En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

ORIGINAL: Star83

Buster!!!!Er du gravid!!!!Så moro og gratulerer sååå masse!!![:D]



[:D] Tusen takk. Ja det er kjempemoro! [:D]
 
Da er bursdagen for lengst unnagjort, og hverdagen over oss igjen.
Det var koselig med bursdag og moro nå å se de to fetterene leke litt rundt hverandre (sønnen til broder'n og fru ble ett år i november). Det var litt forskjell i tempo på dem, A var høyt og lavt mens J sto som fjetret og så på... Hihihi... Spørs nok om tantene (søstra mi og jeg) må slå til litt og få litt mer tak i lillegutt, eller satse på at det hjelper å komme seg i barnehagen...... Moro var det nå uansett...
 
I dag var det klart for første pakka i adventskalenderen, og det var STOR stas for lillegutt!!! Han smilte fra øre til øre der han satt på badegulvet og åpnet pakka.
 
 
 
Nå var denna tråden på full fart utfor siden her, igjen....
 
[:(]
Med den aktiviteten som er her så spørs vel det, ja...
Egentlig litt trist....
Hjelper vel ikke med noe kjempe rush de siste dagene før nyttår heller.....
 
Men dere er på fjesboka jenter? vi har egen side der, vet dere.. [;)]

Kansje på tide å vekke litt liv i den, da - dersom dette forumet forsvinner?[8|]
 
Har jeg ikke tenkt på engang........
Hmmm.... Kanskje jeg skal begynne å "ta ibruk" trynebokji litt igjen da...
La forresten inn no bilder av gullet forrige dagen[:D]
 
Tatt helt av nå...
Tror jeg har vært innom fjesboka flere ganger iløpet av de siste dagene enn jeg har pleid på en uke... OG jeg har gjort mer enn å bare rydde opp...
 
Hadde en "litt anderledes" formiddag på fredag..
Sto tidlig opp og skulle sitte på med mannen til jobben hans, så levere JR i barnehagen, og så skulle jeg og AN bruke litt tid hos mine foreldre før vi skulle på sykehuset og ta noen allergitester på henne.

Men det gikk ikke helt slik.
Vi kom oss alle ut i bilen, og kom oss avgårde så vi faktisk hadde litt bedre tid enn vi pleier å ha når vi skal ut alle..
Men så, etter ca 2km, så begynte mannen å merke at det var glattere enn han hadde trodd, og han gjorde sitt beste for å begrense utfallet av at han mistet veigrepet.

2-3meter fra sjøen, rett over en en bitteliten steinete strand, stoppet bilen. Den ene siden av framskjermen stoppet i begynnelsen på autovernet, og den andre siden av framskjermen sto trykket en halvmeter eller så inn i et "nettinggjerde".
Bilen stod på skrå, og jeg satt i passasjersetet i det "nederste hjørnet".

Måtte ringe barnehagen og si at JR trolig kom litt sent, og senere kunne jeg fortelle dem at han ikke kom i barnehagen i det hele tatt den dagen.
Måtte ringe sykehuset, som ikke åpnet telefonlinjene før halvannen time senere, og avlyse AN sin kontroll.. "*Tilfeldigvis" var sykepleieren som skulle hjelpe henne også syk; så, som de sa, "Det passet egentlig fint"

Ingen av oss ble skadet, og vi var veldig glade for det Mens pappa'n gikk ut for å ringe etter hjelp satt barna og jeg i bilen og takket Gud for at det gikk så bra, og ba han om å sende noen som kunne hjelpe.

Etter en stund (kansje 1t i bilen) begynte vi å gå hjemover, for det ble lenge til noen kunne hjelpe. Etter å ha gått ca en halv km kom en meeeget fjern slektning av meg, som "tilfeldigvis" hadde et ærend ute på øya der vi bor (husk, der bor ca 8 fastboende, så where's the logic?) Vi fikk sitte på hjem alle fire, han kjørte oss så og si til døra.
AN sa til han underveis; "Du fliiink å sjøa bilen!!" Herlig.. og JRjr synes det var en FIIN bil

Senere på dagen fikk vi endelig hjelp til å få bilen opp av grøfta, og det var nesten ikke en skramme på den!!
Spyleren til den ene frontlykta var borte, og så var det en liten "bump" i forskjermen, ellers var den akkurat som før
Der bilen hadde stått var en stygg stein, som hadde gjort STOOOR skade, om den hadde vert noen cm lenger til ene sia, men bilen hadde ikke vert borti den. Uten all snøen hadde det nok også blitt mye mer skade.

PS: når jeg skriver "tilfeldigvis" i hermetegn er det fordi jeg ikke tror at alt dette var så tilfeldig, men jeg tror Gud svarte på bønnene våre om å sende hjelp
 
Hei igjen. Lenge lenge siden sist.
Noen som kan hjelpe meg å finne Linda Mammaen til Helene Som også var me i januar klubben 2006.
 
Hilsen Mona Mammaen til Christopher og Christel.
 
 
God påske til deg også Careen!!!
Håper dere koser dere og får en flott påske

God påske til alle dere andre også

klemmer
 
Her var det stille om dagen...
 
Hvordan står det til med alle dere fantastiske januar damer??
 
Ja, det ER stille her nå.. vet ikke HVA som går av de skravlete januarmammaene..[8|]?

Ikke engang Lillepooh skravler?[8|][8|][8|]
 
28April? det er jo snart 3mnd siden[&:]
 
Nå har det bare gått 4 dager siden du var her fio...
 
Tia flyr GRUSOMT fort om dagen...
 
Oj,oj,oj!!!SKRAVLETRÅDEN!!! :-D :-D :-D​
Og siste innlegg 25.juli i 2010...Får dytte litt til den så den får lufta seg litt vel! :) :) :)
 
Gode minner dette :)
 
7 år unnagjort....
Klarer ikke helt å komme over hvor fort tiden har gått...
Mye moro her, tips når ting ikke gikk som en trodde de burde, noen å skryte til etterhvert som nye prestasjoner og ting dukket opp, nye venner og mange sene kvelder og nattetimer :-D
 
Noen her inne enda??? Hvordan går det med 2 klassingene deres?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Noen her inne enda??? Hvordan går det med 2 klassingene deres?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Henger her enda jeg. Går veldig bra med min 2 klassing. :) Hu er så flink og god at jeg er helt imponert :) Til sommern blir det 40% sfo og da må hu begynne være hjemme alene litt de andre dagene :) Fått mobiltlf da så hu øver seg litt. Spennende hvor store de begynner å bli :D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp