En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

ORIGINAL: Trulte74

ORIGINAL: Vibeke :)

Hvorfor klarer jeg ikke å komme meg i seng i fornuftig tid...?.....

Du klarte det tydeligvis akkurat like før jeg kom inn her[&o]
Men jeg burde virkelig vært i seng. Har ikke fått klar noe klær til i morgen og vi har oppmøte til toget 09.30

Godt å se det er flere enn meg [;)]

[:@][:'(][:@][:'(][:@]

d går faktisk ant å snike uten å lage se nick! da hadde nå i sloppe å sett at folk sneik hvertfall... *dritlei*

jada, veit d e ett åpent forum, men når folk går bevisst inn for å snike, så bli i litt[:'(][:@][:'(][:@][:'(]

logga inn me feil epostadresse og greier... jaja[:D] 

jaja...[8D] går d me dokker da??

i får besøk i dag i[:)][:)][:)] av mi gamle bestevenninne som no bor i bergen... d bli kjekt[:)]

Håper det er/var koselig med besøk nobody!
Jeg har hatt hudpleie/sminkekurs her i dag jeg[:D] 
Og iløpet av siste uka så har jeg klart å kaste meg på karusellen selv... Så nå kan jeg (snart) kalle meg frittstående hudpleiekonsulent for Mary Kay...

Nei men huff da...
Denna tråden har da vel fortsatt ingenting å gjøre på side 2....

Jeg vurderte også det for litt til bake siden...
Men nå kan jeg jo heller ffå bestilt av deg etterhvert...?!? :p

Det kan du vettu!
Og har du lyst til å invitere ett par og se om de lar seg friste også så får du si ifra så kommer jeg over dammen en tur og har "kurs" for dere [:D]

Håper det er/var koselig med besøk nobody!
Jeg har hatt hudpleie/sminkekurs her i dag jeg[:D] 
Og iløpet av siste uka så har jeg klart å kaste meg på karusellen selv... Så nå kan jeg (snart) kalle meg frittstående hudpleiekonsulent for Mary Kay...

d va d[:)][:)] hadde besøk av ho på onsdag, liten tur innom for å hilse på emilie på fredag også va ho her lørdags kvelden[:)][:)][:)] kjempesvert[:)][:)]

å ho-i[:D] jammen, d e sikkert kjekt å holde på me[:)][:D]

Nei men huff da...
Denna tråden har da vel fortsatt ingenting å gjøre på side 2....

nei huff og huff[:o][:o][:D]

Det kan du vettu!
Og har du lyst til å invitere ett par og se om de lar seg friste også så får du si ifra så kommer jeg over dammen en tur og har "kurs" for dere [:D]

DØ...!?!?
Halla, visste dø ikke at jeg var den største sminkedukka jeg kjenner...?!?
Og du vet jo hvor mye jeg sminker meg... [:-]

ORIGINAL: Lillepooh

Det kan du vettu!

DØ...!?!?
Halla, visste dø ikke at jeg var den største sminkedukka jeg kjenner...?!?
Og du vet jo hvor mye jeg sminker meg... [:-]

You and me both...

Uff... Så var helga over, igjen..........
Gått i ett, men hatt en kjempekoselig helg!
Fredag kveld hadde jeg ett par barndomsvenninner her utpå kvelden, lørdag formiddag tilbrakte jeg oppi en stige... (litt husmaling som gjensto) Og på kvelden kom hun ene barndomsvenninna mi på besøk igjen, grilla og kosa oss! Søndag var vi på no opplegg på Jernbanemuseet (Stoppested verden) og så måtte vi selvfølgelig innom og skyte litt med pil og bue (jeg fikk bua mi og!!!![:D]) I dag har vi gjort unna siste malinga og bare slappa av og kosa oss hjemme.
Alexander har tilbrakt helga mer eller mindre oppi badebalja ute i hagen[:D] Spørs om jeg må få blåst opp bassenget hans hvis det er like fint vær neste helg han er her... Men jeg får han jo ikke i seng om dagen da... Nå ligger han fortsatt våken og roper på meg hvert 10. minutt om ett eller annet... [&:]

Juhuuuuu....
Lykke til i morra

Uff...
Syns ikke det gikk så kjempebra, men min kjære, Matematikeren, syns svaret ikke så så værst ut...
Håper det betyr at jeg står i hvertfall... ;)

Vi får håpe at matematikeren ikke tar helt feil og at "ikke så værst" holder til en stå karakter, hvertfall

Uuups... Han var ikke så langt unna stryk selv...
Han hadde plutselig fått nok av eksamen og bare gått...

Vet ikke helt om hans bedømminge er noe å gå etter...[8|]

Back
Topp