Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vibeke :)
Kjedelig å sitte inne på jobb når sole skinner ute...
ORIGINAL: snusken
Får skrive litt her jeg nå, lenge siden sist[8D]
Nå har jeg lagt Dag Andre og Eivind synes bare det er greit at jeg sitter her for da utsettes hans leggetid[:D]
Natalie er ute og leker ennå med naboungene. NYDELIG VÅRDAG her i dag.
Og den har jeg "kastet bort" i byen[8D] Men vi er en gjeng venninner som avtalte at vi skulle handle brylluspresang til en venninne sammen og det ble i dag.
Vi skal i bryllup 6 juni.
Hørtes herlig ut Snusken. Er kjempegodt med finværet ute om dagen
Flere som skal i bryllup i juni, ja! Jeg har ei venninne som gifter seg 20.juni, gleder meg. Må bare få ordna gave og antrekk snart..... [&:]
ORIGINAL: *nobody*
Kjedelig å sitte inne på jobb når sole skinner ute...
dakar... fint vær i dag og??
her e d så hærlig vær no!! skikkelig sommer... kanksje i ska ut å sole me litt og spise jordbær.......[8D][8D] *erte pittelitt*[8D][:D]
ORIGINAL: *nobody*
dokker ska i helga da?? og på 17 mai?
vi ska gå i barnetoget, på skolen etterpå om d e greit vær, så kanskje sjå borgertoget.. kjæm heilt an på været igjen[8D] også spise masse is![8D] ska vær sammen alle tre[:)]
Får skrive litt her jeg nå, lenge siden sist[8D]
Nå har jeg lagt Dag Andre og Eivind synes bare det er greit at jeg sitter her for da utsettes hans leggetid[:D]
Natalie er ute og leker ennå med naboungene. NYDELIG VÅRDAG her i dag.
Og den har jeg "kastet bort" i byen[8D] Men vi er en gjeng venninner som avtalte at vi skulle handle brylluspresang til en venninne sammen og det ble i dag.
Vi skal i bryllup 6 juni.
Hørtes herlig ut Snusken. Er kjempegodt med finværet ute om dagen
Flere som skal i bryllup i juni, ja! Jeg har ei venninne som gifter seg 20.juni, gleder meg. Må bare få ordna gave og antrekk snart..... [&:]
Ja nå har vi gaven i boks, og kjolen er underveis, og nå har sambo endelig fått penger så da blir det hvite støvletter på meg i morgen og masse is og pølser på barna på søndag [:D]
Åååå nå er det rene sommeren her altså!!!!!!!
Skulle bare ønske sambo var her så jeg slapp å nyte kvelden alene[&:]
Men har sittet borte på terassen til naboen i flere timer i ettermiddag!! HERLIG!
På 17 mai skal vi gå i tåg fra skolen her og opp til samfunnshuset der det er leker,underholdning, salg av mat og is.
Gruer meg litt til å kle to barn i bunad og meg selv i bundad og gå i tåget med 3 barn alene...Men har lagt veska klar med små drops, rosiner og noen bøker så satser på det går bra [:D]
ORIGINAL: Vibeke :)Fordi du elsker å sitte på BV[8D]
Hvorfor klarer jeg ikke å komme meg i seng i fornuftig tid...?.....