En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

Da er det bare å vente å se da... Og leve i lykkelig uvitenhet inntil resultatet kommer...

Men du Lillepooh...
Er det ikke snart på tide med en skikkelig skravlingskveld igjen snart...???

Her hadde det ikke skjedd mye gitt...

Tia flyr her om dagen, så jeg rekker ingenting om dagen... Hvordan i pokker klarer dere med flere barn å få tiden til å strekke til... Jeg har en annenhver uke og SLITER...... All ære til dere...

Prøvde å gjøre en innsats for å ta meg igjen litt i heimen i går... Rakk å rydde og vaske badet og kjøkkenet... Må prøve å få tatt en sjau på stua, gangen og soveromma iløpet av uka også... Er ett komplett kaos hos meg etter at jeg bytta rom med Alexander og ikke har fått meg nok hyller til å få plass til alt på "nye" rommet mitt...

Savner litt liv her inne jeg........... [:D]

Tittei [;)]

Ikke veldig flink å komme innom her...
Men titter inn å sier hei hvertfall.
Har hatt en supertrassig onge i kveld å da kom jeg på den flotte gjengen her inne og måtte inn å se hvordan det står til[:)]

Heisann Trulte!
koselig å se deg igjen!

ORIGINAL: Trulte74

Tittei [;)]

Ikke veldig flink å komme innom her...
Men titter inn å sier hei hvertfall.
Har hatt en supertrassig onge i kveld å da kom jeg på den flotte gjengen her inne og måtte inn å se hvordan det står til[:)]
Hvordan står det til med deg Trulte?

Varmt og godt ute om dagen gitt...

Skulle jo egentlig hatt ferie nå!....

Hørtes ikke dumt ut... Får håpe været ikke blir fullt så kjedelig som det er meldt de nærmeste dagene da... Og at finværet kommer igjen ganske fort... OG holder seg til jeg skal på ferie[:D]

Egentlig helt greit å jobbe denna uka gitt...
Og gjør ingenting at det har blitt noen timer ekstra denne uka også...

Hmmmm.... Nå fikk jeg tips til hva jeg kan finne på siste uka av ferien min....
Jeg er jo HELT TULLETE etter sånne "parker", tivoli osv... Håper det smitter over på Alexander etterhvert... [:D]

Ferien vår er over den..
og tilbake til hverdagen..

Det vil si: hverdag og hverdag fru blom..
i dag var jeg hos legen og fikk konstantert brokk i magen (etter blindtarmsoperasjonen i februar)
så da er det bare å vente på brev i postkassa om operasjonsdato [&:]

Uff da Fio... Det hørtes ikke noe alright ut!!
Får håpe det er fort unnagjort da... Så du slipper å gå og vente på brevet for lenge og så operasjonen lenge etter det... Har du mye plager av det til daglig, eller?

Faretruende langt nede på sia denna her nå, så da er det vel greit å gi den ett lite dytt...

Ja, her har vel ikke vert så veeeldig mye liv på januarforumet generellt i det siste.. [;)]

Nei, skikkelig labert... [:D]

*stor klem til go'mammaene på januarforumet*

Back
Topp