En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

Men ser ikke for meg at det blir så veldig spennende for alle andre...

Kjedelig å sitte inne på jobb når sole skinner ute...

Ja, ja... Får vel jobbe litt her nå

Hva var det jeg sa... Ikke veldig spennende for andre når jeg sitter her og skravler for meg selv...

Hihi - trodde du var på JOBB, jeg Vibeke.. betyr ikke det at man skal JOBBE?[;)][8D][:D]

Hysssssssssssssssssssssssssssssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj..........................[:D]

ORIGINAL: Vibeke :)

Hysssssssssssssssssssssssssssssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj..........................[:D]

Hva hvem hvor?[:-]

Hmmmm....

Noen av livets store spørsmål innimellom det...

dakar... fint vær i dag og??
her e d så hærlig vær no!! skikkelig sommer... kanksje i ska ut å sole me litt og spise jordbær.......[8D][8D] *erte pittelitt*[8D][:D]

dokker ska i helga da?? og på 17 mai?

vi ska gå i barnetoget, på skolen etterpå om d e greit vær, så kanskje sjå borgertoget.. kjæm heilt an på været igjen[8D] også spise masse is![8D] ska vær sammen alle tre[:)]

ORIGINAL: *nobody*

Vi skal vel kansje enten til mamma og de - eller muligens til Bergen..
vet ikke helt ennå.. planlegger det vel i ettermiddag[;)][:D]

ORIGINAL: snusken

Får skrive litt her jeg nå, lenge siden sist[8D]

Nå har jeg lagt Dag Andre og Eivind synes bare det er greit at jeg sitter her for da utsettes hans leggetid[:D]
Natalie er ute og leker ennå med naboungene. NYDELIG VÅRDAG her i dag.
Og den har jeg "kastet bort" i byen[8D] Men vi er en gjeng venninner som avtalte at vi skulle handle brylluspresang til en venninne sammen og det ble i dag.
Vi skal i bryllup 6 juni.

Hørtes herlig ut Snusken. Er kjempegodt med finværet ute om dagen

Flere som skal i bryllup i juni, ja! Jeg har ei venninne som gifter seg 20.juni, gleder meg. Må bare få ordna gave og antrekk snart..... [&:]

Ja nå har vi gaven i boks, og kjolen er underveis, og nå har sambo endelig fått penger så da blir det hvite støvletter på meg i morgen og masse is og pølser på barna på søndag [:D]

Åååå nå er det rene sommeren her altså!!!!!!!
Skulle bare ønske sambo var her så jeg slapp å nyte kvelden alene[&:]

Men har sittet borte på terassen til naboen i flere timer i ettermiddag!! HERLIG!

På 17 mai skal vi gå i tåg fra skolen her og opp til samfunnshuset der det er leker,underholdning, salg av mat og is.
Gruer meg litt til å kle to barn i bunad og meg selv i bundad og gå i tåget med 3 barn alene...Men har lagt veska klar med små drops, rosiner og noen bøker så satser på det går bra [:D]

dakar... fint vær i dag og??
her e d så hærlig vær no!! skikkelig sommer... kanksje i ska ut å sole me litt og spise jordbær.......[8D][8D] *erte pittelitt*[8D][:D]

Ikke sant.... [:@] Godt jeg ikke så denna da jeg fortsatt satt på jobb i dag....

vi ska gå i barnetoget, på skolen etterpå om d e greit vær, så kanskje sjå borgertoget.. kjæm heilt an på været igjen[8D] også spise masse is![8D] ska vær sammen alle tre[:)]

Hørtes koselig ut!
Her får vi besøk allerede i morgen. Moder'n og typen kommer og skal ligge over til 17.mai (moder'n har store planer om å få med seg eldste datter'n sin og se på speidertoget kl 7.30ca.... [&:])

17.mai blir det barnehagetog, fint vær og masse kos håper jeg!!! Litt usikker på om vi ser noe til pappa'n den dagen, men gir'n lyd fra seg så kan vi da sikkert klare å hilse på... Ellers så er det planer om grilling og kos med min familie

Får skrive litt her jeg nå, lenge siden sist[8D]

Nå har jeg lagt Dag Andre og Eivind synes bare det er greit at jeg sitter her for da utsettes hans leggetid[:D]
Natalie er ute og leker ennå med naboungene. NYDELIG VÅRDAG her i dag.
Og den har jeg "kastet bort" i byen[8D] Men vi er en gjeng venninner som avtalte at vi skulle handle brylluspresang til en venninne sammen og det ble i dag.
Vi skal i bryllup 6 juni.

Hørtes herlig ut Snusken. Er kjempegodt med finværet ute om dagen

Flere som skal i bryllup i juni, ja! Jeg har ei venninne som gifter seg 20.juni, gleder meg. Må bare få ordna gave og antrekk snart..... [&:]

Ja nå har vi gaven i boks, og kjolen er underveis, og nå har sambo endelig fått penger så da blir det hvite støvletter på meg i morgen og masse is og pølser på barna på søndag [:D]

Så bra!!! Jeg har ikke begynt å tenke på noen av delene enda, så nå ble jeg rent misunnelig her...

Godt at lønna til sambo kom inn før helga da! Da er det bare å kose seg med is og pølse på søndag!!!

Åååå nå er det rene sommeren her altså!!!!!!!
Skulle bare ønske sambo var her så jeg slapp å nyte kvelden alene[&:]

Men har sittet borte på terassen til naboen i flere timer i ettermiddag!! HERLIG!

På 17 mai skal vi gå i tåg fra skolen her og opp til samfunnshuset der det er leker,underholdning, salg av mat og is.
Gruer meg litt til å kle to barn i bunad og meg selv i bundad og gå i tåget med 3 barn alene...Men har lagt veska klar med små drops, rosiner og noen bøker så satser på det går bra [:D]

Det har vært en helt HERLIG dag i dag!!!! Kjedelig at du må sitte alene da Snusken.

Hørtes ut som om du får litt av en utfordring på søndag! Jeg satser på å få litt hjelp av moder'n her 17.mai jeg [:D]
Du får ha lykke til med bunader på unger og deg sjøl, så satser vi på at bestikkelsene dine holder[:D]

Hvorfor klarer jeg ikke å komme meg i seng i fornuftig tid...?.....

Fordi du elsker å sitte på BV[8D]

Snusken:
Imponert over 17.mai-planene dine 3 barn alene OG i tog!!

I morgen skal vi til Bergen og besøke oldemora til barna og se "prosesjonen" (som folketoget heter i Bergen[8D])

Du klarte det tydeligvis akkurat like før jeg kom inn her[&o]
Men jeg burde virkelig vært i seng. Har ikke fått klar noe klær til i morgen og vi har oppmøte til toget 09.30

Back
Topp