En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Nå har jeg scrappet litt igjen..

Vil dere se?

Kjør på!

Ja, jeg viser dem fram, jeg.. så får dere velge om dere vil se eller ikke[;)][8D]

John Ruben

Anna Naomi

Og det hadde du gjort... [:D]

KJEMPE fine Fio!!!

Takk takk jenter!!

Har hatt en enorm scrappetørke nå - men det er jo hyggelig å gjøre comeback når jeg får litt skryt, da[:D]

Skulle ønske jeg klarte å "sette ting på papiret" på samme måten!
Mine halve ideer blir liksom aldri no fancy når jeg prøver å sette de ut i livet... [&:]

ORIGINAL: Vibeke :)

Mine halve ideer blir liksom aldri no fancy når jeg prøver å sette de ut i livet... [&:]
Vet du - sånn opplevde jeg det også i begynnelsen..
Eneste som hjelper er å trene og trene[;)][:D]

Vet du - sånn opplevde jeg det også i begynnelsen..
Eneste som hjelper er å trene og trene[;)][:D]

Da har jeg nok en ting å ta meg til etterhvert når tia strekker til....

Da var det fredag, igjen...
Vi har vært på middag hos bestefar i dag. Det var kjempe koselig. Alexander skulle nok gjerne sovet der i natt, men... Kom bort til meg i 18-tia og sa "Anesander trøtt, jegge meg der" også pekte han inn på det rommet han lå på da han lå over der sist. Søte gutten min ville ligge over hos bestefar han... Fant ut at vi tar det igjen en annen gang, da vi ikke hadde med oss no pysj, eller tannbørste eller noe ekstra klær, også skulle bestefar bort i morgen tidlig...

I morra regner jeg med at det blir full fart... Alexander skal i bursdag til en gutt i barnehagen, og på ettermiddagen kommer mormor, så da blir det nok liv i heimen...

Dere andre skal for no i helga da jenter?

Jeg skal.. eh - vet ikke.. nå må jeg iallefall sove - ellers vet jeg ikke om jeg får gjort NOE i helga[8D]

Har vært i konfirmasjon i hælga. Koseli å treffe fjern slekt som jeg ikke har sett på lenge [;)]

Ellers har vi bare kosa oss. Har superuke på jobb og blir nok ikke se Mina annet enn til avlevering i barnehagen på mårran så nyter helga med henne.
Gleder meg til FERIE!!!!!!!!!!!!!!
Akkurat nå kjenner jeg at jobben blir litt for mye av livet mitt..

Kan være greit å få seg litt søvn innimellom, ja...
Jeg var så heldig at jeg fikk sove ut litt ekstra i dag tidlig. Mamma behøvde jo ikke å stå opp når mormor var her!!! [:D]

Det er kjedelig når det kjennes ut som om jobben tar opp all tiden en har om dagen, ja. Blir ikke til at'n føler at'n har noe annet liv...
Godt å ha litt tid i helga da til å kose seg litt, hvertfall.
Jeg er så heldig at jeg har Alexander en uke ekstra nå i mai, pappa'n hans dro til syden nå i helga, så da får vi kost oss sammen enda litt lenger!!! [:D]

Får vel dytte på denne tråden..
 og benytte anledningen til å skryte litt av morgenens produksjon[8D]

for mens ungene spiste frokost laget jeg denne:

Et etui til å ha kleenex inni, så de slipper å ligge i den plastposen som bare slites sund, og blir ødelagt  (fant oppskrift her - for de som er interesserte- har modifisert den litt)

Har vi vært for dårlige på å skravle her i det siste Fio???

Får skrive litt her jeg nå, lenge siden sist[8D]

Nå har jeg lagt Dag Andre og Eivind synes bare det er greit at jeg sitter her for da utsettes hans leggetid[:D]
Natalie er ute og leker ennå med naboungene. NYDELIG VÅRDAG her i dag.
Og den har jeg "kastet bort" i byen[8D] Men vi er en gjeng venninner som avtalte at vi skulle handle brylluspresang til en venninne sammen og det ble i dag.
Vi skal i bryllup 6 juni.

Definitivt

ORIGINAL: snusken

Får skrive litt her jeg nå, lenge siden sist[8D]

Nå har jeg lagt Dag Andre og Eivind synes bare det er greit at jeg sitter her for da utsettes hans leggetid[:D]
Natalie er ute og leker ennå med naboungene. NYDELIG VÅRDAG her i dag.
Og den har jeg "kastet bort" i byen[8D] Men vi er en gjeng venninner som avtalte at vi skulle handle brylluspresang til en venninne sammen og det ble i dag.
Vi skal i bryllup 6 juni.

Hørtes herlig ut Snusken. Er kjempegodt med finværet ute om dagen

Flere som skal i bryllup i juni, ja! Jeg har ei venninne som gifter seg 20.juni, gleder meg. Må bare få ordna gave og antrekk snart..... [&:]

Definitivt

Da må vi vel bare gjøre en innsats da...

Jeg kan jo ta en skravlings for meg selv, igjen...

Back
Topp