en gigasmell[emoji51][emoji85])

WHAT!!?? Da måååååå jeg inn og sjekke!! Herregud, det der kan umulig gå bra [emoji23] 50% på allerede billige tester? Jeg ser for meg at det blir levert med lastebil [emoji23]
 
WHAT!!?? Da måååååå jeg inn og sjekke!! Herregud, det der kan umulig gå bra [emoji23] 50% på allerede billige tester? Jeg ser for meg at det blir levert med lastebil [emoji23]

Haha, ja, jeg endte på 4 bestillinger (siden man ikke vil de skal havne på mer enn 350,-[emoji12])[emoji28]
 
Haha, ja, jeg endte på 4 bestillinger (siden man ikke vil de skal havne på mer enn 350,-[emoji12])[emoji28]
Jeg endte bare opp med to [emoji38] Ille nok det i grunn. Heeeelt max på grensa før toll og mums [emoji1] Og så fikk jeg meg et nytt termometer som bare er mitt [emoji119] Surt at pengene ikke kommer før neste uke altså. Black Friday er en uke for tidlig [emoji23]
 
CD 3. Dag 1 med dobbel letrozol.

Første dose tatt ikveld. Enn så lenge virker det greit [emoji4] Litt vondt i hodet, men det er nok mer fordi jeg er så innmari trøtt og sliten. Ikke akkurat vært en herlig dag idag [emoji85]
Slet med å sovne igår. Våknet i natt av lyn, torden og isregn (hagl). Trodde seriøst vinduene skulle ryke! Det frøs på bakken og ble liggende. Kom flere slike skurer om morningen også og alt ble liggende frossent på bakken.
Så var det ut på julemarked med svigermor og minsten. Glatt som fy, grinete unge med sirup i rompa [emoji38]
Så kommer det først en regnskur. Så en til. Så halget det. Så kraftig regn. Endte tilslutt opp med å gi opp og gå tilbake til bilen. På vei til bilen lynet det plutselig, så kom tordenskrallet og ny omgang med hagl [emoji85] Jada, og så sovnet ungen i vogna! Greit nok det, men da endte jeg opp med å gå hjem istedenfor å vekke han, styre inn i bilen og gjøre slik at han ikke fikk noe god søvn hele dagen (var uansett svigermor som kjørte siden mannen var på jobb). På veien hjem (4 km hjem) kom enda en regnskur med isregn. Så endte jeg opp med å gå lenger enn jeg hadde forventet siden minsten sov så godt. Plutselig lyner det igjen og det braker løs før himmelen åpner seg på nytt. Jeg er nå gjennomvåt, lille A våkner og vi ender opp med å måtte søke ly på kjøpesenteret! Der ble vi i 1,5 time før mannen kom og hentet oss etter jobb [emoji38] Blåfrossen var jeg og bløt. Minsten hadde det fint i vogna heldigvis, men jeg ville ikke gå hjem i møkka været i bløte klær og bli sjuk på nytt [emoji38]
For en dag!! [emoji13] Ble en lang dusj på a mor når vi kom hjem, for å si det sånn.

Vi får se om vi prøver oss i morgen [emoji4] Er vel ikke meldt så veldig nydelig vær, men forhåpentligvis blir det ikke slik det var idag [emoji38]
 
CD 3. Dag 1 med dobbel letrozol.

Første dose tatt ikveld. Enn så lenge virker det greit [emoji4] Litt vondt i hodet, men det er nok mer fordi jeg er så innmari trøtt og sliten. Ikke akkurat vært en herlig dag idag [emoji85]
Slet med å sovne igår. Våknet i natt av lyn, torden og isregn (hagl). Trodde seriøst vinduene skulle ryke! Det frøs på bakken og ble liggende. Kom flere slike skurer om morningen også og alt ble liggende frossent på bakken.
Så var det ut på julemarked med svigermor og minsten. Glatt som fy, grinete unge med sirup i rompa [emoji38]
Så kommer det først en regnskur. Så en til. Så halget det. Så kraftig regn. Endte tilslutt opp med å gi opp og gå tilbake til bilen. På vei til bilen lynet det plutselig, så kom tordenskrallet og ny omgang med hagl [emoji85] Jada, og så sovnet ungen i vogna! Greit nok det, men da endte jeg opp med å gå hjem istedenfor å vekke han, styre inn i bilen og gjøre slik at han ikke fikk noe god søvn hele dagen (var uansett svigermor som kjørte siden mannen var på jobb). På veien hjem (4 km hjem) kom enda en regnskur med isregn. Så endte jeg opp med å gå lenger enn jeg hadde forventet siden minsten sov så godt. Plutselig lyner det igjen og det braker løs før himmelen åpner seg på nytt. Jeg er nå gjennomvåt, lille A våkner og vi ender opp med å måtte søke ly på kjøpesenteret! Der ble vi i 1,5 time før mannen kom og hentet oss etter jobb [emoji38] Blåfrossen var jeg og bløt. Minsten hadde det fint i vogna heldigvis, men jeg ville ikke gå hjem i møkka været i bløte klær og bli sjuk på nytt [emoji38]
For en dag!! [emoji13] Ble en lang dusj på a mor når vi kom hjem, for å si det sånn.

Vi får se om vi prøver oss i morgen [emoji4] Er vel ikke meldt så veldig nydelig vær, men forhåpentligvis blir det ikke slik det var idag [emoji38]


Aotsj..alt på en dag dagen...høres neste ut som du bor på Vestlandet:)
Ikke fått lest hele boken men ønsker deg masse lykke til! Hadde fødselsdepresjon med nr 1 men med nr 2 gikk det mye bedre:)
Lykke til!
 
Ååj, d hørtes ut som en lang og slitsom dag ja[emoji87]
Bra dere kom dere hjem til slutt da[emoji38]
Hvordan har d gått mtp letrozolen i natt og formiddag?[emoji51]
Håper dere får en fin søndag[emoji5]
 
Aotsj..alt på en dag dagen...høres neste ut som du bor på Vestlandet:)
Ikke fått lest hele boken men ønsker deg masse lykke til! Hadde fødselsdepresjon med nr 1 men med nr 2 gikk det mye bedre:)
Lykke til!

Kunne nesten vært det, men det gjør jeg faktisk ikke [emoji1] Bor i Østfold langs kysten der [emoji13]
Leit å høre at du også har gått gjennom depresjon etter fødsel [emoji173] Bra du føler det gikk bedre med andremann! Fikk du noe oppfølging/hjelp med andremann? [emoji4]
Tusen takk!
 
Ååj, d hørtes ut som en lang og slitsom dag ja[emoji87]
Bra dere kom dere hjem til slutt da[emoji38]
Hvordan har d gått mtp letrozolen i natt og formiddag?[emoji51]
Håper dere får en fin søndag[emoji5]

Det var en utrolig lang dag, men det gikk bra tilslutt da [emoji1] Var godt å finne senga på kvelden [emoji13]

Det har gått greit. Var helt utrolig trøtt, men hjalp litt etterhvert [emoji4] Kjenner jo at lunta er kort og det var ikke nok ikke så smart å være på julemarked med mange folk [emoji23] Jeg er generelt ikke så veldig fan av store folkemengder, men idag tok det kaka! Kokte nesten over for meg [emoji85] Var støtt og stadig folk som dukka borti meg, løp ned sønnen min (jepp) eller pressa seg forbi meg [emoji19] ARGH!!

Så ja. Tre dager til nå så er jeg ferdig med kuren [emoji1]
 
CD 5. Dag 3 med letrozol.

Virker som om jeg har sluppet unna med det verste humøret denne gangen. I alle fall hittil [emoji4] Må jobbe litt med meg selv og bobler fort over av småting, men har hittil klart å svelge unna [emoji106]
Derimot har jeg fått så vondt i magen. Veldig! Og oppblåst [emoji15] Veldig ubehagelig.
Håper dette er det eneste jeg trenger for å få baby altså. Jeg er ikke spesielt gira på å ta mer hormoner... [emoji51]

Har ei venninne som venter barn nå. Fikk vite idag at de skal få gutt. Kjenner jeg bobler over av babysyken!!!! Jeg håper vi kan gi lille A en lillebror (evt lillesøster, enda jeg tror ikke noe på at vi får noen jente [emoji13] Helt greit det egentlig siden det er så mange nydelige klær etter A som bare ligger og venter på å bli brukt igjen [emoji170])!

Kom igjen, kroppen. En siste eggløsning som ender opp i en siste baby [emoji173][emoji170]
 
Lykke til og håper letrozolen hjelper så du får en ny spire ❤️
 
CD 5. Dag 3 med letrozol.

Virker som om jeg har sluppet unna med det verste humøret denne gangen. I alle fall hittil [emoji4] Må jobbe litt med meg selv og bobler fort over av småting, men har hittil klart å svelge unna [emoji106]
Derimot har jeg fått så vondt i magen. Veldig! Og oppblåst [emoji15] Veldig ubehagelig.
Håper dette er det eneste jeg trenger for å få baby altså. Jeg er ikke spesielt gira på å ta mer hormoner... [emoji51]

Har ei venninne som venter barn nå. Fikk vite idag at de skal få gutt. Kjenner jeg bobler over av babysyken!!!! Jeg håper vi kan gi lille A en lillebror (evt lillesøster, enda jeg tror ikke noe på at vi får noen jente [emoji13] Helt greit det egentlig siden det er så mange nydelige klær etter A som bare ligger og venter på å bli brukt igjen [emoji170])!

Kom igjen, kroppen. En siste eggløsning som ender opp i en siste baby [emoji173][emoji170]
Kjedelig med bivirkninger altså, men får håpe dette blir siste runde og et lite nurk i enden av reisen ❤️
 
Det var en utrolig lang dag, men det gikk bra tilslutt da [emoji1] Var godt å finne senga på kvelden [emoji13]

Det har gått greit. Var helt utrolig trøtt, men hjalp litt etterhvert [emoji4] Kjenner jo at lunta er kort og det var ikke nok ikke så smart å være på julemarked med mange folk [emoji23] Jeg er generelt ikke så veldig fan av store folkemengder, men idag tok det kaka! Kokte nesten over for meg [emoji85] Var støtt og stadig folk som dukka borti meg, løp ned sønnen min (jepp) eller pressa seg forbi meg [emoji19] ARGH!!

Så ja. Tre dager til nå så er jeg ferdig med kuren [emoji1]

What? Folk altså!! Føler selv jeg er en ganske hensynsfull person, så når folk er d motsatte er d riiimelig irriterende. Men å løpe ned et barn?![emoji33] WOW!
Håper d går greit de siste dagene, bra d ikke er mer enn 5 dager med piller da[emoji38][emoji85]
 
What? Folk altså!! Føler selv jeg er en ganske hensynsfull person, så når folk er d motsatte er d riiimelig irriterende. Men å løpe ned et barn?![emoji33] WOW!
Håper d går greit de siste dagene, bra d ikke er mer enn 5 dager med piller da[emoji38][emoji85]

Folk ja. Det kan du si [emoji85] Blir helt satt ut jeg. Stakkars lillegutt, det ble litt voldsomt for han. Forståelig nok. Blir det noen neste gang blir det i bæremeisen [emoji13]

Idag er siste dagen jeg skal ta pillene [emoji1][emoji1][emoji122][emoji122][emoji122] Hurra!!!!
 
CD 7. Dag 5 med letrozol.

De to siste pillene er nå tatt og nå er det bare å begynne med ventingen [emoji13] Jeg er, for nå, utrolig rolig på hele greia. Kan jo uansett ikke gjøre mer enn det jeg nå har gjort. Annet enn å spise sunt og være i bevegelse, men det er jeg jo uansett hver dag pga mini. Aldri en stille dag med han i hus [emoji7]

Virker som om jeg har sluppet unna de verste bivirkningene denne gangen (bank i bordet)! Har vært usedvanlig trøtt og mannen har måtte tatt minsten hver eneste morgen fordi jeg ikke våkner nesten [emoji57]
Magesmerter, dog har de blitt mye bedre.
Hodepine. Kun en omgang med begynnende migrene, men fikk heldigvis reddet meg inn igjen på den, men hodepine daglig.
Ellers har det vel vært lite annet [emoji4]

Begynte med temping igjen idag. DET var uvant! Våknet ikke av klokka på telefonen, men jeg har fitbit på armen som vibrerer og satt like så godt på alarmen på den også igår kveld. Enda godt for det var den som vekka meg [emoji1] Føltes som en evighet før den pep! Var helt i zombie tilstand og veldig glad den har memory [emoji38]

I morgen og fredag får jeg noen timer for meg selv! Mini skal til bestemor i morgen og farfar på fredag. Da kan jeg få pyntet huset og strøket litt [emoji1][emoji173] Herregud, vi er nå snart i desember!!! 2017 er snart over [emoji87] Jeg føler det året her har vært så fint og sliter litt med å ta innover meg at det snart er over. 2018 blir sikkert et enda litt bedre år [emoji1] Forhåpentligvis kan vi ønske en ny liten tass velkommen inn i familien vår [emoji7]
 
CD 8.

Huset er pyntet til jul! [emoji7] Mangler bare noen få ting som vi ikke fant på kottet i farta. Er litt mindre julepynt i år pga mini, men like kos for det [emoji1]

Idag synes jeg denne perioden hvor jeg går og venter på el og dpo-land er så eviiiig lang [emoji13] Fortsatt ganske rolig på hele greia med eggløsning og slik da. Det er deilig [emoji4]
Men utfloden min har allerde tatt seg litt opp Og det er definitivt en mer lekenhet mellom mannen og meg. Lyster mer på nærhet. Veldig fin og god følelse [emoji173] Det skjedde nesten over natten.
Tenker at jeg begynner med el-tester på dag 12 [emoji4]
 
Back
Topp