En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

Stor klem tilbake til Lillepooh, og en til alle de andre januarmammaene her

Usj, nå er ferien snart over...[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Syns det kunne skje noe her igjen snart jeg...

Så isteden for å lage en ny tråd om ting som rører seg i hodet mitt om dagen, så skravler jeg litt her for meg selv...

Ferien er over... [:(] og jeg er tilbake på jobb...

Hatt en super ferie, to uker med Alexander og en uke alene til slutt[:D]
Trodde jeg skulle få gjort MASSE den siste uka, men jeg burde vel visst bedre............
Hadde planer om å få malt ett par dører (utgangsdør og verandadør som vel bør tas før det blir kaldt så de kan stå oppe og tørke) og kanskje også kjøkkenet mitt... I tillegg har jeg ett gulv som skal legges i gangen, men det skulle broder'n hjelpe meg med så det har jeg ikke stor tro på at vi får tatt i år... Kanskje neste år...........
Kjærligheten rusler rolig nedover en behagelig vei om dagen, har det ikke travelt med noe som helst, blir kjent og koser oss!!!

Her er det ikke no ferie på en stund, John Ruben har jo begynt i barnehage, så da er Anna Naomi og jeg alene hjemme endel formiddager.
I dag har lillemor bestemt seg for å gå bleieløs[8D]  Håper det varer mer enn et par timer denne gangen, så hun får trent seg litt mer[;)]

Artig at snuppa vil gå uten bleie da!!!
Litt lettere da, vil jeg tro... A har jo nekta plent å gå uten bleie lenge, så det har vært vanskelig med hele bleieslutten...

Bla, bla, bla... [:D]

Henger bare på generell jeg...
Akk så moro med politiske debatter... [:D]

Du er nå litt "sær" og du da........ [;)]

Stille her om dagen.................[:(]

Håper dere alle har hatt en kjempe fin helg!!!

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Her er det ikke no ferie på en stund, John Ruben har jo begynt i barnehage, så da er Anna Naomi og jeg alene hjemme endel formiddager.
I dag har lillemor bestemt seg for å gå bleieløs[8D]  Håper det varer mer enn et par timer denne gangen, så hun får trent seg litt mer[;)]
Var det siste oppdatering om AN's bleieslutt?[8D]  Hun går fortsatt med bleier - hadde tre bleiefrie dager (på rad) i sommer - men jeg orka ikke å tørke opp mer - ungen var TYDELIG ikke klar for å slutte med bleier[;)]

Hehehehehe...... Var nok det...
Like greit å fortsette med bleier da, så slipper du å tørke opp hele tia...

Ja, jeg gidder ikke å la henne gå med truse igjen før hun viser tegn til å ha en viss anelse om at nå kommer det noe[8D]

Like greit det. Alexander var også sånn en stund... Virka som om han ikke hadde noen formening om hva som skjedde før han var våt... Hva faren hans gjorde de første to ukene i sommer som funka... Mulig han hadde "vokst seg til det" og var klar for å prøve sjøl også...

På tide at det skjer noe her igjen også, vel....

Slenge inn en liten en jeg...

Også må jeg jo få med en:

God helg til alle dere flotte januardamer der ute!!!

Back
Topp